Mam pytanko czy każdy samochód nadaje się na full tuning? Bo przykładowo miałem mustanga średnio tuningowanego (kilka udoskonaleń było zablokowanych dla tego wozu) i gdy osiągałem prędkość 200km/h silnik jakby się dławił po prostu nie przekroczy tej granicy prędkości. A gdy znalazłem opcję modyfikacji biegów to samochód zaczął charczeć jak Ferrari i wolno się rozpędzał. Czy tak powinno być? Czy moż nie każdy wóz należy tak tuningować do max prędkości jak tylko się da (nie licząc modyfikacji skrzyni biegów)? I to był samochód z niższej półki na początkowych wyścigach zdobyty.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Tuning
Zwiń
X
-
Re: Tuning
Wydaje mi się, że to "dławienie" jest zwykłym odcięciem zapłonu spowodowanym osiągnięciem maksymalnych obrotów.
W drugim przypadku ustawiłeś zdecydowanie zbyt długie przełożenia skrzyni biegów, dlatego samochód "nie ma siły" się rozpędzać.GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html
-
Re: Tuning
Spróbuje Ci to wytłumaczyć na dość banalnym przykładzie. Na pewno kiedyś jeździłeś na rowerze górskim (z "pszerzutkami"). Ustaw z przodu największe przełożenie (3) a z tyłu najmniejsze (7), a teraz spróbuj ruszyć. Ciężko, prawda? W wielkim skrócie sytuacja podobnie ma się w GT. Masz za długie przełożenie przez co samochód nie ma siły się rozpędzić. Trzeba jeszcze dodać siły oporu powietrza, które rosną do kwadratu wraz z prędkością. Mustang po full tuningu ma coś ok. 680-700KM, ustaw mu v-maxa w okolicach 340-360kp/h i czerp radość z ujeżdżania swojego potwora.
Komentarz
-
Re: Tuning
Czasami wkurza coś takiego, że seryjne auta posiadają za długie przełożenia, są to na przykład Mclaren F1 i Vipery.Mój kanał YT: http://www.youtube.com/user/Marki432?feature=mhee
Komentarz
-
Re: Tuning
Zamieszczone przez MaciakoSpróbuje Ci to wytłumaczyć na dość banalnym przykładzie. Na pewno kiedyś jeździłeś na rowerze górskim (z "pszerzutkami"). Ustaw z przodu największe przełożenie (3) a z tyłu najmniejsze (7), a teraz spróbuj ruszyć. Ciężko, prawda? W wielkim skrócie sytuacja podobnie ma się w GT. Masz za długie przełożenie przez co samochód nie ma siły się rozpędzić. Trzeba jeszcze dodać siły oporu powietrza, które rosną do kwadratu wraz z prędkością. Mustang po full tuningu ma coś ok. 680-700KM, ustaw mu v-maxa w okolicach 340-360kp/h i czerp radość z ujeżdżania swojego potwora.Mustang ma chyba 740km, proponowana prędkość 360, luzem się rozpędzi. Weź też pod uwagę wagę.
Pamiętaj też o tym, jaki tor masz przejechać, bo np. na torze takim jak Circuit La Sarthe, czy jakoś tak, przykładowo dla hm... Ferrari Italia ustawisz prędkość 380km/h, ale jadąc na torze jak tsukuba ustawisz 300, dzięki czemu zyskasz na przyśpieszeniu. Po co na torze bez prostej ustawić wysoką v max, skoro jej nie osiągniemy, a na przyśpieszeniu tracimy.
Komentarz
-
Re: Tuning
Zamieszczone przez DeNiJa zawszę jeżdżę na takich przerzutkach i łatwo się rusza, kłamieszMustang ma chyba 740km, proponowana prędkość 360, luzem się rozpędzi. Weź też pod uwagę wagę.
Pamiętaj też o tym, jaki tor masz przejechać, bo np. na torze takim jak Circuit La Sarthe, czy jakoś tak, przykładowo dla hm... Ferrari Italia ustawisz prędkość 380km/h, ale jadąc na torze jak tsukuba ustawisz 300, dzięki czemu zyskasz na przyśpieszeniu. Po co na torze bez prostej ustawić wysoką v max, skoro jej nie osiągniemy, a na przyśpieszeniu tracimy.
Komentarz
-
Komentarz
Komentarz