Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online
Bez przesady - po uderzeniu w bande bylem do niej przyklejony i zostanie w tym miejscu nie bylo dobrym pomyslem - przeciez na tak ciasnym torze stanie na best line stanowi duze zagroznie. Myslalem, ze moge dalej jechac ale jak sie okazalo po wcisnieciu gazu - uszkodzone kola spowodowaly obrocenie auta przy probie przyspieszenia. Mowienie, ze "próba natychmiastowego powrotu do dalszego ścigania powoduje zablokowanie centralnej części toru" jest smieszne - rozumiem na normalnym torze gdzie powrot na tor wymaga upewnienia sie czy nic nie nadjezdza o tyle tutaj gdzie dookola sa bandy i kazdy przestuj skutkuje karambolem po prostu trzeba UCIEKAC z best line a nie zatrzymywac sie jak sugeruje Quelxes. A zwlaszcza na T1.Fakt, ze niefortunnie zakrecilo mnie do srodka toru ale to z powodu uszkodzen, ktorych doznalem z winy rywala.
Inna sprawa to taka czy auta jadace za mna nie mogly zwolnic widzac co sie dzieje? Zwlaszcza pomaranczowe auto ktore bylo bardziej z tylu... Niestety panowala zasada aby wykorzystac jak najwiecej zamieszanie na torze...
Bez przesady - po uderzeniu w bande bylem do niej przyklejony i zostanie w tym miejscu nie bylo dobrym pomyslem - przeciez na tak ciasnym torze stanie na best line stanowi duze zagroznie. Myslalem, ze moge dalej jechac ale jak sie okazalo po wcisnieciu gazu - uszkodzone kola spowodowaly obrocenie auta przy probie przyspieszenia. Mowienie, ze "próba natychmiastowego powrotu do dalszego ścigania powoduje zablokowanie centralnej części toru" jest smieszne - rozumiem na normalnym torze gdzie powrot na tor wymaga upewnienia sie czy nic nie nadjezdza o tyle tutaj gdzie dookola sa bandy i kazdy przestuj skutkuje karambolem po prostu trzeba UCIEKAC z best line a nie zatrzymywac sie jak sugeruje Quelxes. A zwlaszcza na T1.Fakt, ze niefortunnie zakrecilo mnie do srodka toru ale to z powodu uszkodzen, ktorych doznalem z winy rywala.
Inna sprawa to taka czy auta jadace za mna nie mogly zwolnic widzac co sie dzieje? Zwlaszcza pomaranczowe auto ktore bylo bardziej z tylu... Niestety panowala zasada aby wykorzystac jak najwiecej zamieszanie na torze...
Komentarz