Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tuning i ustawienia samochodów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tuning i ustawienia samochodów

    Witam chciałbym założyć temat ustawień samochodów w kilku prostych punktach jak np model samochodu ustawienia skrzyni biegów itp więc może ja zacznę, na dobry początek gry kupiłem na giełdzie Lotusa Carlton '90 po maxymalnym tuningu samochodu (czyt; kup wszystko co się da i zamontuj w nim) i kilku minutach zabawy w skrzyni ten samochód przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, wygrywam nim zawody w Klasie Ekspert Tuning Car grand prix jak na początek to całkiem nieźle i można zarobić niezłą kasę więc podsumowując:

    Model: Lotus Carlton '90
    Tuning: Kupić wszystko co się da i zamontować
    Aktualne osiągi:
    Pojemność: 3615cm3
    Moc maksymalna: 674KM/5900rpm
    Max moment obrotowy: 802nm/5900rpm
    Waga: 1347kg
    Prędkość: podobno 420 km/h ja jechałem najwięcej 327km/h niestety skończyła się prosta ^^
    Ustawienie skrzyni:
    1.bieg: 4.534
    2.bieg: 3.000
    3.bieg: 2.116
    4.bieg: 1.700
    5.bieg: 1.400
    6.bieg: 1.215
    Najwyższy bieg: 2.254
    Maks prędkość: 420

    Jeśli ktoś z was ma lepsze ustawienia tego samochodu proszę się podzielić i mam nadzieję że pochwalicie się swoimi osiągnięciami.

  • #2
    Re: Tuning i ustawienia samochodów

    Temat może i przydatny, ale na pewno potrzebne byłoby więcej danych typu ustawienie zawieszenia, hamulców itd...
    A-Spec- 40 level
    B-Spec- 34 level

    Komentarz


    • #3
      Re: Tuning i ustawienia samochodów

      Ustawienia samochodu są w dużej części związane z torem, po którym się nim jeździ. Poza tym w GT prócz skrzyni jest jeszcze bardzo ważne zawieszenie i to jego ustawienie wpływa najbardziej na to jak się samochód zachowuje, skrzynia później pozwala nam na dopasowanie się do toru, by mieć dobre przyspieszenie, przełożenia i zadowalający Vmax potrzebny na dany tor. No i w skrzyni masz ustawione Vmax 420 a leci tylko 327...toż to z góry marnotrawstwo skrzyni, a nie leci tyle bo najpewniej brakuje mu mocy i jest stosunkowo ciężki i jeszcze pewnie dorzuciłeś maxymalny docisk aero o którym nawet nie wspomniałeś. O wyważeniu i balaście też zero, a to ważna sprawa, np jeśli chodzi o dobre dohamowania, trakcję czy zużywanie opon. Masa szczegółów wpływa na furę i na pewno tego Lotusa da się ustawić lepiej...ale trzeba się wziąć za wszystko. Temat byłby ok, ale jego forma pozostawia wiele do życzenia.

      No i jeszcze zostaje kwestia, że każdy ma inny styl jazdy i jedne ustawienia u kogoś dadzą dobry efekt, a inny będzie się zastanawiał jak na takich po!$@%^&ch ustawieniach można w ogóle jeździć.

      Komentarz


      • #4
        Re: Tuning i ustawienia samochodów

        Oczywiście zgadzam się z wami ale co nam szkodzi pochwalić się samochodem i jego ustawieniami ? na necie nigdzie nie znalazłem tego typu tematu a szkoda bo czasem jest się czym pochwalić no i zawsze możemy komuś pomóc proponuje zrobić to w ten sposób:

        1: Model samochodu
        2: Jaki tuning
        3: Ustawienie skrzyni
        4: Ustawienie hamulca
        5: Ustawienie zawieszenia
        6: Docisk aero
        7: Zmiana wagi
        8: Silnik
        9: Układ napędowy
        10: Pozostałe ważne informacje na temat danego pojazdu.

        Więc ja zacznę mam nadzieję że komuś pomogę przynajmniej na start

        1. Model: Lotus Carlton '90

        2. Tuning: Kupić wszystko co się da i zamontować

        Aktualne osiągi:

        Pojemność: 3615cm3
        Moc maksymalna: 674KM/5900rpm
        Max moment obrotowy: 802nm/5900rpm
        Waga: 1347kg
        Prędkość: podobno 420 km/h ja jechałem najwięcej 327km/h niestety skończyła się prosta ^^

        3. Ustawienie skrzyni:

        1.bieg: 4.534
        2.bieg: 3.000
        3.bieg: 2.116
        4.bieg: 1.700
        5.bieg: 1.400
        6.bieg: 1.215
        Najwyższy bieg: 2.254
        Maks prędkość: 420

        4.Ustawienie hamulca:

        Przód 5
        Tył 5

        5. Ustawienie zawieszenia:

        Zawieszenie

        Przód

        wysok zaw: 0
        twardo spr: 7.9
        amort rozpr: 4
        amort spr: 4
        stabilizatory: 3

        tył

        wysok zaw: 0
        twardo spr: 5.3
        amort rozpr: 4
        amort spr: 4
        stabilizatory: 3

        Oriętacja kół:

        przód

        pochylenie(-) 0.0
        Zbieżność 0.0

        tył

        pochylenie(-) 0.0
        Zbieżność 0.20


        6. Docisk aero:

        Dopasowanie aerodynamiki:

        pkt osiągów: 576

        przód: 0
        tył: 20

        7. Zmiana wagi:

        Balasat: 0
        pozycja balastu: 0

        8. Silnik:

        Ogranicznik mocy"

        Poziom mocy: 100.0%

        9. Układ napędowy:

        LSD

        przód

        Obciążenie wst: 0
        Czułość przys: 0
        Czułość hamowa: 0

        tył

        Obciążenie wst: 20
        Czułość przys: 60
        Czułość hamowa: 30


        10. Opony zmieniam w zależności po czym jadę

        To by było na tyle, jeśli ktoś chce się pochwalić lub pomóc innym proszę skorzystać z tej tabelki i opisać swój samochód a może znacie lepsze ustawienia tego Carltona ? czekam na propo pozdrawiam.

        PS: zostawiam pustą tabelkę do wypełnienia miłej zabawy

        1. Model:

        2. Tuning:

        Aktualne osiągi:

        Pojemność:
        Moc maksymalna:
        Max moment obrotowy:
        Waga:
        Prędkość:

        3. Ustawienie skrzyni:

        1.bieg:
        2.bieg:
        3.bieg:
        4.bieg:
        5.bieg:
        6.bieg:
        Najwyższy bieg:
        Maks prędkość:

        4.Ustawienie hamulca:

        Przód:
        tył:

        5. Ustawienie zawieszenia:

        Przód:

        wysok zaw:
        twardo spr:
        amort rozpr:
        amort spr:
        stabilizat:

        tył:

        wysok zaw:
        twardo spr:
        amort rozpr:
        amort spr:

        stabilizat:

        Oriętacja kół:

        przód:

        pochylenie(-):
        Zbieżność:

        tył:

        pochylenie(-):
        Zbieżnoś:

        6. Docisk aero:

        Dopasowanie aerodynamiki:

        pkt osiągów:

        przód:
        tył:

        7. Zmiana wagi:

        Balasat:
        pozycja balastu:

        8. Silnik

        Ogranicznik mocy:

        Poziom mocy:

        9. Układ napędowy LSD

        przód:

        Obciążenie wst:
        Czułość przys:
        Czułość hamowa:

        tył:

        Obciążenie wst:
        Czułość przys:
        Czułość hamowa:

        10. Pozostałe info:

        Komentarz

        Pracuję...
        X