A z tego co przeglądałem testy to SpeedLink jest wytrzymalszy na uszkodzenia, ma dużo lepszy panel pedałów, czy jak tam to zwał no i skóra jest lepsza od gumy oraz łopatki są lepsze niż te ukryte przycisk styłu, a jak by tego było mało to SpeedLink ma gwarancje na 2lata w systemie door-to-door i jeszcze jest tańszy....
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jaka kierownica????
Zwiń
X
-
ma dużo lepszy panel pedałów:
Kolejnym ważnym elementem zestawu jest rozkładana podstawka zawierająca pedały hamulca i gazu. Już sam wygląd potęguje obawy o jej trwałość - zastosowany plastik, w podobnych dwóch kolorach jak kolumna kierownicy, jest już gorszej jakości. Kolejnym objawem potwierdzającym nasze obawy jest niezbyt przyjemny dźwięk pojawiający się podczas wciskania pedałów (różny w zależności od częstotliwości używania tychże), który można zobrazować jako dźwięk piłowania piłką ręczną drewna czy wiercenia się na tandetnym fotelu obrotowym. Aby jeszcze bardziej "wkopać w muł" podstawkę, nie można nie wspomnieć o gumowych podkładkach (w liczbie sześciu sztuk), które na bardziej śliskich nawierzchniach w ogóle nie spełniają powierzonego im zadania. Podczas redakcyjnych potyczek nie raz trzeba było schylać się pod biurko i szukać przemieszczającej się swobodnie podstawki.
PS. Jakie było moje zaskoczenie odnośnie pedałów w DFP. TYLKO cztery malutkie "gumeczki" a panel przyklejony jak klejem
Komentarz
-
Jedyną rzeczą która wzbudzała nasze podejrzenia była konsola pedałowa, której konstrukcja nie budziła zaufania. Bolidowe łopatki gazu i hamulca działające na zasadzie analogowej wyglądają co najmniej dziwacznie...
Jednak po chwilowym obcowaniu z urządzeniem doszliśmy do wniosku, iż jest ono wręcz fantastyczne - duża rozkładana podstawka konsoli zapewnia bardzo rozległą powierzchnię, na którą rozkładany jest nacisk stóp, a jak wiadomo im większa powierzchnia tym lepszy kontakt z podłożem i mniejsza szansa na niepożądane przesunięcia konsoli. Stabilność stoi na najwyższym poziomie zarówno na parkiecie, jak i na wykładzinie dywanowej konstrukcja trzyma się bardzo dobrze. Szkoda, że do ideału zabrakło materiału antypoślizgowego na łopatkach pedałów - niestety czasami podczas nagłego wciśnięcia gazu, czy hamulca stopa wyposażona w zwykłą skarpetę może zsunąć się z łopatki.
Wracając do dyskusji, co mi polecicie za ok 200zł ?
Komentarz
-
hehe... To samo urządzenie, a jak inne opinie...
Wracając do dyskusji, co mi polecicie za ok 200zł ?.
A tak serio, to zależy czy chcesz za tą kwote kupić kolejny pad tylko, że w kaształcie koła kierownicy, czy kierownice do gry.
W pierwszym przypadku nic mi się na myśl rozsądnego nie nasuwa...
Komentarz
-
DFP to normalna kierownica wiec dziala z innymi grami
W innych grach DFP wlacza sie w trybie 180* i choc mozna przestawic ja (kombinacja klawiszy na kierownicy) w 900* to wygodniej sie gra na 180* bo dla 180* projektowane byly gry (tak mysle).
Testowalem na GT3 i Colini McRea Rally 3. Innych nie mam
W sumie wyglada na to ze 900* przyda sie tylko w GT4 (i na PC bo tam sterownik daje wieksze mozliwosci regulacji)
Dla mnie akurat to nie problem bo pod ta gre kupowalem kierownice. Ale moze to byc argument dla tych co nie chca wydawac dodatkowych 200zl
Przy okazji.. GT4 na 180* bardzo dziwnie mi sie jezdzi. Nienaturalnie.
edit
Zagalopowalem sie. DFP mozna ustawic na 900* albo 180*maruda
A-spec 17,839 km
Komentarz
-
w GT4 te 900 stopni to taki mały fejk. Gdyż do jazdy w zópełności wystarcza jakieś 300 stopni reszta jest duzo mniej odczuwalna i coraz mniej skuteczna (zakres obrotu po pewnej granicy poprostu zmniejsza sie stopniowo). Namachać to sie można audi z 37 tam ewidentnie czuć ze ma sie do duspozycji jakieś 600-900 stopni, trzeba sie namachac nim ponad 2 razy jak zwykłym autem.
tak jak napisał szymoniec
1. Tak
2. Raczej wszystkie, ale granie w symulacje bądź inne szybkie wyścigi na 900* jest niewygodne, 360* lub 540* spokojnie wystarczy.
w innych grach wrc czy richard burns rally wyrażnie czuć ze zakres obrotu gra wykorzystuje tyle ile sie tam ustawi 1 obrót 1.5, 2, 2,5.
Komentarz
-
Nie wykorzysujesz tych 900 st. w 100%, ale przynajmniej jak czasem będziesz chciał ostrzej "dokręcić" to nie będzie niemiłej niespodzianki, w stylu "koniec skrętu"Gra jest bardzo dobrze dostosowana do tego trybu. Nie musisz zmieniać zakresu skrętu przesiadając się ze "zwykłego" auto do Formuły, bo jest to już zestopniowane.,
Komentarz
Komentarz