NIGHT RIDERS: Archiwum turniejów

Zwiń

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - lista startowa

    Runda 15 i 16: 09.05.2014
    Mount Panorama Motor Racing Circuit/zmienna pogoda/zmienna pora

    Lista startowa:
    1. Finek #47
    2. Gintoki #52
    3. Kwiat #19
    4. Sasek #28
    5. ArtiF1 #27
    6. Campo #13
    7. siniak
    8. okorek #77
    9.

    Komentarz


    • Re: Odp: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

      Wielka szkoda, że na ostatnim wyścigu było nas tak mało

      Do kolejnej edycji, jako jeden z samochodów, proponuję Hondę Civic Touring Car - ma podobne do Scirocco. Przejechałem sobie nią dwa okrążenia i myślę, że po tuningu będzie się tym fajnie jeździło
      Jako drugi może Toyota Supra GT300 Base Model?

      Mój kanał

      Komentarz


      • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

        Jak chcesz sie zająć kolejna edycja to daje Ci wolna rękę. Ja teraz musze sie zająć LMP & GT500 bo pierwszy wyścig planuje juz na piątek, oczywiście pod warunkiem ze zbierze sie wystarczająca liczba osób. Wiec jeśli chcesz możesz dobrać samochody, tory i pozmieniać co nieco w zasadach

        Komentarz


        • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

          Mnie po ostatnim wyścigu odechciało się jeździć, nie wiem czy nie zrobię sobie przerwy od GT online.

          Komentarz


          • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

            Ja tak samo.
            GT5 - 100%
            GT6 - 100%
            GTS - 100%
            GT7 - 100%

            Komentarz


            • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

              Co takiego się wydarzyło, że chcecie zawiesić starty?

              Komentarz


              • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

                Zniesmaczeni są wczorajszą frekwencją. Szczerze mówiąc ja też trochę jestem ale to nie znaczy żeby zaprzestawać startów. Większość z nas tylko właśnie przez samą frekwencje rezygnuje z dalszej jazdy. Gdy widzimy na liście startowej tylko 5 osób to od razu odechciewa nam się nawet wpisywać a to jest wielki błąd bo następuje reakcja łańcuchowa i kolejne osoby tracą chęci.
                W sumie można powiedzieć że to tak samo jak z wyborami do parlamentu. Każdy sobie myśli że ten jego głos i tak nic nie zmieni przez co nowe małe partie tracą bardzo cenne głosy. Zresztą już kiedyś była o tym mowa w naszym klubie

                Komentarz


                • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

                  Mnie o frekwencję nie chodzi, chociaż szkoda rzeczywiście, ze wczoraj było mało osób. Chodzi o to, że cały czas nie rozumiem fizyki w gt6 - auto spinuje tam gdzie nie powinno, jest podsterowne tam gdzie powinno być nadsterowne, a szybkość reakcji na ruch kierownicą przypomina mi jazdę Nyską, jaką miałem kiedyś przyjemność popełnić. Ogólnie mówiąc ciągle mam uczucie jazdy po lodzie, a nie wyścigowym autem na wyścigowych oponach po suchym i przyczepnym asfalcie.
                  Wczoraj się po prostu zmęczyłem.

                  Komentarz


                  • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

                    Zamieszczone przez Campo
                    Mnie o frekwencję nie chodzi, chociaż szkoda rzeczywiście, ze wczoraj było mało osób. Chodzi o to, że cały czas nie rozumiem fizyki w gt6 - auto spinuje tam gdzie nie powinno, jest podsterowne tam gdzie powinno być nadsterowne, a szybkość reakcji na ruch kierownicą przypomina mi jazdę Nyską, jaką miałem kiedyś przyjemność popełnić. Ogólnie mówiąc ciągle mam uczucie jazdy po lodzie, a nie wyścigowym autem na wyścigowych oponach po suchym i przyczepnym asfalcie.
                    Nie wiem o co Ci chodzi, akurat fizyka jest naprawdę bardzo dobra i intuicyjna. Przyjemnie się jeździ

                    Komentarz


                    • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

                      Mnie wczoraj jeździło się fatalnie. Nie wiem czy to ustawienia auta, ustawienia kiery czy jaki czort, ale było bardzo źle.

                      PS. Nooo byłem tak zdenerwowany wczoraj, że nie zapisałem sobie powtórki pierwszego wyścigu (Megane). Byłby ktoś łaskaw zapisać i wysłać? Na PW podam maila jakby coś. Dzięki,

                      Komentarz


                      • Turniej "LMP & GT500" - informacje

                        LMP & GT500

                        Słowem wstępu:
                        Zapraszam wszystkich zapaleńców jazdy długodystansowej i nie tylko na dłuuuugą serie która się będzie składała z 10 morderczych wyścigów po najlepszych torach świata gdzie łączny czas wszystkich to równe 24H. Pierwszy wyścig jest planowany na równo tydzień po zakończeniu Scirocco & Megane tj. 16.05

                        1. Informacje ogólne

                        Cały kalendarz będzie się składał z 6 wyścigów w których startują samochody obu klas, 2 wyścigi w których startują tylko LMP i 2 wyścigi w których startują tylko GT500.
                        System drużynowy taki sam jak poprzednio czyli po 2 os w każdym teamie gdzie jedna z nich to kierowca samochodu LMP a druga samochodu GT500. Warunek jest jeszcze dodatkowo taki że auta dobierane są tylko jednorazowo np. jeśli dana para wybierze dla siebie Peugeota 908 i Epsona NSX mają wtedy tylko te dwa auta do dyspozycji aż do końca. Dozwolone są za to zamiany kierowców w kategoriach.

                        2. Tory

                        1. Silverstone - 3H (LMP & GT500)
                        2. Monaco - 2H (GT500)
                        3. Le Mans - 3H (LMP & GT500)
                        4. Nurburgring GP/F - 2H (LMP & GT500)
                        5. SPA - 3H (LMP & GT500)
                        6. Fuji GT - 2H (LMP & GT500)
                        7. Nurburgring 24H - 3H (GT500)
                        8. Suzuka - 2H (LMP)
                        9. Daytona - 2H (LMP & GT500)
                        10. Monza - 2H (LMP)


                        3. Samochody dopuszczone do turnieju


                        LMP
                        Audi R18 TDI (Audi Sport Team Joest) `11
                        Audi R10 TDI `06
                        Audi R8 Race Car `01
                        Audi R8 (Audi Playstation Team Oreca) `05
                        Bentley Speed 8 `03
                        Jaguar XJR-9 `88
                        Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 `89
                        Peugeot 908 HDi FAP – Team Peugeot Total `10
                        Peugeot 908 HDi FAP – Team Oreca Matmut `10
                        Peugeot 905B Evo 1 Bis LM `92
                        Pescarolo C60 Hybride - Judd `05
                        Pescarolo Courage - Judd GV5 `04
                        Pescarolo Courage C60 - Peugeot `03
                        BMW V12 LMR `99
                        Toyota GT-One (TS020) `99
                        Nissan R92CP `92
                        Nissan R89C `89
                        Mazda 787B `91

                        GT500
                        Keihin HSV-010 `12
                        Raybrig HSV-10 `12
                        Weider HSV-10 `11

                        Epson NSX `08
                        Arta NSX `06
                        Raybrig NSX `06
                        Takata Dome NSX `06
                        Denso Dunlop Sard SC430 `08
                        Bandai Direzza SC430 `06
                        Eneos SC430 `08
                        Petronas TOM’s SC430 `08
                        Calsonic IMPUL GT-R `08
                        Xanavi Nismo GT-R `08
                        Motul Autech GT-R `08
                        Woodone Advan Clarion GT-R `08
                        YellowHat YMS Tomica GT-R `08
                        Xanavi Nismo Z `06
                        YellowHat YMS Supra `05

                        4. Punktacja i klasyfikacja
                        Punktacją dla wyścigów dwóch klas
                        Punkty będą przyznawane osobno dla kierowców LMP I GT500
                        1 miejsce - 10 punktów
                        2 miejsce - 8 punktów
                        3 miejsce - 6 punkty
                        4 miejsce - 3 punkty
                        5 miejsce - 2 punkty
                        6 miejsce - 1 punkt

                        Punktacja dla wyścigów jednej klasy
                        1 miejsce - 10 punktów
                        2 miejsce - 9 punktów
                        3 miejsce - 8 punktów
                        4 miejsce - 7 punktów
                        5 miejsce - 6 punktów
                        6 miejsce - 5 punktów
                        7 miejsce - 4 punkty
                        8 miejsce - 3 punkty
                        9 miejsce - 2 punkty
                        10 miejsce - 1 punkt

                        Klasyfikacja podzielona bedzie na indywidualną i drużynowa

                        5. Przebieg każdego spotkania

                        20:00 - zbiórka
                        20:15 – kwalifikacje
                        20:30 – start lotny wyścigu czyli startujemy dopiero po przejechaniu rozgrzewkowego okrążenia po wyjeździe na prostą Start/Meta. Podczas tego okrążenia obowiązuje ograniczenie prędkości do 100Km/h i utrzymywanie swojej pozycji z kwalifikacji.
                        6. Ograniczenia
                        LMP – 680 PO
                        GT500 – 600PO
                        Tuning dozwolony
                        7. Dopuszczalne opony
                        Każdy z kierowców podczas wyścigu ma obowiązek użyć dwóch rodzajów opon wyścigowych. Warunek ten nie będzie brany pod uwagę jeśli spadnie deszcz i wilgotność przekroczy 30%
                        8. Zachowanie siÄ™ na torze
                        Jest bardzo ważny element tej serii ponieważ przez różnorodność aut będą dwa tempa wyścigowe. Kierowcy samochodów GT500 mają obowiązek w miarę możliwości ustępować miejsca samochodom klasy LMP. Także proszę o zachowanie szczególnej ostrożności podczas wykonywania manewrów wyprzedzania .
                        9. Ustawienia pokoju
                        * Tryb pokoju: Trening/Kwalifikacje/wyścig
                        * Prywatność: Tylko dla znajomych
                        * Stały gospodarz pokoju
                        * Czat głosowy: Wyjątkowo ze względu na to że to bardzo długi czas jazdy to czat głosowy będzie dozwolony również podczas wyścigu
                        * Automatyczne rozgrywanie wyścigu: wył
                        * Szyk pól startowych: Najszybsze z przodu
                        * Dodatkowa moc: Wył
                        * Kary: Wył
                        * Zużycie opon/paliwa: Normalne
                        * Utrata przyczepności na mokrej nawierzchni: Realistyczna
                        * Minimalna liczba pitstopów:2
                        * Opóźnienie zakończenia wyścigu: 180 sek
                        * Widoczność uszkodzeń: Wył
                        * Uszkodzenia mechaniczne: Ciężkie
                        * Siła korytarza aerodynamicznego: Realistyczna
                        * Wychodzenie z poślizgu: Wył
                        * Wspomaganie kierowania: Wył
                        * ASM: Wył
                        * Linia pomocnicza: Wył
                        * TCS: Wył
                        * ABS: Dozwolone

                        Komentarz


                        • Turniej "LMP & GT500" - ZespoÅ‚y

                          Proszę tutaj zgłaszać swoje wstępne uczestnictwo jako dwuosobowy, dopisać swoją nazwę i jakie samochody wybieracie na turniej.
                          Przypominam także że do wyboru mamy tylko te auta które nie zostały jeszcze wybrane przez inny zespół więc obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy

                          Lista zespołów:

                          1. FK Racing - FinekPL i kamalik512 (Peugeot 908 HDi FAP - Oreca i Keihin HSV
                          2.
                          3.

                          Komentarz


                          • Re: Odp: Turniej

                            Jeździło ci się fatalnie, bo nie znasz Mt Panorama
                            Żeby wyeliminować niechcianą pod i nadsterowność trzeba podłubać w LSD.

                            IdÄ…c za ciosem zajmÄ™ siÄ™ organizacjÄ… kolejnej edycji.
                            Zamieniłem Suprę GT500 na Lexusa IS350 GT300, żeby nie było zbyt dużej rozbieżności w mocy względem Hondy.
                            Do jutra wybiorÄ™ trasy i otworzÄ™ zapisy na 23.05

                            Mój kanał

                            Komentarz


                            • Re: Turniej "Scirocco & Megane" - dyskusja

                              Dobra, zły dzień miałem, nie było tematu.
                              Jeździmy dalej.

                              Komentarz


                              • Re: Odp: Turniej "LMP & GT500" - ZespoÅ‚y

                                2. Just Survive Racing Team - SzczwanyGapa (p_kwiatek) i Campo (ciuciuchance) - Mazda 787B i Weider HSV

                                Mój kanał

                                Komentarz

                                Night Riders

                                Opis Klubu

                                Jeżeli chcesz ciekawie spędzić wieczór z Gran Turismo Sport to zapraszamy do Night Riders
                                Typ Grupy: Publiczna
                                Tematy: 9
                                Komentarze: 12987

                                Właściciel

                                Moderatorzy

                                Uczestnicy (3)

                                PracujÄ™...
                                X