Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Need For Speed: Shift

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Need For Speed: Shift

    Nawet i z TC jest kłopot

    Karnąłem się na Nurburgring Nordschleife moją "heroinką/kokainką" BMW E36 o mocy 537HP i uzyskałem 8:42 dlatego ,że raz mnie obróciło i ściąłem zakręt. Tam Corner Mastersów jest bodajże 37, największy kłopot mi sprawia zakręt Karusell.

    Heroina/Kokaina dlatego ,że na lewej/prawej str. auta jest napis z cyfr.

    Seatem Leonem Cuprą ok. 9:02, jeszcze zobaczę Nissana S14 [200SX] i Toyotę AE86 GTS < z tym autem będzie kłopot.
    Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

    Komentarz


    • Re: Need For Speed: Shift

      http://www.youtube.com/watch?v=LNPGprtlh9I
      I wlasnie dlatego wylaczylem Shifta po paru wyscigach. Zaczyna sie od 2:15. Czy moze mi ktos wyjasnic, jak mozna az tak skopac model jazdy? Przeladowany kuter rybacki na pelnym morzu w sztormie mniej sie buja na prawo i lewo. Z dwojga zlego wole juz GRIDa.

      Komentarz


      • Re: Need For Speed: Shift

        Ja Seatem Leonem Cuprą na max tuningu miałem 8:42, Skyline'em R34 jeszcze nie jechałem ,ale spróbuję podejmę wyzwanie w empiku

        Już tam ze 700 tys. niedługo będzie i już dawno Level 50.

        edit post z dnia 17 VIII 2010, 19:09

        Już ponad 800 tys.

        Testy 11 aut zakończone na 6 torach:
        - Dakota International [FL]
        - Tokyo Circuit [FL]
        - Alpental [1 lap]
        - Hazyview Oval & Eight [FL]
        - Road America [FL]

        W pierwszej turze 3 torów lista układała się następująco[wszystkie na max tuning i body kit na 3 stage]:
        (Dakota Intenational, Tokyo Circuit i Alpental)

        1.2:42,565 - Nissan R34Skyline
        2.2:45,991 - Audi S4
        3.2:52,066 - BMW E36
        4.2:52,921 - Mazda RX8
        5.2:53,672 - Ford Focus ST
        6.2:54,160 - Chevrolet Cobalt SS
        7.2:56,081 - Toyota AE86Corolla
        8.2:59,747 - Honda S2000
        9.2:59,870 - Seat Leon Cupra
        10.3:08,946 - Nissan S14
        11.3:11,737 - Nissan C10Skyline 2000GT-R '75


        R34 nie ustępował, no może trochę BMW E36 było dość dobre na Dakocie i Tokyo ,po 2 torach był drugi ,coś się niespodziewanego stało w Alpental ,że zlądował na 5 miejscu i przez to ogólnie zajął 3 miejsce, Audi S4 szybko lecz to jest dość pokrętne auto, raz się trzyma nawierzchni a raz strasznie wierci tyłkiem na zakrętach, dość dobrze Focus ST się spisał na 5 miejscu ,dość schludnie bezbłędnie ,jeżeli ktoś lubi opanowane auta ,czyli takie które nie wpadają łatwo w poślizg ,to Ford Focus ST jest dla was, stara Corolla również nieźle ,zajął 7 miejsce, najgorszy został C10Skyline z 1975r. ,auto wolne ,kompletnie nie radzi sobie na niektórych zakrętach co przez to trzeba było stosować unikalne ustawienia z b.wysoką przyczepnością, lecz mimo to bez skutku ,poza Alpental gdzie zajął przedostatnie 10 miejsce.

        Druga tura kolejnych 3 torów układała się następująco:
        (Hazyview Oval & Eight i Road America)

        1.2:55,722 - Nissan R34Skyline
        2.3:04,627 - Audi S4
        3.3:05,184 - Mazda RX8
        4.3:06,375 - BMW E36
        5.3:06,450 - Honda S2000
        6.3:09,851 - Toyota AE86Corolla
        7.3:10,051 - Chevrolet Cobalt SS
        8.3:13,433 - Seat Leon Cupra
        9.3:15,297 - Nissan S14
        10.3:18,244 - Ford Focus ST
        11.3:20,804 - Nissan C10Skyline 2000GT-R '75


        Ponownie liderem R34, Audi S4 z niepoczytalnymi ustawieniami 2 miejsce ze stratą blisko 10 sekund, RX8 tym razem się opamiętał ,spiął pośladki i to on zajął to najniższe podium, w Hazyview Eight był najlepszy co go postawiło mocno ,jako jedyny zjechał poniżej 20 sekund w półkilometrowej ósemce osiągając 19,867! natomiast już na Road America równo z autami E36 i S4 , zajął 3 miejsce, BMW E36 ulegał jakiemuś dziwnemu zachowaniu na podgórkowych zakrętach , tył zaczął skakać/bujać co go spowalniało i w efekcie stracił podium zajmując 4 miejsce ze stratą do RX8 ponad sekundę, AE86 coraz lepiej i dziw ,że 280-konne! auto tak dobrze się spisuje, momentami lepiej od S2000, RX8 czy E36, na Hazyview Oval zajął 2 miejsce z czasem FL 15,124! także szybko na 420-metrowym torze, na America już nieco zawiódł ,ale to na rzecz długich prostych , jego max to 215km/h i więcej nie, Cobalt SS ulegał też momentami dość dziwnemu zachowaniu , zaczynał coraz częściej wiercić tyłkiem co go zniosło o jedno oczko niżej co dało mu 7 miejsce, tym razem Focus spadł mocno, aż o 5 miejsc! To na rzecz prostych w R.A. Focus maksymalnie miałtam 206-208km/h i więcej nie ,z wielkim trudem dochodził do 200km/h i też zaczynał tracić przyczepność na niektórych zakrętach ,dało mu to 10 miejsce, najgorszy ponownie Skyline z 1975 roku , tym razem z niewielką stratą do Focusa ,ledwie 2 sekundy. Na Hazyview Oval był 8, na Eight 9 , w R.A. był najgorszy z czasem FL 2:43,474.

        Podsumowanie:

        1.5:38,287 - Nissan R34Skyline
        2.5:50,618 - Audi S4
        3.5:58,105 - Mazda RX8
        4.5:58,441 - BMW E36
        5.6:04,211 - Chevrolet Cobalt SS
        6.6:05,932 - Toyota AE86Corolla
        7.6:06,197 - Honda S2000
        8.6:11,916 - Ford Focus
        9.6:13,303 - Seat Leon Cupra
        10.6:24,243 - Nissan S14
        11.6:32,541 - Nissan C10Skyline 2000GT-R '75
        Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

        Komentarz

        Pracuję...
        X