Nie rozumiem, czemu w standardzie ludzie nie zmieniają biegów tymi właśnie łopatkami, nie jest to wygodniejsze ? na czym polega różnica ? Wtedy mam zmianę biegów jakoś półautomatycznie czy jak ?
Wszystko jest tak samo. Nie pomyślałeś o większej frajdzie s satysfakcji z jazdy zmieniając na gałce?
Ja jeżdże na tym pierszym DFP i "łopatek" używam wyłącznie przy bardzo mocnych samochodach, bo przy dużej ilości zakrętó się po prostu nie wyrabia na gałce.
Poza tym dla mni lepiej jeździ się zmieniając biegi na gałce.
Zamieszczone przez claas86_PL
Czemu ludzie posiadający Logitech GT narzekają właśnie na te małe łopatki przy kierownicy (szukają jakiś nakładek i żalą się, że muszą naciskać je jednym palcem). Używają ich tylko i wyłącznie do zmiany biegów?
Bo to nie są łopatki tylko przyciski i są faktycznie małe.
A do czego można ich jeszcze używać? Tzn. w sensie że po co?
Idź do Media Mart, obmacaj sobie kierownice i sam sobie zobacz czy Ci pasują łopatki czy nie, jak się zmienia itp.
Poza tym jak znasz zasade działania sprzęgła, to po co zadajesz takie durne pytania "nacikają przycisk i zmieniają bieg łopatką" - gdzie sens istnienia sprzęgłą w takim momencie..., albo "Wtedy mam zmianę biegów jakoś półautomatycznie czy jak ?". Wiesz w ogóle na jakiej zasadzie działa zmiana biegów półatomatycznie?
oza tym jak znasz zasade działania sprzęgła, to po co zadajesz takie durne pytania "nacikają przycisk i zmieniają bieg łopatką" - gdzie sens istnienia sprzęgła w takim momencie...,
Mój kontakt z kierownicami jest zerowy, w grach również grałem zawsze na automacie. Przenosząc więc doświadczenia z jazdy na co dzień realnym samochodem, zastanawia mnie technika zmiany biegu tą łopatką. Zmieniając bieg w autach musisz ściągnąć nogę z gazu i nacisnąć sprzęgło.
Pytanie więc było następujące: co się dzieje jak mam np. w force GT wciśnięty gaz na maksa i zmienię bieg ? Bo w realu to takie nielogiczne by było, więc jak się zachowa auto w GT ?
Drogą dedukcji rozumiem, że w g25 żeby zmienić bieg trzeba wcisnąć sprzęgło i ... , natomiast jak to się odbywa w force GT bez sprzęgła ? Po prostu pyk łopatką i już bieg zmieniony ? Obroty silnika same się zmniejszają i mogę mieć gaz wciśnięty na maksa bo i tak to nic nie zmienia ?
Znasz coÅ› takiego jak np. tiptronic?
Jest to rodzaj skrzyni półautomatycznej, która pozwala kierowcy na manualną zmiane biegu za pomocą popchnięcia dźwigni do przodu lub do tyłu lub właśnie za pomocą łopatek.
I to występuje w autach w realu.
Działa to tak:
Trzymasz gaz do oporu, jak chcesz zmienić bieg to wciskasz łopatke i masz wyższy bieg, analogicznie przy hamowaniu.
Na allegro widzę, że nie ma w ogóle serii G25, tylko G27, czyżby jej produkcja tak znacząco zajęła miejsce G25 ?
Minimalna cena to ponad 1000 zł, to dość sporo pieniędzy. Jednak, jeżeli dzisiejszy świat oferuje takie rzeczy, to czemu się nie skusić, żeby mieć rozrywkę na największym poziomie
Dziewczyna i tak powiedziała, że mnie poje.. jak sobie to kupie, że to świadczy o mojej dziecinności heheh
Jeszcze się zastanowię, poczekam do grudnia, bo teraz za dużo wydatków.
Dziewczyna i tak powiedziała, że mnie poje.. jak sobie to kupie, że to świadczy o mojej dziecinności heheh
One zawsze zgrywają takie "dojrzałe", a tak naprawde, to nie potrafią mieć kompletnie nieuzasadnionego hobby czy pasji, ot tak po prostu, jak faceci :mrgreen:
A co do kierownicy, to poczytaj, pooglądaj filmiki, weź też pod uwage dfp gt, bo za cena dwukrotnie mniejszą otrzymujesz naprawde świetny sprzęt.
Na allegro widzę, że nie ma w ogóle serii G25, tylko G27, czyżby jej produkcja tak znacząco zajęła miejsce G25 ?
Minimalna cena to ponad 1000 zł, to dość sporo pieniędzy. Jednak, jeżeli dzisiejszy świat oferuje takie rzeczy, to czemu się nie skusić, żeby mieć rozrywkę na największym poziomie
Dziewczyna i tak powiedziała, że mnie poje.. jak sobie to kupie, że to świadczy o mojej dziecinności heheh
Jeszcze się zastanowię, poczekam do grudnia, bo teraz za dużo wydatków.
Bo G25 nikt nie sprzedaje bo musiało by być sporo tańsze. Samej kierownicy różnice tak nie dotkneły co gałki. A nawet jak się pojawiają to ceny są zaporowe.
Na allegro df gt będzie niedługo po 300 zł chodził, tak cena w dół leci ze względu na popyt. Natomiast g27 cena nie chce drgnąć, wiedzą, że jak ktoś chce ją kupić, to da te 1000 zł ;/
A ja znalazem poważny błąd w obsłudze G25 w Gran Turismo 5. Jestem wkur.... na maxa. Tyle kasy za kierownice i nie móc jej w pełni wykorzystać....ciekawi jesteście co to za błąd ?? ....pytam, żeby zobaczyć zainteresowanie....
aczkolwiek problem został CZĘŚCIOWO rozwiązany. Problem polega n a tym, że gra ma problemy z pełną obsługą funkcji jakie oferuje kierownica G25, a mianowicie sprzęgło i skrzynię biegów H. Przed wjazdem do pitstopu trzeba szybko zmienić na sekwencyjną skrzynię i po zmianie opon, z powrotem przełączyć na tryb H. Jest to do obejścia jak widać, ale na Boga...... the real driving simulator, najlepsza kiera na rynku i 5 la developingu....
Komentarz