Re: [Dyskusja] Największe rozczarowanie - auto
Witam! to moj pierwszy post na tym forum. Nie ogladalem filmikow z youtube'a bo mam za slabe lacze ale za to od roku jestem szczesliwym posiadaczem Imprezki '02 jest to co prawda wersja WRX ale ma 250PS na pokladzie. Gralem juz kiedys w GT2. Bylem wtedy za mlody zeby zrozumiec symulacyjny systemGT choc w realu jezdze juz od niewiem kiedy i nie chwalac sie jezdze co najmniej niezle (swego czasu zaliczylem juz nawet nurburgring S14tka a moj ojciec to maniak samochodowy wiec w okolicach 10-12 roku musialem juz sam umiec jezdzic bo inaczej w pie**ol - dzisiaj moglbym mu za to podziekowac ale juz ze soba nie gadamy) . Od tygodnia mam PS3 i GT5P (zbieram kase na G25-przy spalaniu WRX'a moze na gwiazdke mi sie uda). A wiec tak. Pierwsza rzecza ktora wydala mi sie dziwna jest to ze auta przy pozornie malych predkosciach wypadaly z trasy jak na lodzie(pozornie malych - bo jak sie pozniej okazalo w realu dzieje sie to samo...). To jednak okazalo sie kolejnym rozczarowaniem poniewaz w GT nie odczuwamy realnej predkosci (jadac 100km/h mam wrazenie ze jade ze 40) a przeciez nie bede zerkal co 5sek na licznik. Druga sprawa i jak narazie ostatnia (jak juz napisalem ps'a mam dopiero tydz.) jest dzwiek. Po pierwsze pisk opon (jezdze ostatnio na GY Eagle F1 i nawet przy duzych predkosciach na Power Slidzie czasami leciutenko popiskuja). Po drugie jak juz kolega wczesniej dodal wszystko jest zbyt sopranowe ale sam do konca niewiem bo 90% tych aut w rzeczywistosci nie słyszalem, a moj WRX przy zakupie mial juz zamontowanego Greddy'a. Ostatnia sprawa jest podtrzymanie turbiny przy zmianie biegow. Tak samo w WRX'e jak i w Suprze ktora mialem przyjemnosc kiedys poprowadzic zmiana biegu=dosc glosny swist (cos pieknego dla uszu kazdego fanatyka 4 kolek). Poza tym gra jest piekna a samo to ze krecac dobre czasy jednym autem a wsiadajac do drugiego nie umialem dojechac do mety jeszcze lepiej o niej swiadczy. Gra jest takze naprawde swietnym treningiem przed wyjsciem na prawdziwa ulice. No to co? wracam trenowac
Witam! to moj pierwszy post na tym forum. Nie ogladalem filmikow z youtube'a bo mam za slabe lacze ale za to od roku jestem szczesliwym posiadaczem Imprezki '02 jest to co prawda wersja WRX ale ma 250PS na pokladzie. Gralem juz kiedys w GT2. Bylem wtedy za mlody zeby zrozumiec symulacyjny systemGT choc w realu jezdze juz od niewiem kiedy i nie chwalac sie jezdze co najmniej niezle (swego czasu zaliczylem juz nawet nurburgring S14tka a moj ojciec to maniak samochodowy wiec w okolicach 10-12 roku musialem juz sam umiec jezdzic bo inaczej w pie**ol - dzisiaj moglbym mu za to podziekowac ale juz ze soba nie gadamy) . Od tygodnia mam PS3 i GT5P (zbieram kase na G25-przy spalaniu WRX'a moze na gwiazdke mi sie uda). A wiec tak. Pierwsza rzecza ktora wydala mi sie dziwna jest to ze auta przy pozornie malych predkosciach wypadaly z trasy jak na lodzie(pozornie malych - bo jak sie pozniej okazalo w realu dzieje sie to samo...). To jednak okazalo sie kolejnym rozczarowaniem poniewaz w GT nie odczuwamy realnej predkosci (jadac 100km/h mam wrazenie ze jade ze 40) a przeciez nie bede zerkal co 5sek na licznik. Druga sprawa i jak narazie ostatnia (jak juz napisalem ps'a mam dopiero tydz.) jest dzwiek. Po pierwsze pisk opon (jezdze ostatnio na GY Eagle F1 i nawet przy duzych predkosciach na Power Slidzie czasami leciutenko popiskuja). Po drugie jak juz kolega wczesniej dodal wszystko jest zbyt sopranowe ale sam do konca niewiem bo 90% tych aut w rzeczywistosci nie słyszalem, a moj WRX przy zakupie mial juz zamontowanego Greddy'a. Ostatnia sprawa jest podtrzymanie turbiny przy zmianie biegow. Tak samo w WRX'e jak i w Suprze ktora mialem przyjemnosc kiedys poprowadzic zmiana biegu=dosc glosny swist (cos pieknego dla uszu kazdego fanatyka 4 kolek). Poza tym gra jest piekna a samo to ze krecac dobre czasy jednym autem a wsiadajac do drugiego nie umialem dojechac do mety jeszcze lepiej o niej swiadczy. Gra jest takze naprawde swietnym treningiem przed wyjsciem na prawdziwa ulice. No to co? wracam trenowac

Komentarz