Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Dyskusja] Nürburgring Nordschleife BEST TIME

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

    I teraz z bólem serca muszę się niestety z Tobą zgodzić...na SS i gorszych jednak gdzieś tam ten przód ucieka.

    Nic nie jest idealne. Każde auto ma wady i zalety.

    Komentarz


    • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

      Zamieszczone przez Dreadlock89
      Nic nie jest idealne. Każde auto ma wady i zalety.
      No tak....ale przecież ona ma takie przyspieszenie, że chyba żadne bieżnikowane opony na suchym sobie z tym nie radzą....

      Fakt jest faktem, że na wyścigowych oponach ta Twoja mała prowadza się fantastycznie.

      Pozdrawiam

      Komentarz


      • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

        7'38.312 - Mazda RX-7 Type R Bathurst R (FD) '01 [seria, MT, SS, sys: off, Arcade Mode, DFP]

        7'31.956 - Honda NSX Type R '02 - [seria, MT, SS, sys: off, Arcade Mode, DFP]

        Jednak Honda to Honda - twardsza, pewniejsza i ten dźwięk , choc niespodziewałęm się takiego czasu po tej wersji RX-7.

        Komentarz


        • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

          Ta Honda to jedno z najlepiej prowadzących się samochodów w GT.

          Ja dodałem ostatnio czasy: CLK55 AMG, M3, Copen i....Stariona. Szczerze mówiąc liczyłem na jakąś rywalizację pomiędzy MB a BMW, ale Mercedes to po prostu kiszka...

          Pozdrawiam

          Komentarz


          • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

            Jak to jest możliwe, że PP89 i Koleshaya kosi "japońcami" takie potężne maszyny? Wnioskuję, że znakomity kierowca + kierownica daje lepsze wyniki niż znakomity kierowca + pad?

            Komentarz


            • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

              Ja staram się jechac jak najszybciej, ale nie robie wyżyłowanych czasów
              Po prostu - JDM :mrgreen:

              Komentarz


              • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                Ja właśnie wrzuciłem czasy: RX-7, Supry, GTR'a i NSX'a.

                W NSX jestem szybszy od PP89 z tego co widzę. :wink:

                Pozdrawiam

                Komentarz


                • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                  Cholercia, już wiem co będę robił po południu: poprawka RX-7 Type A i NSX Type-R '92 chociaż nowy NSX jest raczej szybszy.

                  BelegU$
                  - te auta się super prowadzą, a część gorszych wozów to po prostu tłuste lochy z wielką mocą, które nie dają rady w zakrętach :wink:

                  Komentarz


                  • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                    Udało się komuś przejść Flugplatz nowszym Type-R'em bez ujmowania gazu?

                    Ogólnie ten NSX to jakieś marzenie, nie samochód....

                    Pozdrawiam

                    Komentarz


                    • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                      Zamieszczone przez Koleshiya
                      Cholercia, już wiem co będę robił po południu: poprawka RX-7 Type A i NSX Type-R '92 chociaż nowy NSX jest raczej szybszy.

                      BelegU$
                      - te auta się super prowadzą, a część gorszych wozów to po prostu tłuste lochy z wielką mocą, które nie dają rady w zakrętach :wink:
                      Skoro M5 robi za Ring - Taxi, to raczej tłustą lochą nie jest...

                      Komentarz


                      • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                        Przejedź się NSX'em a potem M5. Będziesz wiedział o czym on mówi...

                        Pozdrawiam

                        Komentarz


                        • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                          M5 jest zbyt ociężałe, ma silnik z przodu więc gorzej się kieruje. NSX mimo iż ma mniej mocy, to ma centralnie umieszczony silnik, dzięki czemu pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność.

                          Wczoraj jeździłem NSX'em po Suzuce i muszę przyznać, że takiej przyjemności z jazdy seryjne auto mi jeszcze nie dało!

                          [edit] no chłopaki, wypadało by "Lexa" przegonić, co?
                          i tyle..

                          Komentarz


                          • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                            Max podrasowane M5 (760BHP i oponach RSS) przegrywa w naszym rankingu z seryjnym ZII na oponach RM.


                            Sory za OT ale myślę że ten artykuł zainteresuje fanów Nurgburgringu,bicia rekordów i odpowie na pytanie co jest szybsze Porsche czy Nissan.


                            Kontynuując niekończącą się zabawę "Jestem szybszy niż Ty", Maserati ogłosiło, że jego supersamochód opatrzony symbolem MC12 jest najszybszym samochodem seryjnym. Rekord został ustanowiony na niemieckim torze Nurburgring, a słynne mordercze 20,6 km Maserati pokonało w czasie 7min 24.29s!

                            Co ciekawe, ustanowienie tego rekordu przez MC12 było... dziełem przypadku? Maserati był tylko jednym z kilku samochodów, jakie na tor przywiózł pewien anonimowy milioner, pałający ciekawością, który z jego "bolidów" jest najszybszy. Zestawienie, trzeba przyznać, było dosyć imponujące: Ferrari Enzo , Koenigsegg CCX, Pagani Zonda F Clubsport oraz Porsche Carrera GT . Za kierownicą wszystkich pięciu zasiadł Marc Basseng, kierowca amerykańskiej serii Le Mans (ALMS) oraz wszelkiego rodzaju wyścigów klasy GT.

                            Oto wyniki tej zabawy.
                            Pomimo swoich 901KM (czyli najwięcej w całej stawce), Koenigsegg CCX uzyskał najgorszy czas okrążenia - 7:33.6. Drugie od końca było Porsche Carrera GT z czasem 7:28.7.Na trzecim miejscu "zawody" ukończyło Ferrari Enzo , z całkiem niezłym wynikiem 7:25.21. Pagani Zonda F uplasował się tuż za obecnym rekordzistą, wykręcając wspaniałe 7:24.65.

                            Biciu rekordów zawsze towarzyszą emocje, powstają zastrzeżenia, wybuchają protesty. Pomimo tego, że czas uzyskany przez Maserati nie budzi sprzeciwu (ustanowienie go dokumentował Magazyn EVO), to pretendentów do korony jest więcej. Nie tak dawno Dodge ze swoim Viperem ACR ustanowił czas jednego okrążenia 7:22.10. Jednak z powodu kilku zainstalowanych w Dodge'u gadżetów, m. in. fotela sportowego kierowcy, amerykański "brutal" nie może być rozpatrywany jako samochód seryjny. Jego czas pozostaje więc jedynie rekordem nieoficjalnym. Całkiem niedawno podobne emocje (pisaliśmy o tym tutaj) budziło ustanowienie tego samego rekordu przez Nissana ze swoim GT-R , który zdetronizował Carrerę GT.

                            To jednak jest już historia. W tej chwili najszybszym seryjnym samochodem pozostaje Maserati MC12. Gratulujemy wyniku i czekamy na następnych śmiałków.

                            Komentarz


                            • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                              Jeszcze w międzyczasie Viper ACR wykręcił lepszy czas, ale miał setup nie do końca seryjny-drogowy.

                              Komentarz


                              • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                                Jatam nie wiem, czy NSX, Evo, Skyline, Supra, Tommy i cała reszta skośnookich prowadzi się bosko, przyśpiesza zaje**ście i pędzie jak ja pier**lę. Ja tylko wiem, że ubóstwiam M5, jego "gentlemaństwo", potęgę, moc i to, że stanowi na Nurbie wyzwanie dla mnie. Że inne auta są szybsze? Że pokonują je w serii? Zgoda. Mimo tego, uwielbiam ten wóz. Bo, mimo wszystko, to wspaniałe połączenie wozu rodzinnego i wyścigówki...

                                BTW:
                                Aston Martin DB9 Coupe '03 (BelegU$'a spotkanie ze starą miłością...)
                                "niedokładnie taki, jakiego się spodziewałem". Zbyt mało zrywny. Za spokojny. Za słabe hamulce. Nie czuć prędkości. Mimo to, musiałem się z nim zmierzyć, bo... no, kto wie, ten wie. Dlatego taki niezły wynik, jak na pierwszą jazdę i brak "czucia" wozu, jest dla mnie zaskoczeniem. Jechałem, oczywiście, wozem w kolorze ciemnobłękitnym...
                                7'49.475 - Aston Martin DB9 Coupe '03 [Seria, AT, SS, Sys: TCS, Arcade Mode, Pad] - BelegU$

                                Clio Renault Sport Phase 2 '03 (Francuziki, jak zwykle, żałosne)
                                Francuska nacja we wszystkim jest gorsza od włoskiej. Włoszki są ładniejsze od Francuzek. Włoskie wino jest lepsze od francuskiego. Włoskie jedzenie jest o niebo smaczniejsze od francuskiego. A włoskie samochody, nie dość, ze lepsze, to są jeszcze ładniejsze od francuskich. Po tym Clio (nomen omen - MR) spodziewałem się, jak to mówiliście, "idealnego prowadzenia" właściwego MR'kom. Takiego... wóz prowadził się strasznie. Czas jest straszny. Francuzi jak zwykle schrzanili robotę...
                                8'37.037 - Clio Renault Sport Phase 2 '03 [Seria, AT, SS, Sys: TCS, Arcade Mode, Pad] - BelegU$

                                RUF BTR '86 (Dobry, na przekór wszystkiemu...)
                                Napęd na tył. Silnik z tyłu. Prawie cała masa z tyłu. Niska waga. Kupa mocy. Czyli powinna być tragedia. Nie byłą. Nie aż taka, jakiej się spodziewałem...
                                8'03.071 - RUF BTR '86 [Seria, AT, SS, Sys: TCS, Arcade Mode, Pad] - BelegU$

                                Cizeta V16T '94 (O kurna...)
                                Nie tego się spodziewałem. Raz tylko prowadziłem ten wóz w GT4, dawno temu, i był straszny. A teraz wziąłem go na rundkę po Nurbie. I co? Było trudno. Była podsterowność. Była nadsterowność. Ale widać Nurb lubi szalone auta...
                                7'45.189 - Cizeta V16T '94 [Seria, AT, SS, Sys: TCS, Arcade Mode, Pad] - BelegU$

                                Pozdrowienia. Z bursy wracam za tydzień, wtedy dojdą kolejne czasy...

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X