Witam mam pytanie. Jak dobrze ustawić ten samochód to driftingu??
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
HKS Genki Silvia do Driftu
Zwiń
X
-
Re: HKS Genki Silvia do Driftu
Również poszukuję ustawień do tego samochodu. Sam się kiedyś tym bawiłem a tu bam, auto szło tak mocno bokiem, że zamiatało mną jak miotłą.
-
Re: HKS Genki Silvia do Driftu
Ja mam kontrole wyłączone a skrzynie biegów Auto:25 a final na 4150 lecz za bardzo mnie obraca. Musze jeszcze zobaczyć czy coś da jak zmienię docisk na osie w Down-force
// wołając gigantyczną czcionką o pomoc, łamiesz regulamin, którego zapewne nie czytałeś
thooorn
Komentarz
-
Re: HKS Genki Silvia do Driftu
Można jeszcze trochę pogrzebać przy zawiasie, ale generalnie to trening trening i jeszcze trochę treningu. Samo wydłużanie biegów by mniej auto mieliło to droga na skróty która średnio działa.
Odpowiednie dozowanie gazem i skrętem kół, przekładanie auta z poślizgu w poślizg- tego trzeba się nauczyć.
I to najlepiej nie w mocnym HKS'ie, tylko w czymś o mocy 200-300km na słabszych oponach. Jak się zrobi 20 okrążeń np na Apricot Hill to już widać różnice w panowaniu nad autem.
Komentarz
-
Re: HKS Genki Silvia do Driftu
Niema jednych ustawien dla wszystkich bo każdy gra/jeździ inaczej, wiec trzeba grzebac pod siebie.
Podstawy do systemy off/ opony dostosowane do mocy wozu, zepnij nieco szpere na tyle, pobaw sie camberem. Mozesz tez ustawiac twardosc itp ale wazne nie przekombinowac bo woz robi sie nerwowy. Skrzynia musi byc ustawiona tak zeby auto mialo sile na 3 biegu, bo najczesciej driftuje sie na 2 i 3, chyba ze na dlugim luku wpina sie 4.
Dalej to trening i wyczucie transferu masy wozu. Drift w gt4 jest bez sensu, to bardziej przypomina powerslajdy niz drift. Wiec naucz sie skladac auto w zakret a dalej utrzymuj kurs gazem i kierownicą.
Jesli masz troche zaparcia to zacznie Ci wychodzic.
Poza tym takich pytan bylo wiele na forum, wystarczylo poszukac.
Komentarz
-
Re: HKS Genki Silvia do Driftu
Ja wszystkie biegi poskracałem, wydłużyłem tylko 2, 3 i leciutko 4. Auto zaczyna mielić na jedynce, a kiedy już wciska piątkę to prędkość leci sobie powoli i spokojnie jazda dosyć przyjemna niczym samochodem przyklejonym do drogi. Kiedy zaciągam ręczny, to owszem idzie bokiem ale po 2/3/4 sekundach automatycznie mnie wywala, pokombinowałem z zawieszeniem w Down-Force też coś tam podkręciłem i muszę się wam pochwalić, że owszem da się driftować lecz nie da się przejść całego zakrętu bokiem.
Komentarz
-
Re: HKS Genki Silvia do Driftu
Equipment Selection
Muffler Racing
Suspension Racing
Racing Chip Normal
Transmission Full Customize
NA Tune None
Clutch Standard
Front Tires R2 - Hard
Flywheel Standard
Rear Tires R2 - Hard
Carbon Driveshaft None
Nitrous None
GT Auto - Wing None
Turbine Kit None
Limited Slip Full Customize
Intercooler None
AYC None
Supercharger None
VCD None
Brakes Normal
Weight Reduction Stage 3
Brake Controller Equipped
Increase Rigidity None
Settings
Setup Item Front Rear Setup Item Front Rear
Spring Rate 9.0 7.5 Stabilizers 3 6
Ride Height 75 68 Brake Balance 3 12
Shock Absorbers Downforce 13 15
Shock Bound 6 9 LSD Init. Torque 0
Shock Rebound 7 6 LSD Acceleration 0
Camber Angle 2.3 1.0 LSD Deceleration 0
Toe Angle -2 1 Nitrous Max
Gear Ratios
1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Final Auto Set
10
Driving Aids / Other
ASM
Oversteer ASM
Understeer TCS Ballast
Balance Ballast
Weight AYC VCD
0 2 0
Komentarz
Komentarz