Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Konkurencja dla G25 ? Fanatec

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

    Zamieszczone przez angello67
    Zamieszczone przez Radical
    GT2 clubsport edition.
    Biorąc pod uwagę jednak ile to kosztuje lepiej żeby zerwało mi beret
    To ile będzie Cię kosztowało to zerwanie beretu :mrgreen:
    Z przesyłką cena to 520 euro. Wysyłka gdzieś w styczniu bo narazie to preorder.

    Zamieszczone przez Sqad
    Zamieszczone przez cobajerol
    A ja własnie zamówiłem fanatec carrera i czekam na przesyłkę... :mrgreen: Z tego co zdążyłem zauważyć to ten produkt mało tego że może konkurować z G25 to i G27 a nawet jest lepsza. Ja osobiście zamówiłem tą najtańszą wersję żeby nie było że przepłaciłem, a zawsze jest opcja dokupienia pedałów lub dzwigni zmiany biegów lub samej kiery.Oczywięsie ta podstawowa wersja posiada sprzęgło jak i H-Shifter 6+1 ,900 stopni obrotu koła i kilka jeszcze opcji (info dostępne na stronie Fanatec ). Zobaczę jak będzie działać i dam znać niebawem .
    Czym się różni GT3 od GT2 bo nie ogarniam.
    GT2 to tak jakby połączone GT3 z nieprodukowanym już Turbo S. Turbo S było kółko dedykowane do xboxa360, ponoć z ps3 też działało ale mizernie. GT3 natomiast nie działa w xboxem wcale. Podsumowując GT2 to chyba najlepsza kierownica na rynku zarówno do gran turismo jak i forzy motorsport i jest to jedyna kierownica obecnie na rynku działająca z obydwiema konsolami.

    Myślałem żeby zamówić samą kierownice bez skrzyń biegów i pedałów i wyszło by połowę taniej ale wtedy musiałbym zatrzymać G25 żeby mieć pedały. Można ją jednak sprzedać za niezłe pieniądze z tego co widziałem na allegro no i w sumie już mi się bardziej opłacało kupić wersje ze wszystkim.

    Komentarz


    • #17
      Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

      Teraz mam pytanie miałem przez ok 2 tygodnie g25 podłączone do tego i wydaje mi albo mam jakieś mylne odczucia bo chyba w przypadku g25 gt5 nie korzysta z 900 stopni. Nie da sie nic zmienic w grze ani klawiszy ani siły FF.
      Nie wiem jak to jest dokładnie bo z widoku z kokpitu wydaje się że maks to jest 270 stopni co kierownicą da się ukręcić 900 stopni to kompletnie to sie nie przekłąda na gre. Mam teraz pytanie czy ktoś testował thrustmaster'a f430 ?? działa to z gt5 ??

      Komentarz


      • #18
        Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

        insidesimracing testowali thrustmastera i stwierdzili że działać, działa ale FF jest bardzo słaby. Podsumowali że jak ktoś ma już tą kiere to oczywiście można grać ale kupowanie jej specjalnie pod GT5 odradzają.

        Co do 900stopni w G25 to na oko działa. Można łatwo sprawdzić wybierając byle jaki samochód, zatrzymać się i wcisnąć przycisk widoku do tyłu (bodaj lewy na kierownicy) i jak zacznie się kręcić kierownicą to widać że koła skręcają się coraz bardziej aż to oporu kierownicy.

        Podstawowe ustawienia takie jak force feedback zmienia się normalnie w zakładce steering settings a klawisze bodajże wybierając Driving Force Pro albo DFGT ale chyba jednak PRO.

        Komentarz


        • #19
          Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

          Te 900 stopni to wg mnie zbytek łaski który do niczego się nie przydaje podczas gry.

          Komentarz


          • #20
            Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

            To sobie pograj na 180 albo nawet na 360 to zobaczysz czy zbytek łaski. Nie oganiesz samochodu będzie taki nerwowy. Spytam inaczej czy na torze w samochodach kręci się 300 stopni kierą w którąś stronę ?? wątpię bo przy 200kmh jest to trochę niebezpieczne. te 900 stopni co gra saportuje musi się zmieścić dajmy na to na 180 stopniach to sobie wyobraź teraz czułość :mrgreen:

            Komentarz


            • #21
              Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

              Zamieszczone przez Sqad
              te 900 stopni co gra saportuje
              Co robi???

              To powiem tak. Grając w GT5 i skręcając do oporu nie widziałem żeby kierownica w grze skręcała o tyle stopni? Grałem na różnych kierownicach i te które miały 270 stopni obrotu i te co miały 900...nie było zauważalnej różnicy.

              Komentarz


              • #22
                Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                bo animacja kończy się na 180

                Komentarz


                • #23
                  Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                  Z tego co zauważyłem to przy moim DFP i GT5 kręcąc w miejscu np. 'parkując' trzeba zrobić parę obrotów i gra wyraźnie obsługuje 900 stopni.
                  http://najalternatywniej.blogspot.com/
                  keep calm & carry on
                  digart - lastfm
                  ---
                  REGULAMIN FORUM ]

                  Komentarz


                  • #24
                    Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                    Pewnie że obsługuje, tylko podczas jazdy nie trzeba Ci zwykle więcej niż 200st w jedną strone, ale to że wyskalowanie jest do 900, daje większą precyzje i realizm w prowadzeniu.
                    Gdy kierownica miała koniez obrotu na 180st w jedną strone, to zwyczajnie by się nie dało utrzymać auta w linii prostej a co dopiero utrzymac go w zakrętach.

                    A to że nie ma odwzorowania na ekranie, no cóż, więcej komplikacji, bo kierowca musiałby przekładać rece :wink:

                    Komentarz


                    • #25
                      Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                      A ja mam takie pytanie czy Fanateci mają otwory do trwałego montażu na śruby tak jak to jest w przypadku G25/7??

                      Komentarz


                      • #26
                        Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                        Mają otwory do montażu. Dodatkowo można sobie wydrukować na kartce rozmieszczenie otworów w podstawie kierownicy aby łatwiej wierciło się w blacie.

                        PS
                        Mój fanatec GT2 w końcu dotarł

                        Komentarz


                        • #27
                          Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                          Czekamy na opinię :-)

                          Komentarz


                          • #28
                            Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                            Zamieszczone przez Radical
                            Mają otwory do montażu. Dodatkowo można sobie wydrukować na kartce rozmieszczenie otworów w podstawie kierownicy aby łatwiej wierciło się w blacie.

                            PS
                            Mój fanatec GT2 w końcu dotarł
                            Masz Clubsporty?? One też mają możliwość przykręcenia na stałe do podłoża??

                            Komentarz


                            • #29
                              Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                              520 Euro czyli ok 2100 zł... ja za DFGT dałem 400 zł, za remont samochodu 900 zł i jeżdżę sobie w soboty na torze Poznań (koszt 50 zł). W Maździe 121 Force Feedback jest słabszy, ale przeciążenia boczne większe niż przed ekranem :-)

                              Komentarz


                              • #30
                                Re: Konkurencja dla G25 ? Fanatec

                                sqad tak, mam clubsporty i tak mają otwory do przykręcenia do podłoża.

                                kmieciu4ever a czy zakup kierownicy wyklucza od razu posiadanie samochodu?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X