Re: NIGHT RIDERS - Turniej "GT3 Cup"
Pojeździłem trochę po Monzie i Madrycie na fabrycznych ustawieniach czyli tor szybki i miejski kręty, oto efekty:
Monza
1. R8 - 1:49,176
2. ZR-1 - 1:49,202
3. Italia - 1:49,281
4. SLS - 1:49,606
5. Gallardo - 1:49,744
6. MP-4 12C - 1:49,913
7. F 430 Scuderia - 1:49,947
8. LP-640 - 1:50,151
9. DB 9 - 1:50,256
10. Maserati - 1:50,317
11. 8C - 1:50,400
12. Aventador - 1:50,501
13. 599 - 1:50,545
14. M 3 - 1:50,568
15. XKR - 1:50,816
16. V12 Vantage - 1:51,017
Madryt
1. SLS - 1:23,013
2. ZR-1 - 1;23,485
3. Italia - 1:23,718
4. V12 Vantage - 1:23,898
5. F 430 Scuderia - 1:23,926
6. R8 - 1:24,046
7. Maserati - 1:24,250
8. LP-640 - 1:24,255
9. Aventador - 1:24,338
10. DB 9 - 1:24,350
11. 599 - 1:24,400
12. 8C - 1:24,462
13. XKR - 1:24,464
14. Gallardo - 1:24,550
15. MP-4 12C - 1:24,583
16. M3 - 1:24,,613
Dodałem czasy i wyszło coś takiego:
1. SLS
2. ZR-1
3. Italia
4. R8
5. Scuderia
6. Gallardo
7. LP-640
8. MP-4 12C
9. Maserati
10. DB9
11. Aventador
12. Alfa 8C
13. V12 Vantage
14. F 599
15. Bmw M3
16. XKR
Teraz proponuję spotkać się na czasówce i pojeździć losowo wybranym autem z tylnym napędem na obu torach tych albo innych. Wyniki dodać i według nich przydzielać samochody z powyższej listy odwrotnie do osiągniętych czasów czyli 1 - 16 , 2 - 15 itd. Co wy na to? Oczywiście każdy może przeprowadzić testy we własnym zakresie i pochwalić się nimi wtedy ocena będzie dokładniejsza. Jeździmy już jakiś czas razem i wiemy na co kogo stać więc nawet nie podejrzewam kombinowania na czasówce :wink: Jeszcze jedno; testy przeprowadzałem w opcji trening przy włączonym zużyciu, bez wspomagaczy i przy przyczepności realistycznej. Pakos a kierowcy F1, Porsche, Scirocco co mają powiedzieć
Pojeździłem trochę po Monzie i Madrycie na fabrycznych ustawieniach czyli tor szybki i miejski kręty, oto efekty:
Monza
1. R8 - 1:49,176
2. ZR-1 - 1:49,202
3. Italia - 1:49,281
4. SLS - 1:49,606
5. Gallardo - 1:49,744
6. MP-4 12C - 1:49,913
7. F 430 Scuderia - 1:49,947
8. LP-640 - 1:50,151
9. DB 9 - 1:50,256
10. Maserati - 1:50,317
11. 8C - 1:50,400
12. Aventador - 1:50,501
13. 599 - 1:50,545
14. M 3 - 1:50,568
15. XKR - 1:50,816
16. V12 Vantage - 1:51,017
Madryt
1. SLS - 1:23,013
2. ZR-1 - 1;23,485
3. Italia - 1:23,718
4. V12 Vantage - 1:23,898
5. F 430 Scuderia - 1:23,926
6. R8 - 1:24,046
7. Maserati - 1:24,250
8. LP-640 - 1:24,255
9. Aventador - 1:24,338
10. DB 9 - 1:24,350
11. 599 - 1:24,400
12. 8C - 1:24,462
13. XKR - 1:24,464
14. Gallardo - 1:24,550
15. MP-4 12C - 1:24,583
16. M3 - 1:24,,613
Dodałem czasy i wyszło coś takiego:
1. SLS
2. ZR-1
3. Italia
4. R8
5. Scuderia
6. Gallardo
7. LP-640
8. MP-4 12C
9. Maserati
10. DB9
11. Aventador
12. Alfa 8C
13. V12 Vantage
14. F 599
15. Bmw M3
16. XKR
Teraz proponuję spotkać się na czasówce i pojeździć losowo wybranym autem z tylnym napędem na obu torach tych albo innych. Wyniki dodać i według nich przydzielać samochody z powyższej listy odwrotnie do osiągniętych czasów czyli 1 - 16 , 2 - 15 itd. Co wy na to? Oczywiście każdy może przeprowadzić testy we własnym zakresie i pochwalić się nimi wtedy ocena będzie dokładniejsza. Jeździmy już jakiś czas razem i wiemy na co kogo stać więc nawet nie podejrzewam kombinowania na czasówce :wink: Jeszcze jedno; testy przeprowadzałem w opcji trening przy włączonym zużyciu, bez wspomagaczy i przy przyczepności realistycznej. Pakos a kierowcy F1, Porsche, Scirocco co mają powiedzieć

Komentarz