Już prawie 10 miesięcy minęło od premiery Gran Turismo 4, a że gra wciąż sprzedaje się świetnie, ludzie z Polyphony Digital mogliby odcinać kupony leżąc na jakiejś słonecznej plaży. Jednak oni wolą pracować. Od dłuższego czasu tworzą grę Tourist Trophy: The Real Riding Simulator, będącą motocyklowym odpowiednikiem wspomnianego Gran Turismo 4.
Tourist Trophy, podobnie jak GT4 zapewni realistyczną fizykę oraz prowadzenie motocykli. Natomiast licencje pozwolą na wykorzystanie prawdziwych maszyn, od skuterków począwszy na ścigaczach skończywszy. Dodatkowo każdą z maszyn będzie można stuningować, zwiększając jej moc i poprawiając prowadzenie. Developer zapowiada, że 70% maszyn pochodzić ma z lat 90, ale znajdą się też maszyny z lat 80.
Gra ukaże się na PS2 w przyszłym roku. A poniżej podajemy kilka modeli motocykli, którymi pojeździmy:
Honda CBR600RR
Honda NSR250R SE
Honda CB750F
Honda CBR1100XX
Yamaha YZF R-1
Yamaha MT 01
Yamaha TZR 250 SPR
Yamaha Grand Majesty 250
Kawasaki ZRX1200R
Kawasaki Ninja ZX-10R
Suzuki GSX1400
Suzuki Hayabusa
Suzuki GSX-R600
Tourist Trophy, podobnie jak GT4 zapewni realistyczną fizykę oraz prowadzenie motocykli. Natomiast licencje pozwolą na wykorzystanie prawdziwych maszyn, od skuterków począwszy na ścigaczach skończywszy. Dodatkowo każdą z maszyn będzie można stuningować, zwiększając jej moc i poprawiając prowadzenie. Developer zapowiada, że 70% maszyn pochodzić ma z lat 90, ale znajdą się też maszyny z lat 80.
Gra ukaże się na PS2 w przyszłym roku. A poniżej podajemy kilka modeli motocykli, którymi pojeździmy:
Honda CBR600RR
Honda NSR250R SE
Honda CB750F
Honda CBR1100XX
Yamaha YZF R-1
Yamaha MT 01
Yamaha TZR 250 SPR
Yamaha Grand Majesty 250
Kawasaki ZRX1200R
Kawasaki Ninja ZX-10R
Suzuki GSX1400
Suzuki Hayabusa
Suzuki GSX-R600
Komentarz