Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

    A mi tam się podoba że w końcu auta MR zachowują się jak MR, a nie jak by ktoś rzucił na nie zaklęcie na +20km/h w zakręcie - zawsze. Z tego co sprawdzałem to jeszcze tylko Lotusy oszukują rzeczywistość, zwłaszcza Esprit zaskakuje stabilnością.
    http://www.mygranturismo.net/12300

    Komentarz


    • Re: Odp: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

      Zamieszczone przez Markiz93
      Z Audi R8 też jest dziwna sprawa, bo to auto 4WD, a zachowuje się jak MR - często ślizga się na zakrętach.
      Bo 90% mocy zapwne idzie na tyl, w dzisiejszych czasach jest malo prawdziwych aut awd z maskim napedem a nie jakimis elektronicznymi gonwami

      Komentarz


      • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

        Ogólnie wiele samochodów jest niedopracowanych, a szczególnie tych standardowych. Nieraz jest tak, że samochody z napędem na tył trzymają się drogi jak na szynach i mają stosunkowo mało PO (punktów osiągów) a za to inne samochody, nawet z napędem na przód, mając więcej PO rzuca nimi na lewo i prawo. To co dzieje się z niektórymi standardowymi samochodami to jest lekka kpina. Coś mi się wydaje, że było tylko copy/paste z GT5 na GT6 na nowy silnik zawieszenia i opon, a zasady trakcyjne nie zgrały się z tym przeniesieniem.

        Wychodzę z założenia, że lepiej mieć mniej samochodów, ale lepiej dopracowanych, dlatego też nie obrażę się jak w GT7 zrezygnują ze standardów i będzie w sumie koło 500-600 samochodów.
        I may be slow but I'm still ahead of you.
        Mój kanał Youtube: SasekPL

        Komentarz


        • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

          Zamieszczone przez Quelxes
          Przejechałem się tym F40 i faktycznie trochę morderca ale postanowiłem troszkę przy nim podłubać.
          Skopiowałem w całości post Quelxesa i umieściłem w dziale GT6 Garaż jako setup do tego Ferrari, bo tutaj zaraz utonie w gąszczu następnych postów.

          Przy okazji zachęcam wszystkich do zamieszczania w tym dziale swoich sprawdzonych setupów (zakładając wątki wg wzoru "[Setup] model samochodu"), na pewno przydadzą się wielu osobom. Skoro GT Planet ma bardzo rozbudowany dział z ustawieniami prawie wszystkich występujących w grze samochodów to dlaczego największe polskie forum Gran Turismo czegoś takiego nie mogłoby mieć?
          Mechanicy, tunerzy, i różnej maści grzebolodzy do dzieła! GT6 Garaż

          Komentarz


          • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

            Jak ja bym zaczął udostępniać setupy to bym poszedl z torbami <figielek>
            GT5 - 100%
            GT6 - 100%
            GTS - 100%
            GT7 - 100%

            Komentarz


            • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

              Ale o porady to walisz do mnie na gg Założę się że na forum GTP też regularnie za secikami zaglądasz. Nieładnie tak tylko na branie być nastawionym...

              Komentarz


              • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

                Oj tam, oj tam <mrgreen> Jak ktoś ładnie poprosi na PW to mu chętnie pomogę.
                GT5 - 100%
                GT6 - 100%
                GTS - 100%
                GT7 - 100%

                Komentarz


                • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

                  Hejka jak władować swoją muze do gry bo kombinuje i nic mi nie wychodzi .
                  Come Hell Awaits...

                  Komentarz


                  • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

                    Wchodzisz w ustawienia na górze w prawym roku, potem ustawienia gry i masz tam zmiana muzyki do wyścigu i do menu, musisz tylko chyba mieć to w folderze na XMB.

                    Dla mnie jest to wkurzające, bo np. po zmianie kół leci inna piosenka od nowa. <mlotkiem>

                    Komentarz


                    • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

                      Dzienks to tak czy siak wychodzi z tego lipa troszke .
                      Come Hell Awaits...

                      Komentarz


                      • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

                        Zamieszczone przez Sqad
                        Zamieszczone przez Maciako
                        No to MRy powinny być szybsze na wyjściu z zakrętu od FR, bo mają większy nacisk na tylną oś, a jest dokładnie odwrotnie. Niektóre są tak niestabilne, że nawet nie da się nimi hamować na 100% na prostej, ba! Nawet odpuszczenie gazu w zakręcie = spin.
                        Bo nareszcie jest tak jak powinno być heel & toe się kłania czy jak kto woli jazda z międzygazem. W realu autem rwd bez tego nie podchodź
                        W GT6 heel&toe nie jest potrzebne, jeśli korzystamy z automatycznego sprzęgła. Sprzęgła używać mogą tylko właściciele kierownic G25, G27 i T500RS.

                        MRy powinny lepiej skręcać niż wozy FR. Jeżeli FR ma rozkład masy 50/50 to podczas ostrego hamowania masa przesuwa się na przód i mamy dynamiczny rozkład sił 60/40, przez co auto jest podsterowne. Natomiast w wozie MR/RR z 40/60 podczas hamowania robi się 50/50 i potrafi bardziej neutralnie wejść w zakręt. Wozy z cięższym tyłem lepiej hamują, przyspieszają, lepiej wchodzą i wychodzą z zakrętów.

                        Minus jest taki, że gdy nam tył odjedzie pojazd o napędzie MR lub RR jest trudniejszy do uratowania. Natomiast zaletą FR z rozkładem masy 50/50 jest łatwość opanowania gdy już stracimy przyczepność tylnej osi: dlatego Silvie i BMW są takie popularne w drifcie, a mało kto driftuje np. Toyotą MR2.

                        http://automotivethinker.com/chassis/st ... t-optimal/

                        Komentarz


                        • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

                          Pomijam już fakt, ze sprzęgło jest tak źle zaimplementowany w GT, ze gorzej się nie dało. Działa jak przycisk on/off, a nie jak prawdziwe sprzęgło. Gdy jeżdzę z AI to zawsze używam skrzyni takiej jaką ma samochód, którym jadę, w rzeczywistości. I jazda z H nie jest tak przyjemna jak powinna byc, wszystko przez to 'cyfrowe' sprzęgło :/

                          Działa też z innymi kierownicami poza wymienionymi powyżej.

                          Komentarz


                          • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

                            Czy tor Goodwood Hillclimb się kiedykolwiek odblokowuje do normalnej jazdy czy jest dostępny tylko i wyłącznie w tym wyzwaniu specjalnym?

                            Komentarz


                            • Re: Pytania i odpowiedzi dotyczące GRAN TURISMO 6

                              Jest tylko do czasowek.
                              GT5 - 100%
                              GT6 - 100%
                              GTS - 100%
                              GT7 - 100%

                              Komentarz


                              • Re: Problemy z GT6

                                Wyzwanie X2014 jest cięższe niż w GT5? I da się ukończyć na padzie? Nawet brąz, ale da się?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X