Witam.
Mam ogromną prośbę do użytkowników kierownicy Logitech'a G25. Niedawno kupiłem sobie to koło i mam pewien problem. Nie jest to raczej wada techniczna, a bardziej moja niewiedza i brak odpowiedniej instrukcji użytkowania. Moje pytanie dotyczy panelu z dźwignią zmiany biegów. Pracuje ona w dwóch trybach: manual i sekwencja. Patrząc na piktogramy przy przełączniku po prawej stronie znajduje się oznaczenie zmiany manualnej, a po lewej oznaczenie zmiany sekwencyjnej. Oba piktogramy są "połączone" strzałką, która sugeruje, że pokrętło, którym wybiera się rodzaj przełożenia jest obrotowe i tutaj pojawia się problem. Nie ma problemu, aby ustawić dźwignię w pozycji "manualnej", ale kiedy chcę przełączyć i ustawić pokrętło na sekwencję, wtedy dźwignia się cofa na 4 bieg, a pokrętło zatrzymuje się w połowie drogi. Jeszcze rok temu, kiedy kierownica dopiero wchodziła na rynek widziałem ją w sklepie i dokonując pierwszych oględzin odkryłem to samo zjawisko. Kiedy okazało się, że moja kierownica wykazuje te same oznaki funkcjonowania zacząłem się zastanawiać czy to ze mną jest coś nie tak, czy z nią. Głównie chodzi o to, że sekwencyjna zmiana powinna działać w ten sposób, że dźwignia jest ustawiona w pozycji "0" i wychylenie na "1" lub "-1" powoduje zmianę biegu i jednoczesny powrót dźwigni na pozycję "0". Kiedy mam pokrętło ustawione w "połowie drogi" między manualem, a sekwencją biegi się "zakleszczają" i dźwignia nie powraca na środek. Czy ktoś mógłby mnie poratować jakąś radą?
Mam ogromną prośbę do użytkowników kierownicy Logitech'a G25. Niedawno kupiłem sobie to koło i mam pewien problem. Nie jest to raczej wada techniczna, a bardziej moja niewiedza i brak odpowiedniej instrukcji użytkowania. Moje pytanie dotyczy panelu z dźwignią zmiany biegów. Pracuje ona w dwóch trybach: manual i sekwencja. Patrząc na piktogramy przy przełączniku po prawej stronie znajduje się oznaczenie zmiany manualnej, a po lewej oznaczenie zmiany sekwencyjnej. Oba piktogramy są "połączone" strzałką, która sugeruje, że pokrętło, którym wybiera się rodzaj przełożenia jest obrotowe i tutaj pojawia się problem. Nie ma problemu, aby ustawić dźwignię w pozycji "manualnej", ale kiedy chcę przełączyć i ustawić pokrętło na sekwencję, wtedy dźwignia się cofa na 4 bieg, a pokrętło zatrzymuje się w połowie drogi. Jeszcze rok temu, kiedy kierownica dopiero wchodziła na rynek widziałem ją w sklepie i dokonując pierwszych oględzin odkryłem to samo zjawisko. Kiedy okazało się, że moja kierownica wykazuje te same oznaki funkcjonowania zacząłem się zastanawiać czy to ze mną jest coś nie tak, czy z nią. Głównie chodzi o to, że sekwencyjna zmiana powinna działać w ten sposób, że dźwignia jest ustawiona w pozycji "0" i wychylenie na "1" lub "-1" powoduje zmianę biegu i jednoczesny powrót dźwigni na pozycję "0". Kiedy mam pokrętło ustawione w "połowie drogi" między manualem, a sekwencją biegi się "zakleszczają" i dźwignia nie powraca na środek. Czy ktoś mógłby mnie poratować jakąś radą?
Komentarz