Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

rFactor

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: rFactor

    Aktualizacja mojego toru. WIP v.0.4

    Tu mozna ogladnac przejazd.CLICK!
    mod Formula Nippon 2007 2.11


    w budowie:
    -bandy armco + siatka (ok 12km)
    -drogi dla wozow technicznych (ok 15km)

    co dodane/zmienione?
    -tarki i progi uniemozliwiajace scinanie zakretow
    -slady opon
    -grid i linia startu/mety
    -pochylenie toru na zakretach i lukach
    -zmiana tekstur nawierzchni toru i trawy
    -prowizoryczny paddock
    -sciana odgradzajaca tor od paddocku

    Komentarz


    • Re: rFactor

      Grał ktoś w IndyCar 09? Warto ssać?

      Komentarz


      • Re: rFactor

        Nie sciagalem. Nie probowalem. Gralem za to na 2006 CCWS by iDT. Szczerze polecam. Mysle, ze z Indy2009 bedziesz zadowolony.

        Komentarz


        • Re: rFactor

          Aktualizacja mojego toru. WIP v.0.6

          Tu mozna ogladnac przejazd.CLICK!
          mod WTCC: The Game, Alfa Romeo 75

          w budowie:
          -drzewa i sciany drzew
          -cala reszta krajobrazu

          co dodane/zmienione?
          -bandy armco + siatka
          -drogi wozow technicznych
          -sciany z opon w kluczowych miejscach

          Komentarz


          • Re: rFactor

            wie ktos czy da sie zrobic normalny obrot kierownicy w grze 900 stopni ? jakis mod ?

            ( dla jasności - nie pytam o ustawienie w windowsie 900 stopni bo to nie jest zaden problem )

            Komentarz


            • Re: rFactor

              Jak zrobić skin kasku do rFactor? Jakieś tutki macie?

              Komentarz


              • Re: rFactor

                http://www.rfactorcentral.com/skins/spraybooth.cfm

                Opis dotyczy glownie malowania samochodow, ale glowna koncepcja jest taka sama. Przede wszystkim musisz zapisywac swoj projekt w .dds. Zwykly .jpg nic ci nie da. Mozesz wykorzystac gotowy skin kasku i go troche przemalowac :wink:

                Komentarz


                • Re: rFactor

                  Aktualizacja mojego toru. WIP v.0.7

                  Tutaj mozna ogladnac przejazd.CLICK!
                  mod Open Wheel Challenge, F1 BMW Sauber 2007
                  najlepsze okrazenie 1:39.882 (183,276km/h)


                  co dodane/zmienione?
                  -linie drzew
                  -trawa
                  -oswietlenie
                  -reklamy Bridgestone, Pirelli
                  -mostek Dunlop'a
                  -2x glowna trybuna
                  -przyczepnosc toru minimalnie zwiekszona

                  Niestety, demo BTB skonczylo sie.

                  co w przyszlosci zostanie zrobione?
                  -linia AI, grid, miejsca postojow, miejsca w garazach
                  -reszta trybun
                  -paddock
                  -marschale i wozy techniczne
                  -kibice
                  -oznakowanie
                  -wiecej reklam

                  Komentarz


                  • Re: rFactor

                    Aktualizacja mojego toru. WIP v.0.8

                    co dodane/zmienione?
                    -garaze
                    -linie AI i wszystko to, co z nia zwiazane
                    -kamery
                    -2x glowna trybuna usunieta


                    Testowalem zachowanie AI na modzie F1 BMW Sauber 2007. AI Strenght Max, AI Agression Max, Damages Max, 30min Race, 21 AI + ja. W takiej konfiguracji AI w Qual pojechali nawet i ponizej 1m 30s (moj rekord to 1m 39s). Sa piekielnie szybcy. Nie obylo sie bez paru efektownych incydentow. Na "zakrecie Tarzana" paru zahaczylo o wewnetrzna tarke i przy predkosci ponad 230km/h wylatywali z luku prosto na bande, roztrzaskujac bolid doszczetnie. Poprawilem w tym miejscu linie AI.

                    Kamer troche za duzo, zbyt krotkie ujecia. Zabawnie to wyglada. 1-2s szybkie ujecia. Zzzziuu, zzziuu, zzziuu... Bede musial zwiekszyc "pole widzenia" i pogrupowac kamery tak, zeby sie nie mieszaly ze soba.

                    Po za tym wszystko w miare dobrze. Moze w najblizszym czasie wrzuce wersje demo :wink:

                    Komentarz


                    • Re: rFactor

                      A mój zakręt będzie?
                      1+1=10

                      Komentarz


                      • Re: rFactor

                        Oczywiscie, ze bedzie. Ostatni nawrot. Ignac Hairpin. Bedzie stosownie oznakowany. :mrgreen:

                        Komentarz


                        • Re: rFactor

                          No i tak ma być .

                          Zrobisz screenera bo nie ma rFactora .
                          1+1=10

                          Komentarz


                          • Re: rFactor

                            Dzisiaj grałem w tą grę pierwszy raz. Muszę powiedzieć, że zrobiła na mnie niesamowite wrażenie. Grałem na MODzie F1 2009 i jazda naprawdę dawała dużo frajdy(grałem na kierownicy). Oprócz tego masa dodatków, samochody, skiny, tory Zastanawiam się nad kupnem, no chyba, że mój PieC nie podoła wyzwaniu... :wink:

                            Komentarz


                            • Re: rFactor

                              Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 98 SE/Me/2000/XP

                              Oto oficjalne minimalne wymagania sprzetowe. Gra nie jest wymagajaca. Na nieco slabszym tez pojdzie :wink:

                              Komentarz


                              • Re: rFactor

                                RAM - 768
                                Procesor AMD - 1.67 GHz
                                GeForce 6200 - 256 mb


                                Procesor troche słabszy niż powinien, ale może pójdzie...

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X