Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

HKS Genki Silvia do Driftu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • HKS Genki Silvia do Driftu

    Witam mam pytanie. Jak dobrze ustawić ten samochód to driftingu??

  • #2
    Re: HKS Genki Silvia do Driftu

    Również poszukuję ustawień do tego samochodu. Sam się kiedyś tym bawiłem a tu bam, auto szło tak mocno bokiem, że zamiatało mną jak miotłą.
    My Photo Mode

    Komentarz


    • #3
      Re: HKS Genki Silvia do Driftu

      Ja mam kontrole wyłączone a skrzynie biegów Auto:25 a final na 4150 lecz za bardzo mnie obraca. Musze jeszcze zobaczyć czy coś da jak zmienię docisk na osie w Down-force





      // wołając gigantyczną czcionką o pomoc, łamiesz regulamin, którego zapewne nie czytałeś

      thooorn

      Komentarz


      • #4
        Re: HKS Genki Silvia do Driftu

        Można jeszcze trochę pogrzebać przy zawiasie, ale generalnie to trening trening i jeszcze trochę treningu. Samo wydłużanie biegów by mniej auto mieliło to droga na skróty która średnio działa.

        Odpowiednie dozowanie gazem i skrętem kół, przekładanie auta z poślizgu w poślizg- tego trzeba się nauczyć.

        I to najlepiej nie w mocnym HKS'ie, tylko w czymś o mocy 200-300km na słabszych oponach. Jak się zrobi 20 okrążeń np na Apricot Hill to już widać różnice w panowaniu nad autem.

        Komentarz


        • #5
          Re: HKS Genki Silvia do Driftu

          Mógłbyś jakieś leprze ustawienia podać żeby było łatwiej. Największe problemy mam z wyjściem z zakrętu.

          Komentarz


          • #6
            Re: HKS Genki Silvia do Driftu

            Niema jednych ustawien dla wszystkich bo każdy gra/jeździ inaczej, wiec trzeba grzebac pod siebie.

            Podstawy do systemy off/ opony dostosowane do mocy wozu, zepnij nieco szpere na tyle, pobaw sie camberem. Mozesz tez ustawiac twardosc itp ale wazne nie przekombinowac bo woz robi sie nerwowy. Skrzynia musi byc ustawiona tak zeby auto mialo sile na 3 biegu, bo najczesciej driftuje sie na 2 i 3, chyba ze na dlugim luku wpina sie 4.

            Dalej to trening i wyczucie transferu masy wozu. Drift w gt4 jest bez sensu, to bardziej przypomina powerslajdy niz drift. Wiec naucz sie skladac auto w zakret a dalej utrzymuj kurs gazem i kierownicą.

            Jesli masz troche zaparcia to zacznie Ci wychodzic.

            Poza tym takich pytan bylo wiele na forum, wystarczylo poszukac.

            Komentarz


            • #7
              Re: HKS Genki Silvia do Driftu

              THX. Znalazłem dane dotyczące ustawień samochodu zobaczę jak wyjdzie. Czy będzie lepiej czy gorzej i może wstawię te dane.

              Komentarz


              • #8
                Re: HKS Genki Silvia do Driftu

                Ja wszystkie biegi poskracałem, wydłużyłem tylko 2, 3 i leciutko 4. Auto zaczyna mielić na jedynce, a kiedy już wciska piątkę to prędkość leci sobie powoli i spokojnie jazda dosyć przyjemna niczym samochodem przyklejonym do drogi. Kiedy zaciągam ręczny, to owszem idzie bokiem ale po 2/3/4 sekundach automatycznie mnie wywala, pokombinowałem z zawieszeniem w Down-Force też coś tam podkręciłem i muszę się wam pochwalić, że owszem da się driftować lecz nie da się przejść całego zakrętu bokiem.
                My Photo Mode

                Komentarz


                • #9
                  Re: HKS Genki Silvia do Driftu

                  Zaleźy jaki ale na pewno sie da, ostatnio robiłem długi nawrót na Apricot Nsxem Type S zero, 350koni, wóz nie stworzony do driftu a potrafi. Trzeba sie pobawic.

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: HKS Genki Silvia do Driftu

                    Equipment Selection
                    Muffler Racing
                    Suspension Racing
                    Racing Chip Normal
                    Transmission Full Customize
                    NA Tune None
                    Clutch Standard
                    Front Tires R2 - Hard
                    Flywheel Standard
                    Rear Tires R2 - Hard
                    Carbon Driveshaft None
                    Nitrous None
                    GT Auto - Wing None
                    Turbine Kit None
                    Limited Slip Full Customize
                    Intercooler None
                    AYC None
                    Supercharger None
                    VCD None
                    Brakes Normal
                    Weight Reduction Stage 3
                    Brake Controller Equipped
                    Increase Rigidity None
                    Settings
                    Setup Item Front Rear Setup Item Front Rear
                    Spring Rate 9.0 7.5 Stabilizers 3 6
                    Ride Height 75 68 Brake Balance 3 12
                    Shock Absorbers Downforce 13 15
                    Shock Bound 6 9 LSD Init. Torque 0
                    Shock Rebound 7 6 LSD Acceleration 0
                    Camber Angle 2.3 1.0 LSD Deceleration 0
                    Toe Angle -2 1 Nitrous Max
                    Gear Ratios
                    1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Final Auto Set
                    10
                    Driving Aids / Other
                    ASM
                    Oversteer ASM
                    Understeer TCS Ballast
                    Balance Ballast
                    Weight AYC VCD
                    0 2 0

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X