I Turniej Drift GT5
mamy już za sobą - a jak wiadomo - najlepsze wyniki wykręca się gdy mamy motywację (np. konkurencja), postanowiłem więc wrzucić nowy temat. Będzie to mini "kącik" tych niewielu Polaków, którzy trudzą się sztuką driftu w GT5.
Wrzucajcie tu swoje najlepsze wyniki w rankingach, najlepsze swoim zdaniem ustawienia wozów pod drift, FILMY itp. Pomaganie sobie nawzajem i konkurencja napewno wkrótce zaowocuje dużo lepszymi wynikami. Może zacznę ja - oto parę ostatnich rekordów, które napewno poprawię, jeśli ktoś mnie do tego zmusi
15.122 (1st*,3) HighSpeed Ring Rev. | BMW M3 Coupe
16.613 (2nd,9th overall) HighSpeed Ring Rev. | Ferrari F430
22.377 (2nd*,3) Eiger Nordwand Fwd. | Ferrari California
17.443 (3rd) Suzuka East | BMW Concept 1 Series tii '07
19.118 (3rd) Suzuka East | Ferrari F430
22.824 (7th) Eiger Nordwand Rev. | Mercedes SL55 AMG
21.447 (8th) Eiger Nordwand Fwd. | Ferrari F430
* wyniki jakie zrobiłem, teraz chyba zepchnięty niżej
A to prezent dla początkujących - Moje ustawienia (sprawdzone jak widać wyżej) do wręcz cudownego w drifcie F430:
Power: +7
Weight: 85%
Tyres: N1/N1
Ride Height: 0/+2
Spring Rate: 9/8
Damper: 9/8
Toe: +50/-40
Camber Angle: 4.5/5.0
Brake Balance: 3/8
Max Turning Angle: 40
Traction Ctrl.: Off
ABS: 1
Transmission: Każdy z osobna obniż do najmniejszej prędkości, potem to samo z Final Gear (pasuje praktycznie do każdej trasy)

Wrzucajcie tu swoje najlepsze wyniki w rankingach, najlepsze swoim zdaniem ustawienia wozów pod drift, FILMY itp. Pomaganie sobie nawzajem i konkurencja napewno wkrótce zaowocuje dużo lepszymi wynikami. Może zacznę ja - oto parę ostatnich rekordów, które napewno poprawię, jeśli ktoś mnie do tego zmusi

15.122 (1st*,3) HighSpeed Ring Rev. | BMW M3 Coupe
16.613 (2nd,9th overall) HighSpeed Ring Rev. | Ferrari F430
22.377 (2nd*,3) Eiger Nordwand Fwd. | Ferrari California
17.443 (3rd) Suzuka East | BMW Concept 1 Series tii '07
19.118 (3rd) Suzuka East | Ferrari F430
22.824 (7th) Eiger Nordwand Rev. | Mercedes SL55 AMG
21.447 (8th) Eiger Nordwand Fwd. | Ferrari F430
* wyniki jakie zrobiłem, teraz chyba zepchnięty niżej
A to prezent dla początkujących - Moje ustawienia (sprawdzone jak widać wyżej) do wręcz cudownego w drifcie F430:
Power: +7
Weight: 85%
Tyres: N1/N1
Ride Height: 0/+2
Spring Rate: 9/8
Damper: 9/8
Toe: +50/-40
Camber Angle: 4.5/5.0
Brake Balance: 3/8
Max Turning Angle: 40
Traction Ctrl.: Off
ABS: 1
Transmission: Każdy z osobna obniż do najmniejszej prędkości, potem to samo z Final Gear (pasuje praktycznie do każdej trasy)
Komentarz