to chyba ktoś jak to się mówi pod wodą puszcza albo z tira spadły bo nigdzie w ani jednej dystrybucji nie widziałem tak tanie no chyba że ktoś ma nadmiar vatu to może tak puszczać pod wodą ale podejżana cena ciekawe czy rachunek na to jest
to jest prosta sprawa jeśli ktoś sprzedaje towar i zostaje mu sporo vatu. np:
Kupujemy coś za 100zł netto +22% = 122zł w tym 22zł vatu
Sprzedajemy to za 90zł netto +22% =~109zł w tym 19zł jak widać z zakupu zostaje nam jeszcze 3zł vatu które możemy odliczyć od sprzedaży
jeśli jakiś inny towar sprzedamy np:
kupujemy coś za 200zł +22% = 244zł w tym 44zł
Sprzedajemy tą rzecz za 230zł +22% = 280zł w tym 50zł vatu
teraz sumując oba przypadki
W drugim przypadku musimy oddać 50zł vatu do US w pierwszym przypadku został vat do odliczenia pozostały. więc te dodatkowe 3zł które można odliczyć to jest zarobek kwoty małe ale chyba wiadomo o co chodzi.
Gdybym szybciej ruszył z firmą to GT5 mógłbym mieć tym tokiem rozumowania za 149zł.
Dlatego tak tanio ktoś sprzedaje bo "puszcza pod wodą" nie wiem czy taka praktyka jest do końca legalna,... ale dlaczego niby miała by nie być.
Żeby coś takie stosować trzeba znać dobrze rynek gier i komputerów który jest dość mocno obsadzony i do tego śliski.
dzielenie samochodów na lepsze i gorsze, czyli premium i standard, jest co najmniej niesmaczne! nie lepiej żeby było ok. 500 aut lecz wszystkie w wersjach premium? jasne że lepiej! nie ma klasyków tzn. young timerów(mercedes 190E, bmw m3 e30, audi 100,80, opel kadett ascona calibra w wersji cywilnej, volkswageny)!!!!!! według mnie Kazik powinien wdrożyć teraz opcję zamawiania modelu w studiu u Kazia, oni by zrobili auto jakie chcemy a ty tylko ściągasz i instalujesz do gry, oczywiście za pewną cenę, tak to widzę. M5 E60 + Nurburgring Nordschleife + Dottinger Hohe + sunset = Gran Turismo 5
Po drugie myślicie że Kazikowi chciało by się to robić??? Nie jestem pewien jak jest z tymi licencjami ale chyba licencja nie jest na marki tylko modele. Trochę by to kosztowało.
Po drugie myślicie że Kazikowi chciało by się to robić??? Nie jestem pewien jak jest z tymi licencjami ale chyba licencja nie jest na marki tylko modele. Trochę by to kosztowało.
Watpie, zeby na brak kasy Kazoo musial narzekac
Zamieszczone przez Sasek
Zamieszczone przez thooorn
Gdyby GT5 powstawalo w Europie...
Gdyby tak było, to wyszedł by z tego taki NFS...
Gdyby powstawalo w Europie, mielibysmy 30 modeli Golfow i Kadetow. Moj post byl odpowiedzia na poprzedni kolegi, ktory "narzeka" na brak wiekszosci europejskich klasykow. Pomijam reszte czynnikow i spraw samej produkcji gry. Chodzilo tylko o samochody.
Komentarz