Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
wyścigi next-gen
Zwiń
X
-
Może nie zauważyłeś, ale Gran Turismo to symulator. A grafika... I co z tego? Przecież na next-geny wszystkie gry będą tak wyglądać. A co do screenów. Kurde, taki Gotham Racing ma licencje na Ferrarki, a GT co, niby nie może. Nie chce się Japońcom wrednym. Przecież takie Ferrari i Lambo są więcej warte (nie chodzi mi o cene) niż te ich plastikowe nissaniki i hondy.
-
GT symulator? - chyba 50 procentowy (model zniszczeń) jeśli wierzyć japońcom, sequel Gran Turismo 4, czyli 5 jakby kto nie wiedział, ma byc sto razy bardziej dopracowany a slogan gry to "od częściowego realizmy, do pelnego realizmu" (to chyba było przy Vison ale mniejsza z tym)
Co ty chcesz od Hond i Nissanów?, tuningując Ferrarke nie masz tego smaczku że takie coś możesz mieć (bo wątpie że stać cie na F50) co przy tuningu zwykłego Civica czy Micry (moje zdanie)...
Komentarz
-
Gran Turismo nie jest 100% symulatorem, ale w porównaniu do innych pozycji, jest najrealistyczniejsze (są wyjątki). Zresztą gra nie powinna być nad to realistyczna, bo często traci się przyjemność z gry. W GT jest to świetnie wyważone. Narzaie gry nie mogą być zbyt realistyczne po nie ma sprzętu który by to dodatkowo imitował (a jak jest to cholernie drogi)
Nic nie mam do japońskich aut, w większości są to bardzo dobre auta. Świetne do tuningu (Skyline, 350), jednak takich wozów jak Ferrari czy bugatti nie trzeba tuningować. Owszem są to wozy nie osiągalne dla zwykłego człowieka, ale bądzmy szczerzy. Dla przeciętnego Polaka taki Skyline, czy Mitsu evo VIII też są nie osiągalne.
Komentarz
-
panowie,
jeżeli jest lepszy symulator jazdy prawdziwymi autami, napiszcie mi co to, chętnie sprawdzę/kupię.
nie wierzcie w realistyczny model zniszczeń, bo to z definicji nie jest możliwe (opracowanie realistycznego modelu zniszczeń wymagałoby wykonania ich w naturze).
Ferrari, czy Lamborghini to ikony popwyobrażeń o supersportowym autach. No to zatem dwa pytania retoryczne:
- jak wypada Lamborghini Murcielago na torze Top Gearu w konfrontacji z EVO VIII;
- jak wypada Ferrari 575Maranello w przyspieszeniu od 100 do ok. 280 w konfrontacji z BMW M5.
Wiecie?
are91 - skyline to najwyższa liga światowa, co do 350Z (czyli Renault) to się już nie zgodzę.Nurburgring:
6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
6.43 SLR stock/slicks
6.51 M5 stock/slicks
6.54 NSX type R
8.03 RS4 stock
8.20 S4 98 stock
Komentarz
-
Zamieszczone przez owkogt4Ferrari, czy Lamborghini to ikony popwyobrażeń o supersportowym autach. No to zatem dwa pytania retoryczne:
- jak wypada Lamborghini Murcielago na torze Top Gearu w konfrontacji z EVO VIII;
- jak wypada Ferrari 575Maranello w przyspieszeniu od 100 do ok. 280 w konfrontacji z BMW M5.
Wiecie?
are91 - skyline to najwyższa liga światowa, co do 350Z (czyli Renault) to się już nie zgodzę.
Ferrari 575 nie jest zbyt udanym modelem (jak na tą markę). Teraz nawet duże i z pozoru ociężałe limuzyny osiągają 5 sek. w przyśpieszeniu 0-100.
O co ci chodzi z tym 350Z? Jaki związek ma z tym samochodem Renault?[/quote]
Komentarz
-
Spokojnie panowieTemat założony jest by pisac swoje opinie na temat gier na konsole next-gen. Jak narazie nie ma ich zbyt wiele ale z ciekawszych mogę wymienić Need for Speed Most Wanted (równiez na PC i konsole obecnej generacji), Test Driver Unlimited, Formula 1 (ale grafa!!!) - która z tych gier ma szanse by być nowym królem?
Komentarz
-
Zamieszczone przez are91Hoł Hoł Hoł, przystopuj trochę. Nie gadaj mi tu że Ferrari to tylko przeolbrzymiony stereotyp auta sportowego. Mitsu jest tak dobre na torze Top Gear bo jest to tor kręty, bez jakieś długiej prostej. Zresztą najszybszym autem na tym torze jest Ferrari właśnie (no Maseratti, ale to prawie to samo co Enzo, co nie zmienia faktu że Ferrari jest 2).
Ferrari 575 nie jest zbyt udanym modelem (jak na tą markę). Teraz nawet duże i z pozoru ociężałe limuzyny osiągają 5 sek. w przyśpieszeniu 0-100.
O co ci chodzi z tym 350Z? Jaki związek ma z tym samochodem Renault?
Trochę mięska:
1. http://www.tuningpt.com/store/tsukuba.htm rzeczywiste czasy na Tsukubie... zobaczmy... EVO a Ferrari...
2. Najszybsze cywilne auto na Nurburgringu: http://www.germancarfans.com/news.cfm/n ... che/1.html i jeszcze dość nieczytelne zestawienie rekordzistów http://www.nuerburgring.de/269.html?&L=1
3. Enzo jest trzecie na torze Top Gearu http://forum.finalgear.com/viewtopic.php?t=442
4. Wiem, że są limuzyny (np M5), które wg katalogów mają ok. 5 sekund do 100 i nie ma to specjalnie związku z deklarowanym ok. 4 sekund 0-100 dla 575 Maranello. Chodziło mi o to, że od ok. 100 do ok. 280 575 dostaje baty od M5. Stosunek mocy do masy 575: 3.37, M5: 3.46.
5. Związek 350Z z Renault jest dość prozaiczny: Renault jest właścicielem Nissana: http://www.msnbc.msn.com/id/7773686/site/newsweek/ , http://www.usatoday.com/money/autos/200 ... enault.htm , silnik 350Z został skonstruowany i wyprodukowany we Francji.Nurburgring:
6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
6.43 SLR stock/slicks
6.51 M5 stock/slicks
6.54 NSX type R
8.03 RS4 stock
8.20 S4 98 stock
Komentarz
-
Zamieszczone przez owkogt43. Enzo jest trzecie na torze Top Gearu http://forum.finalgear.com/viewtopic.php?t=442. hy w Top Gear dorobili się Dbr9. Ale czy to nie jest race car? Z tego co pisze na tym forum Top Gear, Murcielago wygrywa z evoVIII.
Dobra już, nie chcę się kłócić. Japońce są dobre, Ferrari ma klase (i świetne osiągi). Koniec. Mojego zdania i tak nie zmienisz.
Komentarz
-
Zamieszczone przez are91Z tego co pisze na tym forum Top Gear, Murcielago wygrywa z evoVIII.
Dobra już, nie chcę się kłócić. Japońce są dobre, Ferrari ma klase (i świetne osiągi). Koniec. Mojego zdania i tak nie zmienisz.
nie znajdę teraz gdzie i kiedy, ale był jeden odcinek, w którym po torze pomyka zawodowy kierowca w Murcielago, a gonił go Clarkson EVO i na zakrętach Clarkson był przyhamowywany przez Lambo (ale oczywiście nie było takiej przewagi, ani miejsca, by go wyprzedzić).Nurburgring:
6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
6.43 SLR stock/slicks
6.51 M5 stock/slicks
6.54 NSX type R
8.03 RS4 stock
8.20 S4 98 stock
Komentarz
-
I co z tego że w tym Project Gothat Racing 3 są zniszczenia ale napewno niema tylu wozów co w GT4, a wiesz dlaczego w gran turismo niema zniszczen bo by gry pewnie na dwuwarstwowej DVD niezmieścili, to weż narysuj do każdej bryki zniszczenie i to kilkadziesiąt, zajeło by ci to z 3 lata no i dorzucić napisanie kodu to pare miechów bo trza uwzględnić wszysto każdy objekt w grze musi być uwzględniony kilkadziesiąt razy do jednego wozu np. jak przedni zderzak zderzy się z znakiem to wtedy zderzak musi zmienić się na tak zwany zniszczony zderzak i daj to do wszystkich objektów i wozów to chyba zdechniesz zanim to zrobisz, znam się na tym bo sam se robie gierki (ścigałki).
Komentarz
-
Zamieszczone przez ATGI co z tego że w tym Project Gothat Racing 3 są zniszczenia ale napewno niema tylu wozów co w GT4, a wiesz dlaczego w gran turismo niema zniszczen bo by gry pewnie na dwuwarstwowej DVD niezmieścili, to weż narysuj do każdej bryki zniszczenie i to kilkadziesiąt, zajeło by ci to z 3 lata no i dorzucić napisanie kodu to pare miechów bo trza uwzględnić wszysto każdy objekt w grze musi być uwzględniony kilkadziesiąt razy do jednego wozu np. jak przedni zderzak zderzy się z znakiem to wtedy zderzak musi zmienić się na tak zwany zniszczony zderzak i daj to do wszystkich objektów i wozów to chyba zdechniesz zanim to zrobisz, znam się na tym bo sam se robie gierki (ścigałki).
Jakby im się na jednej dwuwarstwowej nie zmieściło (w co wątpie) to by dali 2. Problem tkwi w możliwościach konsoli.
Jeśli on programuje, to Lepper zostanie prezydentem.
Komentarz
Komentarz