Znalazlem to forum jakis czas temu, szukajac wlasnie informacji nt DFPro i innych tego typu zabawek. Ostatecznie zdecydowalem sie na DFPro. Napisze tu pare zdan dla "takich jak ja, jakis czas temu".
Przy pokonywaniu zakretow nie czuc, ze ma sie do dyspozycji te 900 stopni. Tylko przy ciasnych nawrotach ma sie okazje odkrecic bardziej niz 100 stopni.. Oczywiscie mozna sobie odkrecic bardziej ale poza utrata przyczepnosci nic nie zyskamy (spadek predkosci przy wlaczonych systemach - czyli taki hamulec w kierownicy). Jednak taki drobiazg jak "koniec" skretu przy ustawieniu 300 stopni naprawde psuje zabawe
Powiem ze z ciekawosci raz czy dwa razy ustawilem sobie na 300 i w mojej swiadomosc kierownica stala sie poprostu kontrolerem... (tyle ze okraglym), przy 900 jest kierownica 
Duzym minusem jest FF przy kontrowaniu w sytuacjach awaryjnych. Pelna kontra to jednak poltora obrotu kolem kierownicy.. Trzeba sie pogodzic z tym ze szanse na wyjscie z poslizgu sa mniejsze niz przy padzie czy ustawieniu na 300 stopnii. Nawet bez FF kontra plus poprawka kontry to w sumie tak na oko 4 obroty kierownica.... a cale zajscie przewaznie trwa ponizej 2 sekund (teoretycznie). FF zdecydowanie utrudnia wychodzenie z opresji ale daje w zamian "czucie drogi". Regulacja sily FF nie zmienia proporcji miedzy przyjemnym oporem w czasie jazdy a nieprzyjemnym oporem w czasie kontry (szkoda). Sa jakies opcje w samej grze (ich dzialanie nie jest opisane w instrukcji polskiej - ogolnie instrukcja baaardzo slaba). A sam zbytnio nie zauwazylem roznic w zachowaniu kierownicy przy roznych ustawianiach tych opcji.
Nie odrywajac rak od kierownicy mamy max 360 -450 stopni (daje to 50% maksymalnego skretu wiec jak na kontre to malo). Szybkie ruchy kierownica sa porownywalne z wychyleniem jakie daje pad (testowalem ze stoperem i jesli kierownica jest szybciej to nieznacznie. Na minus mojego testu mozecie zaliczyc zla pozycje za kierownica - takie mam warunki niestety)
Osobiscie gram na DFPro od samego poczatku i pada pierwszy raz uzylem dopiero po miesiacu przy 12 misji gdy nie moglem sobie poradzic z fordemGT40 a wiec w ostatecznosci. Powiem ze bardziej mi pasowalo sterowanie (padem) w GT3 (bardziej precyzyjne jak dla mnie) i mimo ze na kierownicy (900) jazda jest trudniejsza (jazda, bo na padzie to tylko gra
) to polecam.
Jesli chodzi o uwzglednianie przez tworcow roznic w skrecie midzy samochodami to nie zapomnieli o tym. Choc moze nie zrobili tego tak jak bysmy chcieli. Ja czuje minimalne roznice "zapotrzebowania na skret" jadac roznymi samochodami na tym samym torze. Nie upieram sie jednak ze to nie wynik innego zestrojenia samochodow (choc watpie). Mam dopiero 35% gry i nie mialem okazji jezdzic wszystkim, ale np taki Audi v16 z 1937 roku nadaje sie tylko do jazdy po prostym bo reakcja na kierownice jest hm.. nieprzewidziana przez budowniczcych tego samochodu
Foto ponizej

Drugi przyklad to Toyota RSC gdzie max wychylenia kol mamy przy 260 stopniach. Foto ponizej ("cywilna")

Mysle wiec ze przy innych samochodach przy ktorych max wychylenia powinien byc wczesniej, zostalo to uwzglednione.
...moze reczny w F1 to blad ale "czip" we fiacie 500 mozna przezyc. Z biegiem lat zastapiono przeciez kopulke i palec rozdzielacza elektronika..
Przy pokonywaniu zakretow nie czuc, ze ma sie do dyspozycji te 900 stopni. Tylko przy ciasnych nawrotach ma sie okazje odkrecic bardziej niz 100 stopni.. Oczywiscie mozna sobie odkrecic bardziej ale poza utrata przyczepnosci nic nie zyskamy (spadek predkosci przy wlaczonych systemach - czyli taki hamulec w kierownicy). Jednak taki drobiazg jak "koniec" skretu przy ustawieniu 300 stopni naprawde psuje zabawe


Duzym minusem jest FF przy kontrowaniu w sytuacjach awaryjnych. Pelna kontra to jednak poltora obrotu kolem kierownicy.. Trzeba sie pogodzic z tym ze szanse na wyjscie z poslizgu sa mniejsze niz przy padzie czy ustawieniu na 300 stopnii. Nawet bez FF kontra plus poprawka kontry to w sumie tak na oko 4 obroty kierownica.... a cale zajscie przewaznie trwa ponizej 2 sekund (teoretycznie). FF zdecydowanie utrudnia wychodzenie z opresji ale daje w zamian "czucie drogi". Regulacja sily FF nie zmienia proporcji miedzy przyjemnym oporem w czasie jazdy a nieprzyjemnym oporem w czasie kontry (szkoda). Sa jakies opcje w samej grze (ich dzialanie nie jest opisane w instrukcji polskiej - ogolnie instrukcja baaardzo slaba). A sam zbytnio nie zauwazylem roznic w zachowaniu kierownicy przy roznych ustawianiach tych opcji.
Nie odrywajac rak od kierownicy mamy max 360 -450 stopni (daje to 50% maksymalnego skretu wiec jak na kontre to malo). Szybkie ruchy kierownica sa porownywalne z wychyleniem jakie daje pad (testowalem ze stoperem i jesli kierownica jest szybciej to nieznacznie. Na minus mojego testu mozecie zaliczyc zla pozycje za kierownica - takie mam warunki niestety)
Osobiscie gram na DFPro od samego poczatku i pada pierwszy raz uzylem dopiero po miesiacu przy 12 misji gdy nie moglem sobie poradzic z fordemGT40 a wiec w ostatecznosci. Powiem ze bardziej mi pasowalo sterowanie (padem) w GT3 (bardziej precyzyjne jak dla mnie) i mimo ze na kierownicy (900) jazda jest trudniejsza (jazda, bo na padzie to tylko gra

Jesli chodzi o uwzglednianie przez tworcow roznic w skrecie midzy samochodami to nie zapomnieli o tym. Choc moze nie zrobili tego tak jak bysmy chcieli. Ja czuje minimalne roznice "zapotrzebowania na skret" jadac roznymi samochodami na tym samym torze. Nie upieram sie jednak ze to nie wynik innego zestrojenia samochodow (choc watpie). Mam dopiero 35% gry i nie mialem okazji jezdzic wszystkim, ale np taki Audi v16 z 1937 roku nadaje sie tylko do jazdy po prostym bo reakcja na kierownice jest hm.. nieprzewidziana przez budowniczcych tego samochodu


Drugi przyklad to Toyota RSC gdzie max wychylenia kol mamy przy 260 stopniach. Foto ponizej ("cywilna")

Mysle wiec ze przy innych samochodach przy ktorych max wychylenia powinien byc wczesniej, zostalo to uwzglednione.
...moze reczny w F1 to blad ale "czip" we fiacie 500 mozna przezyc. Z biegiem lat zastapiono przeciez kopulke i palec rozdzielacza elektronika..

Komentarz