Fajnie, że w tej "dziesiątce" znalazł miejsce również Galant A co do HPA R32 to przyznaję całą rację - Nie można kupić taniej takiej mocy ! Co do Fiata 500 - Mam wszystkie wersje (500L, 500R, 500F ?) - Ale nie "tjuningowałem" nic....
Ja mam na moment obecny około 450 samochodów w tym 9 Galantów
Pozdrawiam
Bo galant to spoko samochód. Poza tym mam zamiar wystartować nim w Japan Events w wyścigach aut z lat 80.
A w Fiacie dałem Turbinę (wtedy skoczyło z 15BHP do 34BHP), port Polish i chip tuning, Poza tym pierwsza wersja zawieszenia, hamulce. (nie dawałem wszystkiego bo przyrost mocy będzie niewielki, a 80.000 można wydać na nowe auto a nie silnik dla 500 (wowczas z 34BHP skoczy tylko do 51)
HPA polecam każdemu, bije auta za ponad 200.000cr. (aston db9)
wiem, odkop roku, ale aż się prosiło aby tu napisać. Więc aut mam ponad 250, z czego z 40 nigdy nie jeżdżone. Co do dubelków, cóż, wszystkie możliwe lan evo nie wliczając wersji rs i rajdowych(wyczynowy tylko evo 4). Evo 3 w dwóch egzemplażach, evo 6 t.m.e. x2, ok.8 mazd rx-7(fc3s infini x2 + fc3s bp d1 + fd3s LM + kilka różnie wysetapionych fd3s), 5 mx-5, ok. 20 gt-r'ów( w tym pierwsza generacja i r32 calsonic), 7 nsx'ów (w tym takata), ok. 8 imprez sti, ponad 6 ae86(4x initial d version), 6 hond s2000( amuse street, amuse r1, amuse gt1, opera, spoon street, salonowa type-v), 3 fiaty 500, 3 civic'ki ek, wszystkie streetowe celice gt-four+ st205 rally + ostatnia gen. w wersji ss-II(jak kupiłem, wpadłem w osłupienie, bo ma kompresor i wyje jak cholera ), dwa lotusy, 4 nissany z33, całe stadko wszelkich nissanów s13, carlton'y + wiele pojedyńczych aut i posiadanych w tylko 2 egzemplażach
Komentarz