Przejscie Circuit De La Sarthe 24H 1 i 2 wcale nie jest takie trudne jak by sie wydawalo.
Najlepszym ( moim zdaniem oczywiscie ) jest do tego Nissan R92 CP Race Car.
Ustawienia jak ponizej ( na Circuit de La Sarthe 2 gdzie jest dluga prosta ) mozna podniesc skrzynie do - 16 nawet 17.
Teraz ustawienia
OPONY:
Front: Racing Hard ( mozna wsadzic tez Super Hard )
Rear: Racing Super Hard
HAMPLE:
Front: 3
Rear: 3
ZAWIESZENIE:
Spring Rate: Front: 5.9 Rear: 6.6
Ride Height: Front: 65mm Rear: 65mm
Damper (Bound side): Front: 4 Rear: 4
Damper (Rebound side): Front: 4 Rear: 4
Camber: Front: 2.5 Rear: 1.0
Toe: Front: 0 Rear: 0
Stabiliser: Front: 4 Rear: 4
SKRZYNIA
Auto:14
DOWNFORCE:
Front: 63 Rear: 88
LSD
Initial Torque: 5
LSD acceleration: 35
LSD acceleration: 15
Pierwsze okrazenia kiedy jestesmy na koncu stawki mozna przejechac na 5 ( Push Hard ) + OVERTAKE zeby wskoczyc na pierwsza pozycje, ale nie zawsze samochodzik bedzie nam sie trzymal drogi ( tym bardziej jezeli mamy B-Spec points ponizej 8000 ) wiec pierwsze kilka okrazen musimy dokladnie kontrolowac co sie dzieje na torze. Kiedy tylko wskoczymy na pierwsza pozycje zmniejszamy na 3 (Medium Peace ) + OVERTAKE i mamy juz swiety spokoj. Co chwlke tylko spogladamy co sie dzieje i przyspieszamy czas zeby nasze PS2 sie nie meczylo. ( Przyspieszenie czasu - R1 w celu wejscia do menu a potem L1+strzalka w prawo ).
PS1 - Oczywiscie pelny tunung samochodu
PS2 - Tankowac na poczatku nie trzeba do konca - wystarczy okolo 3/4 baku - musicie sami wyczaic ( im lzejszy samochod tym lepiej leci jak wiadomo
PS3 - Przed wpadnieciem na rajd oczywiscie zmieniamy najpierw olej w naszym autku - po skonczonym rajdzie sprawdzcie sobie ile koni stracil po drodze
PS4 - Latwiej sie jedzie kiedy w stawce przeciwnikow jest jeden samochod powiedzmy z niskiej polki
Typu Corvette CSR albo cos w tym rodzaju - zdublujemy go w czasie calego rajdu zapewne z jakies 40 kilka razy ale bedzie on tez niekiedy zwalnial naszych szybszych przeciwnikow.
Mam nadzieje ze ten opis komus sie przyda.
Najlepszym ( moim zdaniem oczywiscie ) jest do tego Nissan R92 CP Race Car.
Ustawienia jak ponizej ( na Circuit de La Sarthe 2 gdzie jest dluga prosta ) mozna podniesc skrzynie do - 16 nawet 17.
Teraz ustawienia
OPONY:
Front: Racing Hard ( mozna wsadzic tez Super Hard )
Rear: Racing Super Hard
HAMPLE:
Front: 3
Rear: 3
ZAWIESZENIE:
Spring Rate: Front: 5.9 Rear: 6.6
Ride Height: Front: 65mm Rear: 65mm
Damper (Bound side): Front: 4 Rear: 4
Damper (Rebound side): Front: 4 Rear: 4
Camber: Front: 2.5 Rear: 1.0
Toe: Front: 0 Rear: 0
Stabiliser: Front: 4 Rear: 4
SKRZYNIA
Auto:14
DOWNFORCE:
Front: 63 Rear: 88
LSD
Initial Torque: 5
LSD acceleration: 35
LSD acceleration: 15
Pierwsze okrazenia kiedy jestesmy na koncu stawki mozna przejechac na 5 ( Push Hard ) + OVERTAKE zeby wskoczyc na pierwsza pozycje, ale nie zawsze samochodzik bedzie nam sie trzymal drogi ( tym bardziej jezeli mamy B-Spec points ponizej 8000 ) wiec pierwsze kilka okrazen musimy dokladnie kontrolowac co sie dzieje na torze. Kiedy tylko wskoczymy na pierwsza pozycje zmniejszamy na 3 (Medium Peace ) + OVERTAKE i mamy juz swiety spokoj. Co chwlke tylko spogladamy co sie dzieje i przyspieszamy czas zeby nasze PS2 sie nie meczylo. ( Przyspieszenie czasu - R1 w celu wejscia do menu a potem L1+strzalka w prawo ).
PS1 - Oczywiscie pelny tunung samochodu

PS2 - Tankowac na poczatku nie trzeba do konca - wystarczy okolo 3/4 baku - musicie sami wyczaic ( im lzejszy samochod tym lepiej leci jak wiadomo

PS3 - Przed wpadnieciem na rajd oczywiscie zmieniamy najpierw olej w naszym autku - po skonczonym rajdzie sprawdzcie sobie ile koni stracil po drodze

PS4 - Latwiej sie jedzie kiedy w stawce przeciwnikow jest jeden samochod powiedzmy z niskiej polki

Mam nadzieje ze ten opis komus sie przyda.
Komentarz