Ja jestem zielony w takich tematach dlatego zadam pytanie: Po kiego wała do starej astry przykładowo 1.4 pchać instalację gazową? Przecież sam koszt jej założenia to spokojnie 6 stów ,a samochód z takim silnikiem dużo mniej palić już nie będzie.
Dobra, i tak nie zrozumiem tego . Nie zrozumiem też ludzi którzy przerabiają bentley'a na gaz. Po co kupować taki samochód skoro nie mamy pieniędzy żeby go utrzymać
Co ma Bentley do Astry. Sprawa jest prosta, zakładając że pali benzyny 7l to gazu wciągnie około np.9. Przelicz sobie koszt 7litrów pb95 i 9ciu gazu. Różnica w kwocie odpowie na Twoje pytanie.
Ano racja, racja, jest coś nie coś świętować :wink:. Po prostu 100 lat i spełnienia marzeń, cóż więcej? :wink:
EDIT: A co do auta, to już myślałem, że bardziej zrobili pojazd do bicia rekordów prędkości, niż do ścigania się. Tak też patrzę i myślę, że w kokurencji z najsilniejszymi autami nie będzie miało szans. No ale mogę się mylić, aż takie wiedzy nie posiadam :wink:. Ale poza tym może pojawi się w kolejnym DLC do Gran Turismo, kto wie? :wink:
w DLC napewno nie będzie ^^ autko ma miec 300 kucy co nie jest ostateczną opcją ważyć ma mniej niz klasa LMP1 ale nie podano oficjalnie^^ chyba ze gdzieś nie dolukałem się
Mam pytanie do lepiej zapoznanych z prawem.Byłem dzisiaj w lidlu po zapałki(miały służy jako elewacja do wieży Eiffla),akurat są dość tanie więc kupiłem 20 pudełek(są pakowane po 10 na 1 opakowanie),ku mojemu zdziwieniu poprosiła mnie o dowód.Miała do tego prawo?
w DLC napewno nie będzie ^^ autko ma miec 300 kucy co nie jest ostateczną opcją ważyć ma mniej niz klasa LMP1 ale nie podano oficjalnie^^ chyba ze gdzieś nie dolukałem się
Przeszło 300hp z silnika 1.6 Turbo. Prędkość nieco ponad 300kmh, więc porównywalna z LMP2 czy najlepszymi GT (na prostych Le Mans). Przewagę powinien mieć dzięki:
1) masie poniżej 500kg (więc o POŁOWĘ niższą, niż LMP),
2) zaawansowanej aerodynamice generującej nawet 3,5G "docisku",
3) spalaniu i zużyciu opon o połowę korzystniejsze w porównaniu do konkurencji
Nikt tu nie mówi, że będzie walczył o czołowe lokaty, ale z klasami GT powinien wygrać. Liczę na miejsca 10-15 na mecie LM24h. Niedługo i tak okaże się, co ten maluch potrafi. Wyścig na Sebring tuż, tuż...
Nie. I jest na to jakiś paragraf z tego co wiem: jeśli sprzedawca bezpodstawnie odmowi sprzedaży to można na pieski dzwonić i grzywna będzie dla niej ^^. Ale z powodu paki zapałek chyba bez sensu
Jak ktoś wie lepiej niech mnie poprawi, bo nie znam sie za bardzo.
--------------------------------------
Najlepszego thooorn! :mrgreen:
w DLC napewno nie będzie ^^ autko ma miec 300 kucy co nie jest ostateczną opcją ważyć ma mniej niz klasa LMP1 ale nie podano oficjalnie^^ chyba ze gdzieś nie dolukałem się
Przeszło 300hp z silnika 1.6 Turbo. Prędkość nieco ponad 300kmh, więc porównywalna z LMP2 czy najlepszymi GT (na prostych Le Mans). Przewagę powinien mieć dzięki:
1) masie poniżej 500kg (więc o POŁOWĘ niższą, niż LMP),
2) zaawansowanej aerodynamice generującej nawet 3,5G "docisku",
3) spalaniu i zużyciu opon o połowę korzystniejsze w porównaniu do konkurencji
Nikt tu nie mówi, że będzie walczył o czołowe lokaty, ale z klasami GT powinien wygrać. Liczę na miejsca 10-15 na mecie LM24h. Niedługo i tak okaże się, co ten maluch potrafi. Wyścig na Sebring tuż, tuż...
Wygra czy nie wygra, i tak nie będzie brany pod uwagę w klasyfikacji wyścigu. Nie spełnia regulaminu, a miejsce w stawce (z numerem "0") otrzymał jako innowacyjny pojazd eksperymentalny.
Dodam, że poza dużym dociskiem generowanym przez sekcje boczne, ma niesamowicie niski wsp. oporu powietrza równy 0,24. Mnoży się go przez powierzchnię czołową (kto chce wiedzieć więcej zapraszam tutaj), której prawie nie ma. Czyli będzie ciął powietrze jak katana Ma też dedykowane opony Michelin, czyli stworzone specjalnie do tego samochodu.
Komentarz