Re: Emulator do PS2 :mrgreen:
Odświeżę temat, ostatnio trochę powalczyłem z emulatorem PCSX2 w wersji 0.9.8, bo pojawiły się nowe wydania popularnych wtyczek i dorzucono nowych "bajerów".
Więc do wyświetlania obrazu używam GSdx4600 (wersja 1.16 z obsługą SSE2)
Render: Direct3D 10 Hardware
Interlacing: Bob Bff
Original Resolution: odhaczone Native
Hardware Mode Setting: Wszystko włączone
PAD: wszystko skonfigurowane na LilyPad svn 0.10.0
CD/DVD: cdvdGigaherz 0.8.0 (gry odpalam z ISO bo jest najszybciej)
USB/FW/Dev9
To teraz ustawienia zaawansowane:
EE/IOP - recompiler (tutaj nic nie zmieniałem)
EE/FPU Advamced Recompiler Options (Round Mode - Positive) (Clamping Mode - Full)
VUS (VU1-VU2 wszystko zostawione na default)
VU0/VU1 Advamced Recompiler Options (Round Mode - Positive) (Clamping Mode - Full)
GS Disable Framelimiting zostawiamy domyślnie wyłączony.
Use Synchronized MTGS wyłączamy jeśli mamy włączone bo zauważyłem że na włączonej opcji strasznie spowalnia emulacja gier (miałem 15 klatek max).
Wszystkie opcje z tego okna zostawiamy domyślnie.
Speedhacks Włączamy
EE Cyderatei VU Cycle Stealing zostawiamy domyślnie.
Other Hacks:
INTC Spin Detection i Wait Loop Detection zostawiamy włączone.
microVU Hacks:
mVU Flac Hack i mVU Block Hack włączamy obie opcje.
Działa płynnie na moim sprzęcie:
Testowane na: Win7 x64
AMD Athlon II x3 455 3x3.3GHz
4GB ramu DDR2 800MHz
ATI HD 4850 512MB
Odświeżę temat, ostatnio trochę powalczyłem z emulatorem PCSX2 w wersji 0.9.8, bo pojawiły się nowe wydania popularnych wtyczek i dorzucono nowych "bajerów".
Więc do wyświetlania obrazu używam GSdx4600 (wersja 1.16 z obsługą SSE2)
Render: Direct3D 10 Hardware
Interlacing: Bob Bff
Original Resolution: odhaczone Native
Hardware Mode Setting: Wszystko włączone
PAD: wszystko skonfigurowane na LilyPad svn 0.10.0
CD/DVD: cdvdGigaherz 0.8.0 (gry odpalam z ISO bo jest najszybciej)
USB/FW/Dev9
To teraz ustawienia zaawansowane:
EE/IOP - recompiler (tutaj nic nie zmieniałem)
EE/FPU Advamced Recompiler Options (Round Mode - Positive) (Clamping Mode - Full)
VUS (VU1-VU2 wszystko zostawione na default)
VU0/VU1 Advamced Recompiler Options (Round Mode - Positive) (Clamping Mode - Full)
GS Disable Framelimiting zostawiamy domyślnie wyłączony.
Use Synchronized MTGS wyłączamy jeśli mamy włączone bo zauważyłem że na włączonej opcji strasznie spowalnia emulacja gier (miałem 15 klatek max).
Wszystkie opcje z tego okna zostawiamy domyślnie.
Speedhacks Włączamy
EE Cyderatei VU Cycle Stealing zostawiamy domyślnie.
Other Hacks:
INTC Spin Detection i Wait Loop Detection zostawiamy włączone.
microVU Hacks:
mVU Flac Hack i mVU Block Hack włączamy obie opcje.
Działa płynnie na moim sprzęcie:
Testowane na: Win7 x64
AMD Athlon II x3 455 3x3.3GHz
4GB ramu DDR2 800MHz
ATI HD 4850 512MB
Komentarz