Cześć w ogóle nie znam się na ustawieniach poza skrzynią biegów której te auto nie posiada. Czy ktoś mógłby mi podać najlepsze ustawienia do tego auta Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11 ustawienia
Zwiń
X
-
Re: Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11 ustawienia
No fajnie. Ale do czego my ci mamy go ustawić? Do dragów, rajdów, pod jakiś konkretny tor, do driftu na ręcznym? Ogólne ustawienia do wszystkiego są do niczego.
W takiej furze nie widzę sensu ustawiania czegokolwiek za mocno....Zawias do ziemi, trochę pochylenia i tyle.
Komentarz
-
Re: Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11 ustawienia
Zamieszczone przez KhazarZawias do ziemi, trochę pochylenia i tyle.
Zaliczam zawody sezonowe GT Academy i trochę mi brakuje w czasówce w wyścigach mam drugie miejsce ale dopiero 2 próby miałem więc jeszcze parę razy i go dogonię.
Komentarz
-
Re: Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11 ustawienia
Po pierwsze kup sportowe opony - niby oczywiste, ale Leaf GT standardowo wychodzi na oponach wyścigowych, które są niedozwolone w sezonówkach, więc automatycznie auto ląduje na... komfortowych (dotyczy tylko pierwszego wyścigu).
Po drugie - waga. Odchudź auto na maksimum.
Po trzecie - zawieszenie. Obniż (możesz maksymalnie) i utwardź (do połowy).
Po tym setupie pierwszy wyścig przejechałem za drugim razem, wyprzedzając lidera na 4. okrążeniu, a drugi wyścig zszedłem do 1:20 na trzecim okrążeniu.
W nagrodę dostałem... Nissana Primerę.
Komentarz
-
Re: Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11 ustawienia
1. Zawsze kupuje kilka rodzajów opon
2. Nawet nie wiedziałem że można zredukować wagę bo robiłem to z poziomu garażu a nie ze sklepu
(pierwszy wyścig wygrałem bez redukcji wagi)
3. Utwardzenie do połowy pomogło bo po samym obniżeniu skręcało się do dupy i miałem gorszy czas.
Wielkie dzięki
Komentarz
-
Re: Nissan Leaf G (GT Academy Version) '11 ustawienia
NIGDY nie zaczynaj grzebania w ustawieniach od aerodynamiki. Skupiaj się na zawieszeniu. Potem dopiero drobne mankamenty można poprawiać poprzez aero.
Napędzana oś powinna mieć mniejszą twardość sprężyn. Sprzyja to poprawie trakcji. Szczególnie zauważysz to na wąskich i krętych torach.
Generalna zasada: miękkie zawieszenie = większa trakcja, bo koło częściej ma kontakt z nawierzchnią, nie skacze po niej, nie odbija się, ale miękkie zawieszenie to również mniej przewidywalne zachowanie, samochód może trochę "pływać", przechylać się.
Najlepiej jeśli sam sprawdzisz ustawienia. Proponuję zaczynać od skrajnych położeń. Ustaw np. sprężyny na max, niczego innego nie ruszaj, zrób kilka szybkich kółek, sprawdź jak Ci się jeździ, jak samochód reaguje, wyciągnij wnioski, zapisz sobie czas najlepszego kółka. Potem druga skrajna pozycja, sprężyny na min i na tor. Osiągi się poprawiły/pogorszyły? Samochód lepiej/gorzej się prowadzi? Osiągasz lepsze/gorsze czasy? Jeśli lepiej to przechodzisz do kolejnego parametru. I tak, aż sprawdzisz wszystko. Potem możesz wprowadzać bardziej precyzyjne poprawki. Np, jeśli samochód świetnie sobie radzi w ciasnych nawrotach, a z szybkich łuków wylatujesz to dodaj trochę twardości zawieszeniu, itp.
Nie ma cudownych ustawień na wszystkie tory. Jeśli chcesz się rzeczywiście ścigać i osiągać przyzwoite czasy to musisz spędzać czas nad ustawieniami na każdy tor pod konkretne auto.
Komentarz
Komentarz