Czateria

Zwiń

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Czateria

    Kretyn

    Komentarz


    • Re: Czateria

      Koleś chyba przdawkował "Szybkich i Wściekłych", a dokładniej sceny, gdzie Brian zmienia biegi .

      Komentarz


      • Re: Czateria

        Ten samochod non stop, na kazdym biegu byl pilowany do odciecia
        Taa, diesel i odcinka

        Komentarz


        • Re: Czateria







          Było super! :mrgreen: Ze mną zdjęć nie zobaczycie niestety % East West Rockers dali radę, impreza na maxa rozkręcona

          Komentarz


          • Re: Czateria

            Zamieszczone przez Sylwek1092
            Ten samochod non stop, na kazdym biegu byl pilowany do odciecia
            Taa, diesel i odcinka
            Taa, diesel ma elektronicznie ustawione odciecie.

            Komentarz


            • Re: Czateria

              Chyba bardziej chodziło o bezsensowność kręcenia diesla do odcinki, bo powyżej pewnych obrotów po prostu nie jedzie, co widać zwłaszcza w starszego typu dieslach.

              Komentarz


              • Re: Czateria

                No ale to nie jest odcięcie... Ustawiane są stałe obroty i tyle.

                Komentarz


                • Re: Czateria

                  Zamieszczone przez Sylwek1092
                  No ale to nie jest odcięcie... Ustawiane są stałe obroty i tyle.
                  Mylisz sie, jest odciecie na pompie paliwa w samochodach z pompowtryskami (czyli wlasnie Golf III), common rail i wszelkie inne nowsze typy. Kiedys "pozyczylem" od ojca Mitsubishi Space Star z silnikiem 1.9 DID, no i wiadomo, jedynka i kita, a ze przyzwyczajenie do benzyny, to i pokrecic go chcialem, az tu nagle 4.7k obrotow i "buuu" i zwolnil, nie odciecie? :wink:

                  Zamieszczone przez TomakBanan
                  Chyba bardziej chodziło o bezsensowność kręcenia diesla do odcinki, bo powyżej pewnych obrotów po prostu nie jedzie, co widać zwłaszcza w starszego typu dieslach.
                  Fakt. Diesle maja bardzo "nisko umieszczony" moment obrotowy, swoja droga potezny moment Choc w tym Mitsu, o ktorym wspominalem jest wyrazny efekt turbo dziury powyzej 2.5k obrotow i do odciecia tez rozpedzal sie zacnie, choc fakt, ze na innych biegach juz nie probowalem, bo wiadomo - szkoda, zwlaszcza, ze diesel.

                  Komentarz


                  • Re: Czateria

                    Mylisz sie, jest odciecie na pompie paliwa w samochodach z pompowtryskami (czyli wlasnie Golf III),
                    Co ma do tego pompa zasilajaca?

                    common rail i wszelkie inne nowsze typy.
                    To po common railu są jakieś nowsze?

                    nie odciecie?
                    nie. Kiedy zrozumiesz że to jest ograniczenie obrotów?

                    Komentarz


                    • Re: Czateria

                      Czekaj, nie ogarniam. Powyżej 2.5k obrotów jest turbo dziura, ale zacnie się rozpędza aż do odcinki?
                      Chyba poniżej... Choć w dieslach turbo dziury raczej nie powinno w ogóle być takiej odczuwalnej.
                      A skoro Mitsubishi tamto powyżej 2.5k wyraźnie nie daje rady, to coś chyba jest nie tak.

                      Komentarz


                      • Re: Czateria

                        Zamieszczone przez TomakBanan
                        Czekaj, nie ogarniam. Powyżej 2.5k obrotów jest turbo dziura, ale zacnie się rozpędza aż do odcinki?
                        Chyba poniżej... Choć w dieslach turbo dziury raczej nie powinno w ogóle być takiej odczuwalnej.
                        A skoro Mitsubishi tamto powyżej 2.5k wyraźnie nie daje rady, to coś chyba jest nie tak.
                        No dlatego podkreslilem, ze na jedynce, wtedy przeciez ma lzej sie rozpedzic do konca obrotomierza. Wlasnie widzisz, to auto lubi wyzsze obroty, nie wiem dlaczego, ale wszystko jest z nim ok na bank. Turbo dziura jest mocno odczuwalna na dwojce, a z tymi 2.5k obrotow to szczerze mowiac troche strzelalem, ale cos okolo tego na bank. To jest wersja 102KM i ja bez problemu wiekszego sie nim rozpedzalem do 190km/h. I co zauwazylem - jadac normalnie, powiedzmy te 120km/h nie ma wiekszej roznicy czy da sie mu gazu do konca, czy do polowy - przyspiesza tak samo, oczywiscie pozniej juz trzeba tego gazu dodac. Zas jadac wolniej i jak sie da do konca na piatce to lepiej przyspieszy wlasnie z polowy gazu. Jadac 150km/h ma rowniutenkie 3k obrotow i jadac do 160km/h nigdy nie przekroczyl spalania 6l, a i rowna szostka to zadkosc, glownie 5.5l. Swoja droga chyba jeszcze nigdy nie spotkalem sie z Dieslem, ktory by tak cicho chodzil. Nie raz przy tankowaniu typy sie za dystrybutor od benzyny lapali Jak na prawie Mitsubishi, to udal sie ten samochod nawet.

                        Komentarz


                        • Re: Czateria

                          Zamieszczone przez TomakBanan
                          Chyba poniżej... Choć w dieslach turbo dziury raczej nie powinno w ogóle być takiej odczuwalnej.
                          Zależy w jakich ale jest i to bardzo często i bardzo odczuwalna nawet w nowych silnikach. bemki lubią się kręcić wysoko, ale w nich spalanie nie jest takie jak na disela przystało.

                          Komentarz


                          • Re: Czateria

                            Jakoś ja słyszałem że BMW robi jedne z najoszczędniejszych diesli.Oczywiście chodzi mi o te silniki z wtryskiem comon reil

                            Komentarz


                            • Re: Czateria

                              Zapraszam do udziału w głosowaniu w konkursie zdjęciowym photo drive II w dziale GT4.Głosować może każdy.
                              GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                              Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                              Komentarz


                              • Re: Czateria

                                U mnie w rodzinie jest kilka diesli, 1.9TDI w różnych odmianach i w różnych budach, a także 320D i było 535D. Wiem, że porównanie nieco bezsensowne, ale jeśli chodzi o oszczędność to stare, poczciwe 1.9TDI nie ma sobie równych. 320D pali koło 7-8, ale właściciel ma ciężką nogę. 535D paliło co najmniej 10l, za to osiągi miało bardzo zadowalające. No i lekko eksploatowane nie było.

                                Komentarz

                                Night Riders

                                Opis Klubu

                                Jeżeli chcesz ciekawie spędzić wieczór z Gran Turismo Sport to zapraszamy do Night Riders
                                Typ Grupy: Publiczna
                                Tematy: 9
                                Komentarze: 12987

                                Właściciel

                                Moderatorzy

                                Uczestnicy (3)

                                Pracuję...
                                X