Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Drift od podstaw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Drift od podstaw

    Witam wszystkich forumowiczow !

    Jestem nowy , nie znam pewnych skrótow myslowych takze prosze bez linczu

    Bardzo spodobalo mi sie driftowanie w GT4 ( hehe , jakbym jeszcze umiał )

    Mam zwyczaj ze przed napsianiem pierwszego postu na kotry chce uzyskac info czytam wszystki pozostale.

    Chcialbym zaczac moja przygode z Driftem w GT4 ( z tego co przeczytalem to najtrudniejsza czesc do robienia driftow)


    Najlepszy samochod do dfiftu : jedni pisze ze 4wd inni ze same tylnopędy

    Kupielm ten samochod HKS ale posiadam tez Subru tylnoped BMW M3 CLS ( 600KM ) ... najlepszy 4 napedowy do nauki ?

    Jesli chodzi o opony to czy mozecie napisac co oznaczaja te skroty ekoniczne opony itd ktore Wy piszecie ?

    Jeslui chodzi o ustawienia samochodow np do M3 to wiem gdzie sa itd ale w zadne sposob nie wiem co do czego .

    Czy wogole na padzie mozna sie nauczyc driftowac czy niebedna jest kierownica? Na forum krazy jakis skrot jest chodzi o kiere , mozecie mi napsiac co ona oznacza , moze bym ową nabył ?

    Prosze o odpowiedzi i numer gg do ktregos z Was , zawsze lepiej pogadac na gg przy wlaczonym sprzecie i na zywo wprowadzac info do ps

  • #2
    Jak jestes zielony w te sprawy to po:

    1.4WD czy Tylnonapędowki-4WD podobno łatwiej ale mają tendencje do spinowania przy dużym złamaniu auta.Ja zaczałem i jeżdze autami FR.Polecam auta japońskie Mazdy Nissany a na początek AE 86 i niewyżyłowane

    2.co do opon to na początek sporty róznych konfiguracjach F:SOFT R:Medium bądz Hard.A po wejsciu troche w prawe oponki standard(Road i luxury)

    3. auto ma miec glebe(ride height oraz częsciowo spring rate), TOE na tylnej osi ustawione na 1 lub 2 a camber F:2-R:3 stopni.

    4.jA uzywam pada od kiedy pamiętam ale zbieram na kierownice Logitech Driving Force Pro.Na kierze większa frajda z jazdy ale jak masz tylko pada to niema strachu idzie ostro niemal tak jak na kierze

    Pozdrawiam.
    Nomuken -san
    Członek Drift Xtreme

    Komentarz


    • #3
      Widze Nomuken, że chyba tutaj najbardziej kminisz OCB w driftach w GT No to bajerka, bo mam takie pytanko Czym nagrywacie filmiki?? Zwykłą kamerą, a potem wrzucacie na kompa i w Google, albo You Tube??

      Jak możesz to odpisz w miare szybko.
      Wiem, moge wejść na szczyt tych schodów;
      bo mam, Wiare i siłe by iść do przodu...

      Komentarz


      • #4
        ja zgralem kamerka na kompa, obrobka i na youtube
        Członek Drift Xtreme

        Komentarz


        • #5
          Aha no to git Może mi sie uda nagrać na nagrywarke DVD ;p
          To moge sie dołączyć do Driftu w GT4, a mam jeszcze jedno pytanko.
          Mógłbyś mi pomóc w tym?? http://granturismo.pl/forum/viewtopic.php?t=2962
          Wiem, moge wejść na szczyt tych schodów;
          bo mam, Wiare i siłe by iść do przodu...

          Komentarz


          • #6
            ja na początek wziołem Evo 8 i wystarczyło kilka minut na wyczuczucie go i potem już się łatwo driftowało.

            Komentarz


            • #7
              Wyborne

              Komentarz


              • #8
                No to trudno.
                narancs alternativa

                Komentarz


                • #9
                  Witam Forumowicze

                  Gram w GT4 od roku i do tej pory byłem zwykłym grip-driverem, ale ostatnio obejrzałem w necie kilka filmików ukazujących drifting w GT4, więc postanowiłem spróbować swoich sił w tym typie jazdy. chcąc odpowiednio się przygotować postanowiłem poszukać informacji "jak to się je" i gotowych ustawień aut do driftu, natknąłem się na stronę gtplanet, i wypróbowałem kilka ustawień aut w drifcie, oczywiście na samym początku jest zaje*****e trudno. i tu miałbym pytanie do Nomuken-sana (w Twej osobie widze moj ratunek ), gdyż cały czas jeżdżę na tych samych ustawieniach auta i nie wiem jak dostosować je do mojego stylu jazdy, gdyż nie wiem jak mam dostosować spring rate itd do moich potrzeb. chciałbym, by ktoś mi "po ludzku" (i po polsku ;p) wytłumaczył jakie są następstwa zmian w ustawieniach poszczegolnych opcji.

                  Jeżdżę 88' Silvia K's (s13) z TYMI ustawieniami

                  aha i mam jeszcze jedno pytanie: gram na DS2, i dotąd jeździłem na przyciskach, jednak w drifcie nie można zbytnio dodawać gazu, a mój palec jest tak "ciężki", że gdy nawet lekko wcisnę X, to od razu jest pełny gaz. czy wobec tego polecacie używanie prawego drążka? jestem już dość przyzwyczajony do jazdy przyciskami i strasznie trudno mi się przestawić na gałkę. może więc znacie jakieś dobre sposoby na "lżejszy X" ;p

                  z góry dzięki za wszystkie porady i sugestie

                  Pozdrawiam

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam wszystkich

                    KoPyT napisze cos takiego i to nie po raz pierwszy a mianowicie jest sporo informacji na te tematy na tym forum, trza tylko przejrzec je(jesli tego nie uczyniles).Ja aktualnie niegram w GT4 poniwaz padla mi plyta ale juz niedlugo.Zaczne troche nie od tej strony. Czy uzywac do jazdy galek zamiast przyciskow? Ja osobiscie jezdze na galkach choc zanim wyszlo GT4 gralem na przyciskach i powiem że ja osobiscie nie wyobrazam sobie jakbym miał jezdzic na przyciskach choc wiadomo kwestia przyzwyczajenia ale wydaje mi sie ze na gałkach po ich opanowaniu jest łatwiej.
                    Co do twojego auta nie jest zle, juz pisze czemu:
                    Bardzo częstym widokiem jest tuning auta na maxa bez wjeżdzenia sie w serie bądz lekko zmodowaną wersje.Po jaką chorobe zainstalowales racingową skrzynie,odchudziłes auto aż do poziomu 3go?
                    oraz usztywniłes karoserie??Spróbuj pojezdzic autem seryjnym nie od razu jak nomura bokiem przez zakręty, następnie wraz ze wzrostem umiejętnosci co czasem trwa staraj sie modowac(podkręcac) swoje auto.
                    ZAPAMIĘTAJCIE TO NA ZAWSZE BO NIE BEDE NON-STOP TEGO PISAC!!!!
                    podstwą tuningu auta do driftu jest zawieszenie oraz LSD!! oczywiscie obie pozycje w wersji regulowanej(race).
                    Co do ustawień, jako początkujący bo pewnie takim jesteś nie mieszaj nic zbytnio przy zawieszeniu jedynie obniz auto na maxa(ride height).Im auto nizsze tym środek cięzkosci pojazdu jest nizej co poprawia jego prowadzenie oraz stabilizatory mozesz ustawic na twardsze (w przypadku podskakiwania auta najlezy zmniejszyc twardosc), natomiast przy LSD o ile mnie pamięc nie myli pasek Initial Torque mozesz ustawic na maxa(spiecie mechanizmu różnicowego-ilosc momentu obrotowego przekazywana koła-chyba :wink: ) a samo LSD działa w taki sposób ze spina mechanizm i oba kola kreca sie z taką samą predkością.
                    Nie mam GT wiec dokładnie ci wszystkiego nie napisze ale w końcu od czego są google.
                    Co do tuningu mechanicznego niewiem moim osobistym zdaniem za duzo nakupione.Sam musisz poznac ze auto jest za slabe/mocne dla ciebie lecz nieprzesadzałbym ze zwiększaniem mocy.
                    Skrzynia biegów natomiast na poczatek seria moze byc choc moze się zdarzyc ze biegi wydadzą ci sie za długie po pewnym czasie pozniej mozna zainwestowac w sport/semi-racing by skrócic przełożenia, w przeciwieństwie do skrzyni modyfikacji powinny ulec:
                    sprzegło, wał napędowy, oraz kolo zamachowe które poprawiają reakcje silnika na gaz bez zwiększania mocy lecz kółko im lzejsze tym auto słabsze jadac pod górke.Tutaj takze kupno czesci powinno wzrastac ze stopniem twego wtajemniczenia.
                    Hamulce z tego co widze ustawione na slabiutkie bardzo ważny jest balans hamulcy dzięki którym łatwiej wprowadzic auto w slide'a
                    Co jeszcze będe pisac i tak juz dosyc nabazgroliłem

                    Pozdrawiam,
                    Nomuken-san
                    Członek Drift Xtreme

                    Komentarz


                    • #11
                      Wielkie dzięki Nomuken-San za Twoją wyczerpującą odpowiedź i wielkie sory, że nie przejrzałem dokładnie wszystkich forów .
                      jesli chodzi o ustawienia to zaczynam łapać o co chodzi ! Niestety wraz z odpowiedziami pojawiło się jeszcze więcej pytań...
                      Ciągle nie mogę się przyzwyczaić do gałki. Czy może istnieje sposób driftowania w GT4, który umożliwi mi jazdę bokiem przy dodaniu gazu na maxa? czy tak się po prostu nie da? i dlaczego auto podczas driftu zamiast po prostu ślizgać się bokiem, gdy dodaję choć trochę gazu, zaczyna jechać "do przodu", czyli wprost w bandę?czyżbym dodawał za mocno/lekko gazu, czy może chodzi tu o zbyt wysoki bieg? aha i jeszcze jedno pytanie (kolejne): Czy polecacie dla początkujących auta 4WD?bo wczoraj próbowałem driftu seryjnym Skylinem GT-R V-Spec II N1 (R34) '00 i wydał mi się dość łatwy w prowadzeniu. :

                      Komentarz


                      • #12
                        Wielkie dzięki Nomuken-San za Twoją wyczerpującą odpowiedź i wielkie sory, że nie przejrzałem dokładnie wszystkich forów .
                        jesli chodzi o ustawienia to zaczynam łapać o co chodzi ! Niestety wraz z odpowiedziami pojawiło się jeszcze więcej pytań...
                        Ciągle nie mogę się przyzwyczaić do gałki. Czy może istnieje sposób driftowania w GT4, który umożliwi mi jazdę bokiem nawet przy "gazowaniu" na maxa? czy tak się po prostu nie da? i dlaczego auto podczas driftu zamiast po prostu ślizgać się bokiem, gdy dodaję choć trochę gazu, zaczyna jechać "do przodu", czyli wprost w bandę?czyżbym dodawał za mocno/lekko gazu, czy może chodzi tu o zbyt wysoki bieg? aha i jeszcze jedno pytanie (kolejne): Czy polecacie dla początkujących auta 4WD?bo wczoraj próbowałem driftu seryjnym Skylinem GT-R V-Spec II N1 (R34) '00 i wydał mi się dość łatwy w prowadzeniu.

                        Komentarz


                        • #13
                          Oglądaj ''Drift Bible'' z Keichim Tsuchiya od rana do nocy. Jeśli będziesz uważny częsc pytań zamieni się w odpowiedzi
                          Członek Drift Xtreme

                          Komentarz


                          • #14
                            Sorki, że tutaj to wrzucam, ale postów GT1 i 2 nikt prawie nie odwiedza więc niemiałem nawet co próbować tam wsadzać filmiku.

                            Oceńcie jak mi poszło. Zacząłem od wczoraj driftować i oto efekty:


                            Niestety bez głosu bo nagrywałem to na nagrywarce i jest w dziwnym formacie VOB. A Video Maker tego nieobsługuje, ale najważniejsze, że grafa jest lepsza niż ze zwykłej kamerki.

                            Tak więc zobaczcie i doradzcie nad czym jeszcze popracować itd.
                            Licze sie z waszą każdą opinią.
                            Wiem, moge wejść na szczyt tych schodów;
                            bo mam, Wiare i siłe by iść do przodu...

                            Komentarz


                            • #15
                              Napisze tylko tyle:

                              "Dłuuuuga droga przed tobą"


                              P.S
                              Tak apropos to dział driftu w GT 4 więc mile widziana częsc 4 a nie 2 :wink:[/list]
                              Członek Drift Xtreme

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X