Ja tam nic nie wiem o nowych gierach na Boxa albo PS3. Ale ferrari i lambo by sie przydalo. Nie ma to jak zlac leszcza w Ferrari przy pomocy Type-R albo Evo.
owkogt4 -- polecam Ci Richard Burns Rally na konsole PS2. Realizm fizyczny wymiata. Realne oesy. Jak lubisz wyscigi to pewnie tylko asfalt Cie zainteresuje. Jest jeden ale za to zadzebisty rajd Monte Bianco we Francji(powtarzam prawdziwe oesy). A jak lubisz luzne nawierzchnie to masz spory wybor bo charakterystyka rajdow jest szeroka: od prrzesranie szybkiego rajdu USA do technicznej Australii po drodze jescze snieg w rajdze Lapland. To prawdziwy no1 w symulacjach na ta pore. Jedyny minus to malo odcinkow.
Podobno w WRCevolved(pionta odslona) mozna bedzi ustawic sobie poziom realizmu na taki jak w rysku. Ale to tylko plotki, okaze sie po premierze (ze niecale dwa tydnie).
ATG -- zniszcenia a wiec modyfikacja siatki geometrycznej modelu jest liczona w czasie rzeczywistym w specjalnych procedurach (ktore maja wiecej lub mniej wspolnego z realem) wiec nie trzeba nic parwie wiecej miejsca (jedynie na tekstury w stylu zdrapany lakier, bita szyba itp). Czego brakuje to moc obliczeniowa i pamiec. Na szczescie w NextGenach jest tego troszku.
owkogt4 -- polecam Ci Richard Burns Rally na konsole PS2. Realizm fizyczny wymiata. Realne oesy. Jak lubisz wyscigi to pewnie tylko asfalt Cie zainteresuje. Jest jeden ale za to zadzebisty rajd Monte Bianco we Francji(powtarzam prawdziwe oesy). A jak lubisz luzne nawierzchnie to masz spory wybor bo charakterystyka rajdow jest szeroka: od prrzesranie szybkiego rajdu USA do technicznej Australii po drodze jescze snieg w rajdze Lapland. To prawdziwy no1 w symulacjach na ta pore. Jedyny minus to malo odcinkow.
Podobno w WRCevolved(pionta odslona) mozna bedzi ustawic sobie poziom realizmu na taki jak w rysku. Ale to tylko plotki, okaze sie po premierze (ze niecale dwa tydnie).
ATG -- zniszcenia a wiec modyfikacja siatki geometrycznej modelu jest liczona w czasie rzeczywistym w specjalnych procedurach (ktore maja wiecej lub mniej wspolnego z realem) wiec nie trzeba nic parwie wiecej miejsca (jedynie na tekstury w stylu zdrapany lakier, bita szyba itp). Czego brakuje to moc obliczeniowa i pamiec. Na szczescie w NextGenach jest tego troszku.
Komentarz