Renaultsport Megane Renault Sport '08
Dane techniczne:
Silnik: R4 turbo
Pojemność: 1998 cc
Moc: 224KM/5500rpm
Moment obrotowy: 299,88Nm/3000rpm
Napęd: FF
Skrzynia: 6-stopniowa
Nadwozie:
Typ: Hatchback
Kolory: Mercury, Ultra Red, Ultra Blue, Deep Black*
Wymiary: 4235mm x 1775mm x 1450mm
Waga: 1400kg
*- na zdjęciach
Cena:
41 000Cr
Po tuningu:
Silnik: R4 turbo
Pojemność: 1998cc
Moc: 420KM/6400rpm
Moment obrotowy: 461Nm/6400rpm
Napęd: FF
Skrzynia: 6-stopniowa
Nadwozie:
Waga: 1166kg
Wrażenia z jazdy:
Jeden z najszybszych samochodów kompaktowych GTI. Dzięki szybko osiąganemu maksymalnemu momentowi obrotowemu, auto bardzo szybko przyspiesza i rozwija prędkość. Koła nie boksują nawet po pełnym tuningu. To, co wyróżnia Megane na tle innych kompaktów to jego nietuzinkowy styl- pionowa tylna szyba i mocno wystający bagażnik i świetne zawieszenie, które pozwala pokonywać zakręty z większą prędkością. Caly czas mamy nad nim kontrole. Rzadko auto nam sie wyrywa. Podstawowa wersja zapewnia nam bardzo dobre osiągi. Nadmiar mocy nie wpływa źle na trakcję samochodu.
Osiągi:
0-100km/h 6,5s/6s
Czas na torze TG Test Track(opony komfortowe miękkie)
ze startu zatrzymanego- 1:31,812
ze startu lotnego- 1:28,110
Zdjęcia:



To mój pierwszy test, powiedzcie mi co robie źle
Dane techniczne:
Silnik: R4 turbo
Pojemność: 1998 cc
Moc: 224KM/5500rpm
Moment obrotowy: 299,88Nm/3000rpm
Napęd: FF
Skrzynia: 6-stopniowa
Nadwozie:
Typ: Hatchback
Kolory: Mercury, Ultra Red, Ultra Blue, Deep Black*
Wymiary: 4235mm x 1775mm x 1450mm
Waga: 1400kg
*- na zdjęciach
Cena:
41 000Cr
Po tuningu:
Silnik: R4 turbo
Pojemność: 1998cc
Moc: 420KM/6400rpm
Moment obrotowy: 461Nm/6400rpm
Napęd: FF
Skrzynia: 6-stopniowa
Nadwozie:
Waga: 1166kg
Wrażenia z jazdy:
Jeden z najszybszych samochodów kompaktowych GTI. Dzięki szybko osiąganemu maksymalnemu momentowi obrotowemu, auto bardzo szybko przyspiesza i rozwija prędkość. Koła nie boksują nawet po pełnym tuningu. To, co wyróżnia Megane na tle innych kompaktów to jego nietuzinkowy styl- pionowa tylna szyba i mocno wystający bagażnik i świetne zawieszenie, które pozwala pokonywać zakręty z większą prędkością. Caly czas mamy nad nim kontrole. Rzadko auto nam sie wyrywa. Podstawowa wersja zapewnia nam bardzo dobre osiągi. Nadmiar mocy nie wpływa źle na trakcję samochodu.
Osiągi:
0-100km/h 6,5s/6s
Czas na torze TG Test Track(opony komfortowe miękkie)
ze startu zatrzymanego- 1:31,812
ze startu lotnego- 1:28,110
Zdjęcia:



To mój pierwszy test, powiedzcie mi co robie źle
Komentarz