Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Dyskusja] Nürburgring Nordschleife BEST TIME

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

    po kilkunastu okrążeniach wiadrach potu i 18 padach roztrzaskanych o ścianę(psikus) z dumą informuję że poprzedni czas tą samą Mazda rx-7 bez grzebania w zawiasie i skrzyni prezentuje się następująco 7,16,753 575KM, oponki przód sport soft tył sport hard, AT, sys. OFF, PAD
    I czym Ty się chwalisz? Mi chodziło, że nie pobijesz czasu Lukasa o 15s taką samą Mazdą jak on, a nie o prawie 200KM mocniejszą, z lepszym zawieszeniem i hamulcami

    Komentarz


    • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

      achaaaaaaaaaaaaaaaaaa zaraz usiade i do seryjnej RX7 i wez pod uwage ze sa gorsze opony (na tyle) wiec auto gorzej hamuje i tyl myszkuje na kazdym zakrecie a na szybkich lukach ogon zyje wlasnym zyciem... do tego nastawy zawieszenia sa typowo driftingowe sprobuj sam a przekonasz sie ze taka mazda (choc duzo mocniejsza) wcale nie jest latwo ugrac takiego czasu.
      b16a3, b18c1, 4age, 2jz, sr20det, rb26dett, ca18det, k20a, (12b, 13b, 20b x rotary) za to kochamy Japonie <3<3<3
      szerokości i przyczepności!!!! GT4 forever!!

      Komentarz


      • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

        Zamieszczone przez karolyyo
        achaaaaaaaaaaaaaaaaaa zaraz usiade i do seryjnej RX7 i wez pod uwage ze sa gorsze opony (na tyle) wiec auto gorzej hamuje i tyl myszkuje na kazdym zakrecie a na szybkich lukach ogon zyje wlasnym zyciem... do tego nastawy zawieszenia sa typowo driftingowe sprobuj sam a przekonasz sie ze taka mazda (choc duzo mocniejsza) wcale nie jest latwo ugrac takiego czasu.
        Zacytuję moich kolegów z Istebnej: "Pi*rdol, pi*rdol - bydzie wiosna...". Synek, najpierw mówisz, że pobijesz wszystkie nasze czasy w tych samych autach. Spoko, możesz próbować. Potem mówisz, że zrobisz to w wersjach tunningowanych. Już mniej spoko. Teraz zaczynasz pierdzielić i narzekać, że "masz je ustawione do driftu, że to trudniej, że jesteś więc lepszy..."... synek, jak chcesz driftować swoją RX7 to spylaj z tego tematu. Tu się jeździ po Nurbie. Aby pokonywać własne słabości, bić rekordy swoje i innych. A nie żeby miałczeć, że "driftowaną" RX7 ze zjaranymi ustawieniami, o 200 koni mocniejszą bijesz o kilka sekund Lukasa w seryjnej RX7. Jak tak chcesz się bawić - to spylaj...

        Swoją drogą - WSTAWIAJ CZASY WEDŁUG WŁAŚCIWEGO FORMATU, PANTOFLU!

        Komentarz


        • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

          nie chialem wzbudzic tutaj zadnych roszczen, klutni itd itp z gory przepraszam za wszystko. pobic czasy chialem i mam zamiar dalej probowac choc przyznam ze sa takie z ktorymi mam problem. 2 sprawa samochodami tuningowanymi?? nie czaje za bardzo a co kaman ale looz . i 3 sprawa nie chodzi mi o drift na nurbie tylko o proby ustanowienia jakichs konkretnych czasow autami ktore sa conajmniej TRUDNE. Wydaje mi sie ze to takze jest walka z czasem i samochodem. Wiem ze przez to zostane okrzykniety oszuctem i bede oskarzony o herezje ale prosze o uniewaznienie mojego czasu tamta mazda DRIFTUJĄCĄ gdyż podczas kręcenia filmu zauwazylem ze miga lampka od kontroli trakcji... okazalo sie ze mialem wlaczony system zapobiegajacy podsterownosci. przepraszam za to i za inne problemy nie bede sie juz wychylylal tylko poprostu zaczne grac bo wkoncu od tego jest to forum... mam nadzieje ze zostala w was choc odrobina wyrozumialosci po moich dowodach roztrzepania i samochwalstwa.
          b16a3, b18c1, 4age, 2jz, sr20det, rb26dett, ca18det, k20a, (12b, 13b, 20b x rotary) za to kochamy Japonie <3<3<3
          szerokości i przyczepności!!!! GT4 forever!!

          Komentarz


          • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

            Zamieszczone przez BelegU$
            WSTAWIAJ CZASY WEDŁUG WŁAŚCIWEGO FORMATU, PANTOFLU!
            :mrgreen: ............................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !
            Zamieszczone przez karolyyo
            nie czaje za bardzo a co kaman ale looz .
            Nie....Ty nie zdajesz w tym roku matury! Co najwyżej test po podstawówce.
            Zamieszczone przez karolyyo
            czasow autami ktore sa conajmniej TRUDNE.
            Sprawa prosta ---> Seryjny Galant VR-4 z osiemdziesiątego dziewiątego. Opony N1 na wszystkich 4 kołach. Trudny samochód...a tylko 217-koni. :wink:
            Zamieszczone przez karolyyo
            Wiem ze przez to zostane okrzykniety oszuctem i bede oskarzony o herezje
            Nie wiem....chyba szkoda nam na to czasu. :wink:
            Zamieszczone przez karolyyo
            tamta mazda DRIFTUJĄCĄ gdyż podczas kręcenia filmu zauwazylem ze miga lampka od kontroli trakcji...
            Nie nooo....KOZAK! :mrgreen: żałoosne!
            Zamieszczone przez karolyyo
            przepraszam za to i za inne problemy nie bede sie juz wychylylal tylko poprostu zaczne grac bo wkoncu od tego jest to forum... mam nadzieje ze zostala w was choc odrobina wyrozumialosci po moich dowodach roztrzepania i samochwalstwa.
            Nie usunę Twoich czasów, bo w tej tabeli nikt nikomu nie musi nic udowadniać...ale po prostu staraj się już być normalny...

            Pozdrawiam

            Komentarz


            • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

              SFOT
              Jak można driftować z włączoną kontrolą trakcji? To bez patrzenia na lampkę nie wyczułeś że auto zachowuje się inaczej...nie driftuje i nie pali opon przy ruszaniu?
              Doceniam samokrytykę ale trochę to zabawne.

              Zamiast przepraszać i się tłumaczyć. Zacznij normalnie grać wstawiając czasy zgodnie ze wzorem. Zwyczajnie bierz aktywny udział w życiu forum a będzie dobrze.
              Jak chcesz to zapraszam do tematu Turniejowego TUTAJ gdzie będziesz mógł się wykazać umiejętnościami.
              To że jesteś maturzystą nie znaczy że masz być nierozgarnięty.

              Tymczasem pozdrawiam.

              Komentarz


              • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                Zamieszczone przez Dreadlock89
                SFOT
                Jak można driftować z włączoną kontrolą trakcji? To bez patrzenia na lampkę nie wyczułeś że auto zachowuje się inaczej...nie driftuje i nie pali opon przy ruszaniu?
                Doceniam samokrytykę ale trochę to zabawne.
                wlaczony byl tylko jeden z 3 systemow. Tak jak juz pisalem ten odpowiadajacy za podsterownosc pojazdu. (takie male sprostowanie zeby nie bylo ze nie wiem kompletnie o czym mowie itd itp... ) wybaczcie...
                b16a3, b18c1, 4age, 2jz, sr20det, rb26dett, ca18det, k20a, (12b, 13b, 20b x rotary) za to kochamy Japonie <3<3<3
                szerokości i przyczepności!!!! GT4 forever!!

                Komentarz


                • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                  Faktycznie...sorki mój błąd. Ale tak czy inaczej czytaj dalszą część wypowiedzi z mojego poprzedniego postu. :wink:
                  I koniec OT. Bo Łukaszowi syf robimy.

                  Komentarz


                  • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                    7'09.739 - Lotus Elise 111R '04 [263km, MT, SS, Sys: OFF, GT Mode, Pad] - kompot

                    W pierwszym poście na forum proponuje zmiane w zestawieniu
                    Zamiescmy dodatkowo informacje, czy auto jest wolnossące, czy doładowane. Moje jest N/A.

                    Komentarz


                    • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                      Zamieszczone przez kompot
                      W pierwszym poście na forum proponuje zmiane w zestawieniu
                      Zamiescmy dodatkowo informacje, czy auto jest wolnossące, czy doładowane. Moje jest N/A.
                      Kolejny rewolucjonista? Ludzie....przestańcie już z tymi zmianami! Lista zostaje taka jaka jest. Kropka.

                      Czas bardzo dobry. Do Galanta jeszcze kilka sekund.

                      No i....WITAAM CIĘ NA NASZYM FORUM!

                      Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                        Dzieki
                        Witam rowniez, mialem 5 lat temu PSX, GT1 i GT2, GT2 prawie całe przeszedłem(ok. 85-90%). Teraz mam pożyczone GT4 trzeci dzień. Zamierzam zejść poniżej 7 minut, nawet wczoraj byłem blisko.

                        Apropos rewolucji, wiem o co Ci chodzi, jest spora różnica, ale spoko, mi nie przeszkadza.
                        Dodam jeszcze, że czas jest bez nitro i bez ścinania po zieleni(można sporo zyskać w trzech miejscach).

                        Widzę, że mamy tutaj fanów Nordschleife, to się pochwale, że na żywo machnąłem koło 12,5 minuty, ale bez ryzyka, bo do domu na kołach musiałem wrócić
                        Jak ktoś chce moge napisać co i jak trzeba zrobić, żeby pośmigać (Dogi-musiałem )

                        Pozdro

                        Komentarz


                        • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                          Zamieszczone przez kompot
                          Jak ktoś chce moge napisać co i jak trzeba zrobić, żeby pośmigać (Dogi-musiałem )

                          Pozdro
                          Co prawda przez najbliższy okres czasu nie będę mieć własnego samochodu więc chętnie poczytam co i jak.

                          Komentarz


                          • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                            Zamieszczone przez Kamil210
                            Zamieszczone przez kompot
                            Jak ktoś chce moge napisać co i jak trzeba zrobić, żeby pośmigać (Dogi-musiałem )

                            Pozdro
                            Co prawda przez najbliższy okres czasu nie będę mieć własnego samochodu więc ale chętnie poczytam co i jak.

                            Komentarz


                            • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                              Nocleg:

                              Najlepiej zatrzymać się na polu namiotowym Camping Am Nurburgring. Bardzo prosty dojazd, ok. 5 km do toru(nie pamiętam ile dokładnie). Cena to ok. 50 euro za dobę, czyli 2 osoby z namiotem, auto, prysznice na wysokim poziomie. Jest to dokładnie 3 razy drożej niż przeciętne pola namiotowe w Wolfsburgu, Ingolstadt czy Monachium(odwiedzone fabryki/muzea motoryzacyjne podczas tego wyjazdu)

                              Ceny:

                              Ceny minimalnie skoczyły od wakacji (ok. 5% albo i mniej), i tak:
                              1 kółko 22 euro
                              4 kółka 71 euro
                              8 kółek 136 euro
                              15 kółek 236 euro
                              25 kółek 371 euro
                              Jak widać naprawdę nie jest tanio. Na benzynę trzeba wydać trochę poniżej x*y*1zł
                              Gdzie
                              x - liczba kółek
                              y – spalanie w litrach/100km

                              Czyli średnio rzecz biorąc 4 kółka, czyli godzina zabawy kosztuje ok. 350zł, po prostu dużo. Jeśli macie możliwość zrobienia jakiegoś wałka na kasę, nie zastanawiać się ani chwili i jechać na Nurburgring!

                              Pamiętajcie o kosztach dojazdu, to są zachodnie Niemcy!

                              Z tego co wyliczyłem 6 dni jazdy dieslem po 4 kółka dziennie(ok. 1 godz), plus te rzeczy na pół: namiot 7 nocy, dojazd,własne żarcie wychodzi ok. 2500zł...

                              Track days:
                              Trzeba wyjechać w odpowiednim czasie, żeby trafić na trackdays, gdzie każdy może wjechać. Trzeba pamiętać, że często są amatorskie wyścigi itp., i może się zdarzyć, że nie będzie można danego dnia wjechać na tor, albo np. tylko od 18-19:30. Bilety kupuje się wcześniej w innym miejscu blisko wjazdu lub przy samym wjeździe na tor w budce. Wygląda to tak, że dostajemy kwitek z odpowiednią ilością możliwych przejazdów przez szlaban. Opuszczamy okienko, wkładamy bilet, jedziemy i tak w kółko. Po każdym kółku zjeżdżamy z toru i ustawiamy się znów przed szlabanem. Oprócz samego początku raczej nie ma korków do szlabanu, na początek najlepiej być zdecydowanie ponad godzinę wcześniej. Chyba, że się jeździ w kółko po parkingu i ma się dobre wyczucie czasu. Okrążenie zaczyna się i kończy mniej więcej na środku wjazdu pod górkę na środku najdłuższej prostej. Auta jakie można spotkać na track dayach są z wszystkich grup, więc nie trzeba się wstydzić jadąc popularnymi autami jak Golf, Astra czy Escort. Ja spotkałem Maserami MC12, Zondę, kilka M3 E92, 911 GT3 RS 997, 911 GT3 996(największy hardcoreowiec ), Golfy II i BMW E30, E36, E46(te są z wypożyczalni, niestety bardzo drogich ) z klatkami, BMW 1, Focus II, Bravo HGT, motocykle-chyba same ścigacze. Ważna zasadą jest, że zawsze jedziemy z prawej strony toru, gdy ktoś chce nas wyprzedzić, nie ma wyjątku, zawsze wyprzedzamy lewą. Jak dajemy się wyprzedzić, najlepiej dodatkowo wrzucamy prawy kierunek. Ogólnie jest niby zakaz fotografowania/kamerowania, ale chyba nie trzeba się tym specjalnie przejmować. Stety/niestety nic nie jest sprawdzane przed wjazdem na tor, można się tam dostać będąc pijanym lub autem w tragicznym stanie, jedynym warunkiem jest brak wycieku płynów z auta. Gdy się to zauważy należy natychmiast zjechać na pobocze, przyjeżdża laweta. Średnio co jedno okrążenie jest wypadek, wtedy wiadomo, żółta flaga, migające żółte koguty(co kawałek jest taki na bandzie toru), należy zwolnić lub nawet się zatrzymać, jeśli jest taka potrzeba. Tor jest niesamowity, szczególnie przeciążenia pionowe robią wrażenie, no i otoczenie toru. Jest BARDZO niebezpiecznie. Mnóstwo ślepych zakrętów, zacieśniających się łuków, nierówności. Bardzo dużo da gra na konsoli, byle nie nabrać fałszywego poczucia bezpieczeństwa, bo to jednak PRAWDZIWA jazda. Ja przeglądałem tylko poradniki i studiowałem mapę toru, plus może 5-10 kółek w GT4, ale w ciągu 2 lat... Przyspieszenie można bezpiecznie wypróbować dowolnie

                              Punkty widokowe:

                              Jest kilka punktów widokowych, z których można oglądać co się dzieje na torze. Ja byłem jak tor był wynajęty na wyłączność i widziałem 3xAudi R8 w tym jedno czarny mat, SL 65 AMG Black Series, Aston Martin chyba DBS, 911 997 Turbo, SLR zupełnie bez dachu, w pełni zamaskowany, Focus II RS, Astra OPC, Mercedes GLK jeszcze z lekkim kamuflarzem, plus normalne auta typu BMW E46, Mercedes C W209, VW Passat B5, widok Mercedesa G jadącego po łuku ok. 120km/h z piskiem opon, a kierownik na zimnym łokciu-bezcenny

                              Krótkie podsumowanie: w tym roku też jadę!



                              Poprawka do mojego czasu:

                              dokupiłem spojler, wymieniłem olej, kupiłem brake balance controller i czas rzędu 7:00 jest słaby, czekam na 6:50, ew.z małym hakiem i przesiadam się najparwdopodobniej na M5.

                              Komentarz


                              • Re: Granturismo.pl - Nürburgring Nordschleife League

                                Dziękujemy za rzetelne info Jak kiedykolwiek bede jechał, to skorzystam

                                To musi byc przeżycie...
                                http://najalternatywniej.blogspot.com/
                                keep calm & carry on
                                digart - lastfm
                                ---
                                REGULAMIN FORUM ]

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X