Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

    Tutaj piszemy krótkie przemyślenia i wnioski dotyczące Gt5P.

    No więc pograłem i brakuje mi w grze:
    -Ruch silnika.
    Chodzi o to że gdy wybierzemy np.ferrari i podczas postoju (widok z kabiny) przegazujemy. To patrząc wstecz na silnik słyszymy tylko jego ryk.
    Normalnie silnik powinien się "szarpać".

    -Ślady opon
    Tego nie trzeba tłumaczyć.

    -Dym
    Nawet gdy stojąc w miejscu paląc gumę swoją 599 widzę tylko nędzne obłoczki.

    -Ludzie
    Rozumiem że ta gra jest poświęcona motoryzacji. Ale ludzie występujący jako widzowie wyglądają tragicznie.
    Żywcem przeniesieni z Gt4. Kukiełki z nałożoną teksturą człowieka.

    -Otoczenie
    Ładne ale dziwne czyste i sterylne. Wręcz nienaturalne.

    -Sztuczna inteligencja
    Przeciwnicy nią nie grzeszą. Mimo że prowadzą całkiem dobrze to nie unikają kolizji a mijanie przeszkód lub nas nie idzie im zbyt dobrze.

    -Kary
    Dobry pomysł na tych co kombinują ale grając Online często niesłusznie obrywamy za to że inny gracz w nas uderzył.
    Ponadto czasem gdy mocno uderzymy w bandę uchodzi nam to na sucho zaś czasem wystarczy lekkie muśnięcie i kara.

    -Rury wydechowe
    Szkoda że nie strzela z nich ogień po redukcji jak było to w GT4.

    Na razie to tyle mam nadzieje że wy też macie swoje zdanie.

  • #2
    Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

    Ładne odwzorowanie dzwięku silnika tych "lepszych" samochodów a np BMW 135i i Suzuki Swift brzmi tak samo to takie moje odczucie w GT5P grałem tylko godzinkę :wink:

    Komentarz


    • #3
      Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

      Zamieszczone przez Dreadlock89
      -Ruch silnika.
      Chodzi o to że gdy wybierzemy np.ferrari i podczas postoju (widok z kabiny) przegazujemy. To patrząc wstecz na silnik słyszymy tylko jego ryk.
      Normalnie silnik powinien się "szarpać".
      Dokładnie też się zdziwiłem że tego nie ma :wink:

      Zamieszczone przez Dreadlock89
      -Ślady opon
      Tego nie trzeba tłumaczyć.

      -Dym
      Nawet gdy stojąc w miejscu paląc gumę swoją 599 widzę tylko nędzne obłoczki.
      Mialo byc ale nie ma

      Zamieszczone przez Dreadlock89
      -Rury wydechowe
      Szkoda że nie strzela z nich ogień po redukcji jak było to w GT4.
      To też mnie zawiodło w gt4 było a tu nie coś jest nie tak. Gdy wcisłem ta płytkę w tą ciasną szparkę :wink: i pojeździłem troche to przyglądałem się tym rurkom a tu cisza.
      Do tego dodał bym spaliny np. jak są używane wozy czy uszkodzone podczas wyścigu wypuszczają coraz wiecej dymu ciekaw jestem czy w pełnym GT5 to będzie?

      Ja jakiś czas temu zauważyłem że jak lukamy na powtórki to pod samochodem cień miga albo zanika i to na równej drodze. Wczoraj zarzynałem F1 od FERRARI i cień migał jak oszalały zwłaszcza przy przednim zawieszeniu :wink: Jakieś nie dociągnięcie

      Co do ludzi w tej grze to naprawdę mogli by coś robić jako ludzie a nie jak np. przed wyjazdem na tor w tym grażu stoi nasz wóz i po jakimś czasie widać co robią naprawdę ci mechanicy kucają przy kole i udają że cos robia albo ten koleś z tym laptopem stoi i zamiast robić jakieś pierdoły związane z dostrojeniem naszeg bolidu a on se NFS-a gra. Nie poważnie przydało by sie ożywić tych widzów a nie zachowują się jak kukiełki z plastkiku :mrgreen:


      Komentarz


      • #4
        Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

        wedlug mnie nie ma sie czym przejmowac. poczekajmy na pelna wersje i wtedy bedziemy mogli powiedziec co jest nie tak. wogole trzeba sie cieszyc ze wypuscili prologue. bo jesli do tej pory ne mogli bysmy sobie pograc nawet w to demko bylo by marnie. pelna wersja nas zaskoczy-mam nadzieje i kazdy detal bedzie dopracowany do perfekcji tak jak to bylo w gt4, a nawet jesli beda drobne bledy update to zalatwi i bedziemy mogli sie cieszyc gra ktory wszystkie inne ma pod soba. pozdrawiam :wink:

        Komentarz


        • #5
          Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

          Nie gralem w GT5P, ale...

          -slady opon
          Prosze, czy to az takie trudne?

          -"pisk" opon
          Zawsze mnie to bawilo :mrgreen:

          -dym
          w stylu GT, zabawne obloczki

          -otoczenie
          nigdy w grach wyscigowych nie przywiazywalem do niego zbyt wielkiej wagi, jesli wyglada realistycznie to jest ok, nie potrzebuje nadmiaru obiektow, neonow, banerow itp

          -ludzie
          podobnych mozna znalezc np w FIFA 19xx :mrgreen:

          A po za tym:
          Kiedy doczekam sie wyscigow, w ktorych tor bedzie sie nagumowywal? Wg mnie nie jest to trudne do osiagniecia. Dla chcacego nic trudnego.

          Komentarz


          • #6
            Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

            Zewnetrzne detale nie sa doskonale, ale nie sa istotne jak sam samochod.
            Brakuje:
            Mozliwosci zgaszenia silnika jak strzelimy ze sprzegla bez gazu. Powinno sie dac gasic i uruchamiac.
            Skrzynia automatyczna powinna zachowywac sie jak automatyczna, a nie manual, ktory zmienia jakas magiczna sila. Samochody, ktore nie maja automatow w realu nie powinny miec takiej mozliwosci w grze. Podobnie jak niemozliwa jest opcja ze sprzeglem w Evo X, IS-F czy AMG.
            Mozliwosci wlaczania swiatel, ktore moglyby byc efektowne w powtorkach.
            Mozliwosci wyjechania poza tor (garaze, trasy wokol toru).

            Jednak najgorsza rzecz w calej grze to kary w postaci "ghost mode" i czasowe braki mocy. Jest to bardzo, bardzo...glupie. Powinno byc realnie. Robisz wykroczenie, dostajesz czarna flage lub do czasu doliczane sa karne sekundy, ale mozna normalnie jechac, a nie przenikac przez innych.

            Powinna byc tez konkurencja "seryjny drift" czyli drift na fabrycznych ustawieniach samochodu, co wydaje sie bardzo trudne, a wiec fajne.

            A jesli chodzi o wyglad ludzi...to kibice niech sa jacy sa, najgorszy jest kierowca, ktory nie powinien miec obowiazku jazdy w kasku i rekawicach.

            Pozdrawiam.

            Komentarz


            • #7
              Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

              Zamieszczone przez krezel1991
              wedlug mnie nie ma sie czym przejmowac. poczekajmy na pelna wersje i wtedy bedziemy mogli powiedziec co jest nie tak.
              Tak tak ale zrozum że ten wątek został założony specjalnie do narzekania/chwalenia GT5P. Gdy pojawi się Full to wtedy pogadamy o? Full GT5.

              Wracając do tematu:

              Włączcie sobie widok z kabiny i zaciągnijcie ręczny. Kierowca nadal trzyma obie ręce na kierownicy.
              Magia? Ręczny zaciąga się sam?

              Komentarz


              • #8
                Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

                A i przy okazji - nie róbcie z tego wątku drugiego 'Co chcielibyście zobaczyc w GT5?', bo taki już jest... tu dyskutujemy tylko o GT5P ; P

                Jak dla mnie to GT5P to GT4 ze zmienioną szatą graficzną. Ma wszystkie niedoskonałości poprzednika.
                http://najalternatywniej.blogspot.com/
                keep calm & carry on
                digart - lastfm
                ---
                REGULAMIN FORUM ]

                Komentarz


                • #9
                  Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

                  Zamieszczone przez Witek Enzo
                  Ma wszystkie niedoskonałości poprzednika.
                  Ale za to posiada zróżnicowana fizykę jazdy.
                  Ustawiając "standard" faktycznie możemy się czuć jak w odświeżonym GT4.
                  Ale Professional to już zupełnie inna bajka, jest o wiele bardziej wymagający.

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

                    Popieram Was obu.
                    Witka w tej kwestii, ze temat niepotrzebny, bo juz taki jest
                    Dredlocka w kwestii sterowania. GT4 w porownaniu do GT5 to jazda dla mieczakow co prawda sam jezdzilem (w GT5P) na standardzie, ale odkad jezdze w GP, to tylko profesional - tu heca jest 10 razy wieksza.
                    "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

                      Zamieszczone przez MichuV12
                      Witka w tej kwestii, ze temat niepotrzebny, bo juz taki jest
                      Chyba źle zrozumiałeś. Witkacy nie mówił że ten Topic jest nie potrzebny tylko stwierdził by nie robić z niego drugiego "In GT5 full I must have" :wink:
                      I rozmawiać na temat naszych spostrzeżeń z GT5P.
                      Zamieszczone przez MichuV12
                      co prawda sam jezdzilem (w GT5P) na standardzie, ale odkad jezdze w GP, to tylko profesional - tu heca jest 10 razy wieksza.
                      Ja od razu "jeździłem" na Professional stwierdziłem że niema sensu uczyć się na standardzie i im szybciej opanuje trudniejszy poziom tym lepiej

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

                        Ok, no to wszystko jasne
                        "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

                          Mogli by w końcu coś zrobić z mocą tych samochodów...Jak wjedziemy na trawkę to się jechać nie da!!! samochód ledwo co rusza z miejsca ,tak samo na piasku...A jak mamy auto np. 300 kucyków to nie zależnie na jakiej nawierzchni jedziemy to obroty silnika powinny sięgać czerwonego pola po wciśnięciu gazu do dechy. A tu masz !!!...nic!!!! i do tego auto z napędem na TYŁ , wjeżdżamy na asfalt przednimi kołami.... i mi opony piszczą !!!???????( i na odwrót)
                          To chyba najbardziej mnie boli .A druga sprawa to wnętrze kokpitu - obracanie kierownicy...nie adekwatne do ruchów mojej!!!!
                          Poza tym jak na GT5P to jest ok.
                          OGE-1 INA AM EIN OT 2 SAN KAJ 3 HCIKAT

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

                            Zamieszczone przez cobajerol
                            A druga sprawa to wnętrze kokpitu - obracanie kierownicy...nie adekwatne do ruchów mojej!!!!
                            Opóźnienia sprzętowe zawsze mogą się zdarzyć.Sam kiedyś wpadałem w szał jak dostałem kierownicę i próbowałem kierować ale ruchy kierownicy były przekazywane ze sporym opóźnieniem.Bo komp nie trawił tej kierki :wink: Więc najlepsze okazały się strzałki tradycyjne,a kierownica wylądowała w szafie
                            Więc w PS3 może też się zdarzyć,że sygnał z kiery idzie zbyt długo i gra nie nadąża.

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: GT5P Ogólne przemyślenia i wnioski.

                              Zle mnie zrozumiałeś...chodzi o to że kręcąc kierownicą 2,5 obrotu( w prawo albo w lewo) w kokpicie kierowca kręci tylko 0,5 obrotu!
                              OGE-1 INA AM EIN OT 2 SAN KAJ 3 HCIKAT

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X