Jest trochę tekstu, wiem, ale poświęćcie na to chwile czasu i zapoznajcie się z tym.
Witam wszystkich zainteresowanych.
Jak już część z Was wie, wyszła pewna inicjatywa dotycząca powstania luźnego klubu GT, który zrzeszać będzie aktywnych i zaangażowanych graczy chętnych do wspólnej gry. Pomysłodawcą jest nasz wielebny Piotr
, ja zobowiązałem się natomiast, że mogę to poprowadzić dalej w praktyce. Chciałbym tutaj się zatrzymać i serdecznie podziękować Piotrowi za to, że bardzo mi pomógł dotrzeć do Was za pośrednictwem FB. Ja miałem z tym serwisem różne przeboje i problemy techniczne, szkoda teraz czasu na rozwodzenie się nad tym. Piotr poratował mnie w sytuacji, gdzie mój poziom złości na portal Zuckerberga przechodził już płynnie w poczucie rezygnacji - także Piotrze, bardzo Ci dziękuję za pomoc, niech los Ci sprzyja dobry człowieku. Jak to mawiano w Świecie Pośrednim - długich dni i przyjemnych nocy, po trzykroć Tobie.
Tyle tytułem wstępu.
O co chodzi z tym całym Chillout Zone?
O dobrą zabawę przede wszystkim. Innymi słowy, myślę, że o wiele fajniejsze może być Gran Turismo, kiedy jeździ się z fajną, sympatyczną ekipą na poziomie, niż walka w pojedynkę w kampanii offline, albo gdzieś z losową bandą w Sporcie - gdzie jak sami wiecie, uda się albo nie uda się. Żadnej spiny, żadnych potów i chorych ambicji na nieosiągalne. Po prostu GT Sport daje nam zabawki, a my będziemy się nimi bawić. Zabawek jest o tyle dużo, że spokojnie, nie starczy nam życia na to
Jak będą wyglądały spotkania, ich przebieg oraz organizacja?
Będzie to zwyczajne lobby w poczekalni - teraz uwaga - na max 14 osób. Decyzja ta podyktowana jest tym, że wolę aby pokój nie był napompowany pod korek, bo może to rodzić najróżniejsze problemy techniczne, które będą uprzykrzać nam życie. A tego chyba nikt nie chce. Dlatego nie będą korzystał z maksymalnej pojemności pokoju aby nie maksymalizować ryzyka wystąpienia jakichś kłopotów. Być może wielu z Was się oburzy tym rozwiązaniem lecz pamiętajcie o bardzo ważnej rzeczy - nic na siłę.
Przebieg spotkania, czyli to w jakim formacie będziemy jeździć (czy jazda dowolna, czy czasówki, czy trening, czy wyścig, whatever) chciałbym ustalać z Wami wspólnie, dlatego bardzo ważne dla mnie jest to, abyście byli także obecni tutaj, na Forum, bo ten wątek posłuży nam jako platforma organizacyjna. Forum w przeciwieństwie do Disco czy FB ma bardzo fajny, biblioteczny klimat - wiadomości są uporządkowane w klarowny i prosty sposób. Dlatego zachęcam do rejestracji - jest ona szybka i darmowa, bez żadnych pierdół i kruczków.
Pamiętajcie, że ja nie jestem żadnym administratorem, szefem, czy przywódcą klubu, obojętnie jak to nazwać. Można rzec, że jestem tu od kwestii organizacyjnych, ale od tego może być też każdy z Was. Jeżeli będziecie mieli takie życzenie, organizujcie sobie jazdy sami sobie - wtedy kiedy ja nie będę mógł. Opracujcie jakiś program spotkania, czy plan zajęć, albo polećcie na czysty spontan. Ze mną można się dogadać na każdym polu. Możemy iść nawet razem na spacer do Piekła. Czemu nie
Pierwsze spotkanie chciałbym zorganizować w okolicach 7 - 8 maja (piątek bądź sobota) w godzinach wieczornych. Dlatego na końcu wątku stworzę listę, gdzie wpiszę się jako pierwszy chętny, a każdy z Was potem może się dopisać dalej, tylko pamiętajcie - max 14 osób łącznie ze mną, gdy 14 osoba dokona wpisu, zamykamy listę na pierwsze spotkanie. Zasada jak w wyścigu - kto pierwszy ten lepszy.
Chciałbym też nadmienić, że nie ponoszę odpowiedzialności za to, jeżeli ktoś nie będzie mógł dołączyć do zabawy ze swoich własnych przyczyn technicznych. Wiecie jak to działa czasami - nie można wejść do pokoju, bo wywala, bo rozłącza itd. To już jest problem indywidualny każdego z Was i ja nic na to nie poradzę. Miejmy nadzieję jednak, że nic takiego się nie stanie.
Mam kategorię E, wczoraj kupiłem GTSport i gram na padzie, czy mogę też dołączyć?
Oczywiście, że tak. W tym klubie nie będzie podziału na lepszych, gorszych, na kierownice, na pady. Każdy jedzie jak najlepiej potrafi i tyle. A z czasem technika jazdy oraz znajomość toru będzie się poprawiać, więc jeżeli ktoś martwi się, że ma słaby poziom, albo coś takiego - to niepotrzebnie. Jest w zasadzie jeden konkretny warunek, który każdy z Was będzie musiał spełnić, chcąc tu dołaczyć i tego niestety (bądź i stety) nie obejdziemy - pewien poziom kultury osobistej i znajomość zasad fair - play oraz etyki wyścigowej. To wszystko jest w zakresie teorii, więc można się tego nauczyć i zaznajomić z tym bez problemu. Resztę dopracujemy w praniu.
Jeżeli dotarliście aż tutaj, to dobrze. Dziękuję za poświęcony czas, mam nadzieję, że przeczytaliście wszystko dokładnie i nie będzie dziurawych pytań. Jeśli jednak coś pominąłem, to proszę, walcie śmiało. Uzupełnijmy wiadro do pełna.
Lista chętnych na spotkanie #1 (przewidywana data spotkania: 7 - 8 maj, godziny wieczorne):
1. AbyssWatcher_26
2. siniak
3. dominxx4
Witam wszystkich zainteresowanych.
Jak już część z Was wie, wyszła pewna inicjatywa dotycząca powstania luźnego klubu GT, który zrzeszać będzie aktywnych i zaangażowanych graczy chętnych do wspólnej gry. Pomysłodawcą jest nasz wielebny Piotr

Tyle tytułem wstępu.
O co chodzi z tym całym Chillout Zone?
O dobrą zabawę przede wszystkim. Innymi słowy, myślę, że o wiele fajniejsze może być Gran Turismo, kiedy jeździ się z fajną, sympatyczną ekipą na poziomie, niż walka w pojedynkę w kampanii offline, albo gdzieś z losową bandą w Sporcie - gdzie jak sami wiecie, uda się albo nie uda się. Żadnej spiny, żadnych potów i chorych ambicji na nieosiągalne. Po prostu GT Sport daje nam zabawki, a my będziemy się nimi bawić. Zabawek jest o tyle dużo, że spokojnie, nie starczy nam życia na to

Jak będą wyglądały spotkania, ich przebieg oraz organizacja?
Będzie to zwyczajne lobby w poczekalni - teraz uwaga - na max 14 osób. Decyzja ta podyktowana jest tym, że wolę aby pokój nie był napompowany pod korek, bo może to rodzić najróżniejsze problemy techniczne, które będą uprzykrzać nam życie. A tego chyba nikt nie chce. Dlatego nie będą korzystał z maksymalnej pojemności pokoju aby nie maksymalizować ryzyka wystąpienia jakichś kłopotów. Być może wielu z Was się oburzy tym rozwiązaniem lecz pamiętajcie o bardzo ważnej rzeczy - nic na siłę.
Przebieg spotkania, czyli to w jakim formacie będziemy jeździć (czy jazda dowolna, czy czasówki, czy trening, czy wyścig, whatever) chciałbym ustalać z Wami wspólnie, dlatego bardzo ważne dla mnie jest to, abyście byli także obecni tutaj, na Forum, bo ten wątek posłuży nam jako platforma organizacyjna. Forum w przeciwieństwie do Disco czy FB ma bardzo fajny, biblioteczny klimat - wiadomości są uporządkowane w klarowny i prosty sposób. Dlatego zachęcam do rejestracji - jest ona szybka i darmowa, bez żadnych pierdół i kruczków.
Pamiętajcie, że ja nie jestem żadnym administratorem, szefem, czy przywódcą klubu, obojętnie jak to nazwać. Można rzec, że jestem tu od kwestii organizacyjnych, ale od tego może być też każdy z Was. Jeżeli będziecie mieli takie życzenie, organizujcie sobie jazdy sami sobie - wtedy kiedy ja nie będę mógł. Opracujcie jakiś program spotkania, czy plan zajęć, albo polećcie na czysty spontan. Ze mną można się dogadać na każdym polu. Możemy iść nawet razem na spacer do Piekła. Czemu nie

Pierwsze spotkanie chciałbym zorganizować w okolicach 7 - 8 maja (piątek bądź sobota) w godzinach wieczornych. Dlatego na końcu wątku stworzę listę, gdzie wpiszę się jako pierwszy chętny, a każdy z Was potem może się dopisać dalej, tylko pamiętajcie - max 14 osób łącznie ze mną, gdy 14 osoba dokona wpisu, zamykamy listę na pierwsze spotkanie. Zasada jak w wyścigu - kto pierwszy ten lepszy.
Chciałbym też nadmienić, że nie ponoszę odpowiedzialności za to, jeżeli ktoś nie będzie mógł dołączyć do zabawy ze swoich własnych przyczyn technicznych. Wiecie jak to działa czasami - nie można wejść do pokoju, bo wywala, bo rozłącza itd. To już jest problem indywidualny każdego z Was i ja nic na to nie poradzę. Miejmy nadzieję jednak, że nic takiego się nie stanie.
Mam kategorię E, wczoraj kupiłem GTSport i gram na padzie, czy mogę też dołączyć?
Oczywiście, że tak. W tym klubie nie będzie podziału na lepszych, gorszych, na kierownice, na pady. Każdy jedzie jak najlepiej potrafi i tyle. A z czasem technika jazdy oraz znajomość toru będzie się poprawiać, więc jeżeli ktoś martwi się, że ma słaby poziom, albo coś takiego - to niepotrzebnie. Jest w zasadzie jeden konkretny warunek, który każdy z Was będzie musiał spełnić, chcąc tu dołaczyć i tego niestety (bądź i stety) nie obejdziemy - pewien poziom kultury osobistej i znajomość zasad fair - play oraz etyki wyścigowej. To wszystko jest w zakresie teorii, więc można się tego nauczyć i zaznajomić z tym bez problemu. Resztę dopracujemy w praniu.
Jeżeli dotarliście aż tutaj, to dobrze. Dziękuję za poświęcony czas, mam nadzieję, że przeczytaliście wszystko dokładnie i nie będzie dziurawych pytań. Jeśli jednak coś pominąłem, to proszę, walcie śmiało. Uzupełnijmy wiadro do pełna.
Lista chętnych na spotkanie #1 (przewidywana data spotkania: 7 - 8 maj, godziny wieczorne):
1. AbyssWatcher_26
2. siniak
3. dominxx4
Komentarz