Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tuning

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tuning

    Mam pytanko czy każdy samochód nadaje się na full tuning? Bo przykładowo miałem mustanga średnio tuningowanego (kilka udoskonaleń było zablokowanych dla tego wozu) i gdy osiągałem prędkość 200km/h silnik jakby się dławił po prostu nie przekroczy tej granicy prędkości. A gdy znalazłem opcję modyfikacji biegów to samochód zaczął charczeć jak Ferrari i wolno się rozpędzał. Czy tak powinno być? Czy moż nie każdy wóz należy tak tuningować do max prędkości jak tylko się da (nie licząc modyfikacji skrzyni biegów)? I to był samochód z niższej półki na początkowych wyścigach zdobyty.

  • #2
    Re: Tuning

    Wydaje mi się, że to "dławienie" jest zwykłym odcięciem zapłonu spowodowanym osiągnięciem maksymalnych obrotów.
    W drugim przypadku ustawiłeś zdecydowanie zbyt długie przełożenia skrzyni biegów, dlatego samochód "nie ma siły" się rozpędzać.
    GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
    Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

    Komentarz


    • #3
      Re: Tuning

      I jeszcze jedno w informacji o samochodzie mam przykładowo max 600km/h kiedy mój wóz wyciąga ledwo 200km/h o co tu chodzi?

      Komentarz


      • #4
        Re: Tuning

        Spróbuje Ci to wytłumaczyć na dość banalnym przykładzie. Na pewno kiedyś jeździłeś na rowerze górskim (z "pszerzutkami"). Ustaw z przodu największe przełożenie (3) a z tyłu najmniejsze (7), a teraz spróbuj ruszyć. Ciężko, prawda? W wielkim skrócie sytuacja podobnie ma się w GT. Masz za długie przełożenie przez co samochód nie ma siły się rozpędzić. Trzeba jeszcze dodać siły oporu powietrza, które rosną do kwadratu wraz z prędkością. Mustang po full tuningu ma coś ok. 680-700KM, ustaw mu v-maxa w okolicach 340-360kp/h i czerp radość z ujeżdżania swojego potwora.

        Komentarz


        • #5
          Re: Tuning

          Czasami wkurza coś takiego, że seryjne auta posiadają za długie przełożenia, są to na przykład Mclaren F1 i Vipery.
          Mój kanał YT: http://www.youtube.com/user/Marki432?feature=mhee

          Komentarz


          • #6
            Re: Tuning

            Zamieszczone przez Maciako
            Spróbuje Ci to wytłumaczyć na dość banalnym przykładzie. Na pewno kiedyś jeździłeś na rowerze górskim (z "pszerzutkami"). Ustaw z przodu największe przełożenie (3) a z tyłu najmniejsze (7), a teraz spróbuj ruszyć. Ciężko, prawda? W wielkim skrócie sytuacja podobnie ma się w GT. Masz za długie przełożenie przez co samochód nie ma siły się rozpędzić. Trzeba jeszcze dodać siły oporu powietrza, które rosną do kwadratu wraz z prędkością. Mustang po full tuningu ma coś ok. 680-700KM, ustaw mu v-maxa w okolicach 340-360kp/h i czerp radość z ujeżdżania swojego potwora.
            Ja zawszę jeżdżę na takich przerzutkach i łatwo się rusza, kłamiesz Mustang ma chyba 740km, proponowana prędkość 360, luzem się rozpędzi. Weź też pod uwagę wagę.
            Pamiętaj też o tym, jaki tor masz przejechać, bo np. na torze takim jak Circuit La Sarthe, czy jakoś tak, przykładowo dla hm... Ferrari Italia ustawisz prędkość 380km/h, ale jadąc na torze jak tsukuba ustawisz 300, dzięki czemu zyskasz na przyśpieszeniu. Po co na torze bez prostej ustawić wysoką v max, skoro jej nie osiągniemy, a na przyśpieszeniu tracimy.

            Komentarz


            • #7
              Re: Tuning

              Zamieszczone przez DeNi
              Ja zawszę jeżdżę na takich przerzutkach i łatwo się rusza, kłamiesz Mustang ma chyba 740km, proponowana prędkość 360, luzem się rozpędzi. Weź też pod uwagę wagę.
              Pamiętaj też o tym, jaki tor masz przejechać, bo np. na torze takim jak Circuit La Sarthe, czy jakoś tak, przykładowo dla hm... Ferrari Italia ustawisz prędkość 380km/h, ale jadąc na torze jak tsukuba ustawisz 300, dzięki czemu zyskasz na przyśpieszeniu. Po co na torze bez prostej ustawić wysoką v max, skoro jej nie osiągniemy, a na przyśpieszeniu tracimy.
              To najwyższy czas naprawić rower albo zrobić przeszczep z kunskich kopyt na ludzkie syry. :mrgreen:

              Komentarz


              • #8
                Re: Tuning

                co mam zrobic z ustawieniami zeby samochod lepiej skrecal w ciasnych zakretach

                Komentarz


                • #9
                  Re: Tuning

                  Na pewno maksymalny docisk

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Tuning

                    Zamieszczone przez kratos8
                    co mam zrobic z ustawieniami zeby samochod lepiej skrecal w ciasnych zakretach
                    Kupić sobie nid for spida

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Tuning

                      Zamieszczone przez kratos8
                      co mam zrobic z ustawieniami zeby samochod lepiej skrecal w ciasnych zakretach
                      Wystarczy w GT6 poczytać podpowiedzi, które są przy każdych ustawieniach. Jest jasno opisane, które suwaki na co mają wpływ

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Tuning

                        Zamieszczone przez kratos8
                        co mam zrobic z ustawieniami zeby samochod lepiej skrecal w ciasnych zakretach
                        To zależy od twojego stylu jazdy.

                        Wszyscy siÄ™ mÄ…drzÄ… to ja siÄ™ dorzucÄ™,a co!

                        Mój kanał

                        Komentarz

                        PracujÄ™...
                        X