Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
duffy20:
W tym rzecz właśnie.....Nurburgring jest bardzo wyboisty, ale ma też bardzo szybkie sekcje - Dopasowanie zawieszenia idealnego na ten tor jest po prostu niemożliwe....
Co bym polecał ? Myślę, że seryjne ustawienie z M5 jest już maksymalnym kompromisem pomiędzy sztywnością a utrzymaniem tej bestii na torze, przy za twardym zawieszeniu nie utrzymasz samochodu na torze ponieważ będzie na nim "podskakiwać", z kolei przy za miękkim nie utrzymasz go, bo stanie się miękki i "gumiasty".....
Myślę, że możesz minimalnie zmniejszyć twardość sprężyn [Spring rate (kgt/mm)], ale nie przesadzaj z tym za bardzo....można też delikatnie zmienić zbieżność kół [Toe angle] co wpłynie na prowadzenie samochodu w zakręcie, ustaw sobie na 3.0 lub 3.5 wedle uznania, i sprawdź jak jeździ Ci się lepiej.
Inną sprawą jest to, że każdy z nas jeździ trochę inaczej, wchodzi w zakręty inną techniką, inaczej przyśpiesza i hamuje inaczej zmienia biegi itp. tak, więc uniwersalnego ustawienia dla wszystkich po prostu NIE MA !
Ustawiaj, trenuj, ustawiaj, trenuj.....
Powodzenia !
tomekkemot - Co to znaczy "zwykłe" w Mercedesie do DTM'u ? Racing Medium ? Sprecyzuj się proszę !
Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
Widocznie nowe zawieszenie sprawdza się na szybkich gładkich torach (na tsukubie jeździ idealnie), zaś na wyboiste tory jest po prostu za twardy, jak na moc którą osiąga. Pokombinuję później z tymi ustawieniami . Pozdrawiam
Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
Trochę mi to zajęło ale jak obiecałem to obiecałem,czasy nie są super. Dopiero poznaje ten tor,zakrętów jest dużo a każdy z nich można pokonać na milion sposobów.
Tor jest zdradliwy i nawet przyjaciele tacy/takie jak "tarki" potrafią podbić koło i wysłać w trawę. Ale daje tu moje 2 pierwsze czasy.
Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
Dreadlock89 - Fajnie, że wreszcie się przyłączyłeś :wink: Podaj tylko model tego Buick'a, bo w GT4 są dwa :wink: A czas który uzyskałeś Kairą jak dla mnie jest bardzo dobry, praktycznie każdy czas poniżej 7 minut, oznacza już piekielnie szybką jazdę, i pełną koncentrację oraz napięcie :wink: Gratuluję !
duffy20 - No muszę powiedzieć, że całkiem nieźle, idzie Ci coraz lepiej - Czas oczywiście dodałem Wyprzedziłeś nawet mnie w RUF'ie, gdy ja uważałem, że ten czas tym samochodem na takich parametrach to już BARDZO SZYBKO ! No, ale z drugiej strony......Twoje M5 jest znacznie mocniejsze :wink:
Panowie zachęcam do dalszych zmagań na "Ringu" :wink: Dzisiaj dodałem czas Giovane Due - Jutro postaram się wrzucić Punto i Turbo Plus'a :wink:
Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
Dzięki, czas już zapisany, a co do tych systemów to tutaj jeśli coś jest włączone piszemy ON a jeśli wszystko wyłączone piszemy OFF - Tak, więc jadąc na TCS'ie miałeś WŁĄCZONY system elektroniczny wspomagający jazdę :wink:
Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
Targnięty dumą, że ktoś objechał mój czas w "moim" kochanym M5, wziąłem wersję "podkręconą" z mojego garażu (mam trzy BMW M5 - w kolorze Beige (stock), Alpine White (Stock) i Interlagos Bleu (wykręcone do 724BHP)) i pojechałem do Nurburg. Zielone Piekło powitało mnie piękną, słoneczną pogodą. Wprowadziłem wóz do garażu i wziąłem się za dłubanie. Skróciłem ustawienia skrzyni biegów w sekcji "Auto settings" na 12, balans siły hamowania ustawiłem na 2 (Front) i 3 (Rear), zmiękczyłem zawieszenie do 10 i podwyższyłem do 100. Założyłęm opony Racing - najmiększą mieszankę. Tą na kwalifikacje. To był mój pierwszy kontakt z tymi oponami. Nitro ustawiłem na 30. I włączyłem systemy w standardowy tryb pracy. Chciałem żyć. Po krótkiej modlitwie wytoczyłem wóz na "rozbiegówkę". Tor był puściusieńki - płacę, więc wymagam. Marne 5Cr, ale co tam... odpaliłem silnik. Piękne, rasowe V10 zamruczało jak mój domowy kot, gdy go zdenerwuję. Tylko głośniej. Nacisnąłem gaz, a automatyczna skrzynia wrzuciła pierwszy bieg. Zielone Piekło. Owszem, nie miałem nic do stracenia. Bogaty wariat, mający w garażu z 400 wozów, milion "Kredytów" w kieszeni, mogący igrać ze śmiercią i kozakować, bo jego ukochana wolała innego. Jakiegoś ci*la w czarnym Mercu 190 AMG. Kij z tym w tym momencie. Teraz byłem tylko ja, M5 i Nurb. Wziąłem ostatni, prawie 90' stopniowy zakręt przed prostą z wymalowanymi polami startowymi. Licznik ruszył. Pojedynek się rozpoczął...
... Gaz. Hamulec. Poślizg. Kilka uderzeń w balustrady. I przyśpieszanie do 270 na byle jakiej prostej. Szaleństwo. Adrenalina...
... Dottinger Hohe. Czy jakoś tak. Na oko z dwa kilometry prostej. Prawie prostej. Gaz do oporu, ręczne. wydłużenie zmiany biegów. Nitro. Trzysta dwadzieścia, więcej się nie da. Skrzynia nie pozwala. Poślizg. Trawa. Poślizg. Beton. Utrzymałem wóz na trasie. Kilka ostatnich zakrętów przy boksach, hamowanie przed 90' zakrętem, nitro na ostatniej prostej startowej. Hamowanie za metą, zakończone delikatnie na bandzie. Patrzę na czas. Przecieram oczy. Patrzę jeszcze raz.
6'48.734 - BMW M5 '05 [724HP, AT, RQ, Sys: ON, Gran Turismo Mode, Pad]
Pozdrawiam, S.C.BelegU$. Przeżyłem Zielone Piekło. Bóg Nurb okazał się łaskawy...
Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
Ale opis Emocję rosną ze zdania na zdanie Brawo !
Cholernie szybkie okrążenie ! Moja Alfa 155 DTM jest już poważnie zagrożona...
A teraz do rzeczy:
Podaj no dokładne ustawienia :wink:
A tak apropos - Uderzałeś w bandy ? Jak coś to ja wrzucam tylko czasy czystych przejazdów, bez wylotów poza tor - Wszystkie wymienione na liście czasy mogę udokumentować Replay'em :wink:
A teraz dawaj te ustawienia ! Muszę Ci pobić, muszę, muszę, muszę ! :mrgreen:
Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
O bandy się kilka razy otarłem. Replay'a nie zapisałem (teraz żałuję), bo wyłączyłem konsolę bezpośrednio z poziomu okna wyścigu (po zakończeniu okrążenia, aby czas pojawił się w okienku). Jedyne co mam, to zdjęcie zrobione moim K550i (siostra kazała ). Oto i one:
BelegU$ BMW M5 Interlagos Bleu '05 724BHP
Full Tune - wszystko, co się dało, zostało zainstalowane na najwyższym poziomie. Przebieg około 200km.
Opony: Przód, tył - Racing Qualify
Nitro - 30
Brake Balance Controler - Front 2, Rear 3
Suspension - Spring Rate Front/Rear: 10, Ride Height - 100 (teraz widzę, ze przy opisie popełniłem błąd - zawieszenie zostało OBNIŻONE o 6mm )
Transmision - Auto settings: 12
Reszta: standard. Jak więc widzisz, Lukas, ustawienia są praktycznie standardowe. Założę się, że czas jest spokojnie do pobicia, bo trochę błędów na trasie zrobiłem, a i ustawienia można podkręcić. Ale jak na mnie - czas jest niesamowity.
Wkur*ia mnie tylko fakt, że nie zapisałem replay'a. Idiota ze mnie, wiem. :/
Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League
Została dopisana Powiedz jej, że taki jeden maniak GT (Lukas), szczerze gratuluje jej czasu
Jak na razie uzyskałem w M5 czas 6'32.xxx, ale obróciło mnie 2 razy na torze....liczę, na to, że uda mi się zejść poniżej 6'25.xxx tym samochodem :wink: Nie mam replaya z tego samochodu, bo wyleciałem raz obracając się, a zapisuje tylko replaye idealnych przejazdów których czasy wrzucam potem tutaj :wink: Ale jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę dać fotkę czasu....
EDIT:
Zdjęcie czasu TUTAJ - A czuję, że przy pełnej koncentracji będzie jeszcze szybciej.....
Komentarz