Cześć w ogóle nie znam się na ustawieniach poza skrzynią biegów której te auto nie posiada. Czy ktoś mógłby mi podać najlepsze ustawienia do tego auta Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11 ustawienia
Zwiń
X
-
Re: Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11 ustawienia
No fajnie. Ale do czego my ci mamy go ustawić? Do dragów, rajdów, pod jakiś konkretny tor, do driftu na ręcznym? Ogólne ustawienia do wszystkiego są do niczego.
W takiej furze nie widzę sensu ustawiania czegokolwiek za mocno....Zawias do ziemi, trochę pochylenia i tyle.
Komentarz
-
Zamieszczone przez KhazarZawias do ziemi, trochę pochylenia i tyle.
Zaliczam zawody sezonowe GT Academy i trochę mi brakuje w czasówce w wyścigach mam drugie miejsce ale dopiero 2 próby miałem więc jeszcze parę razy i go dogonię.
Komentarz
-
Po pierwsze kup sportowe opony - niby oczywiste, ale Leaf GT standardowo wychodzi na oponach wyścigowych, które są niedozwolone w sezonówkach, więc automatycznie auto ląduje na... komfortowych (dotyczy tylko pierwszego wyścigu).
Po drugie - waga. Odchudź auto na maksimum.
Po trzecie - zawieszenie. Obniż (możesz maksymalnie) i utwardź (do połowy).
Po tym setupie pierwszy wyścig przejechałem za drugim razem, wyprzedzając lidera na 4. okrążeniu, a drugi wyścig zszedłem do 1:20 na trzecim okrążeniu.
W nagrodę dostałem... Nissana Primerę.
Komentarz
-
1. Zawsze kupuje kilka rodzajów opon
2. Nawet nie wiedziałem że można zredukować wagę bo robiłem to z poziomu garażu a nie ze sklepu
(pierwszy wyścig wygrałem bez redukcji wagi)
3. Utwardzenie do połowy pomogło bo po samym obniżeniu skręcało się do dupy i miałem gorszy czas.
Wielkie dzięki
Komentarz
-
NIGDY nie zaczynaj grzebania w ustawieniach od aerodynamiki. Skupiaj się na zawieszeniu. Potem dopiero drobne mankamenty można poprawiać poprzez aero.