NIGHT RIDERS: Archiwum turniejów

Zwiń

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Turniej "LMP & GT500" - dyskusja

    Niestety,ja sie nie zgodzę. Pada to niech pada czasem przestanie a czasem nie ale dzieki temu mamy większa atrakcyjność

    Komentarz


    • Re: Turniej "LMP & GT500" - dyskusja

      Nikt nikogo nie zmusza, jakoś inni mogą i potrafią jechać w deszczu a nie jak wy marudy <dokuczacz>

      Komentarz


      • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

        Pytanie do organizatora turnieju, kiedy odbędzie się następna runda, czy w ten piątek czy w następny? Pytam bo chciałbym ustalić grafik GT3 a chłopaki sugerowali żeby odbywały się co tydzień, raz GT3, raz LMP.

        Komentarz


        • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

          Zamieszczone przez revetion
          Pytanie do organizatora turnieju, kiedy odbędzie się następna runda, czy w ten piątek czy w następny? Pytam bo chciałbym ustalić grafik GT3 a chłopaki sugerowali żeby odbywały się co tydzień, raz GT3, raz LMP.
          No co dwa tygodnie ma sie odbywać moja seria czyli najbliższy wyścig 30 maja w piątek

          Komentarz


          • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

            To myślę zeby przeplatać GT3 z tą serią, bo wg mnie wole balowac co tydzien a nie dwa dni co dwa tygodnie <luzik>
            GT5 - 100%
            GT6 - 100%
            GTS - 100%
            GT7 - 100%

            Komentarz


            • Re: Turniej

              Zamieszczone przez Rasta4889
              Pada to niech pada czasem przestanie a czasem nie ale dzieki temu mamy większa atrakcyjność
              Oczywiście, że padający deszcz powoduje dodatkowe atrakcje na torze, ale na pewno każdy z was zauważa różnicę w GT6 między padającym deszczem (wilgotność >100%) a wilgotnością 100%. Tak jak pisali moi poprzednicy - jazda na pełnej wilgotności jest w GT6 skopana, poza tym tak jak mówił Mariusz - w realnym świecie nie jeździ się przy 100% wilgotności. Po waszych wypowiedziach widzę, że sobotni wyścig w GT3 Series dodatkowo to wszystko potwierdził. Znowu powtórzę, to co już zostało powiedziane ale ja (i mam nadzieję, że większość z was) ściga się dla przyjemności i funu, a niestety jazda w GT6 podczas 100% wilgotności jest zupełnym tego przeciwieństwem.
              Jestem za tym aby w zasadach tego turnieju dodać punkt na wzór p.8 z regulaminu GT3 Series lub zmienić w ustawieniach gry 'Utratę przyczepności na mokrej nawierzchni' na tą słabszą

              Komentarz


              • Re: Turniej &quot;Scirocco &amp; Megane&quot; - dyskusja

                No widzę, że udało mi się utrzymać podium w generalce <okok>
                I may be slow but I'm still ahead of you.
                Mój kanał Youtube: SasekPL

                Komentarz


                • Re: Turniej &quot;Scirocco &amp; Megane&quot; - dyskusja

                  Mnie tez nie wiele brakowało .
                  Ostateczną listę chyba sobie wydrukuję i powieszę na ścianie .

                  Komentarz


                  • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                    Ja w sumie zdaję się tutaj na ocenę bardziej doświadczonych i objeżdżonych kolegów. Mogę jeździć na deszczu mogę i po szutrze. Ale prawdą jest, iż w prawdziwym sporcie z powodu mokrego toru nie raz przerywało się czy odwoływało się wyścigi.
                    Dodam od siebie, że w początkowej fazie opadów na Silverstone deszcz ten dodał niesamowitego smaczku i realizmu do całej zabawy. Ale jak to zaznaczył wyżej siniak - jeździmy dla zabawy (w większości wypadków) i zabawnie przestało już być w okolicach 80% wilgotności toru .

                    Dla ścisłości - nie mam nic przeciwko przerywaniu, kwestia jedynie czy organizator da sobie radę z opanowaniem restartu, kolejności, wynikami.

                    Ważne, aby ustalić konkretną procedurę jak w takiej sytuacji mamy reagować, moment spisania kolejności na torze tak, aby potem przy restarcie nikt nie był poszkodowany, co robimy z oponami (jakimi startujemy) itp itd.

                    Monaco w pełnym deszczu to delikatnie mówiąc byłby koszmar, a kolejka do pitstopu zrobiłaby się długa jak za PRLu przed mięsnym .


                    Pozdrawiam.


                    EDIT.
                    Ale ja w sumie nie o tym chciałem.
                    Finek, grzecznie czekamy na wyniki z Silverstone i pierwsze punkty dla tych, co dojechali .

                    Komentarz


                    • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                      Ja jak zmieniłem opony z miękkich na deszczowe, tak do samego końca nie czułem różnicy w prowadzeniu. Ba, nawet na początku mi gorzej szło, zanim się przestawiłem na jazdę w deszczu i później już było tylko lepiej. Dogoniłem i wyprzedziłem Adika, mimo wielkiej straty z początku wyścigu.
                      Potopu na torze nie widziałem jak w F1 w Malezji, po prostu mokry tor w 100%, no ale do tego chyba służą opony deszczowe. Nikt nie mówił, że w deszczu jeździ się tak samo jak na suchym, że jest jakakolwiek przyczepność.
                      W innej lidze jeździmy Nurba w deszczu i nikt nie narzeka.
                      Nie zapominajmy też o tym, że każdy ustawił samochód maksymalnie na suchą nawierzchnie, ja akurat zrobiłem błąd (a może nie do końca jak się okazało) i tuż przed startem dodałem docisku bardzo dużo, co mi na pewno pozwoliło na szybszą jazdę w deszczu. Może wystarczy przed wyścigiem wziąć taką możliwość i nieco inaczej ustawić samochód?

                      Komentarz


                      • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                        Nie zmieniamy nic ze zmienna pogoda ani nawet utratą przyczepnosci bo nie widzę takiej potrzeby, zreszta jak widać większość nie ma nic przeciwko żeby jeździć na takich warunkach.
                        Restartów rownież nie bedzie bo to psuje atrakcyjność i krzywdzi kierowców którzy wypracowali sobie przewagę

                        Zamieszczone przez Campo
                        Monaco w pełnym deszczu to delikatnie mówiąc byłby koszmar, a kolejka do pitstopu zrobiłaby się długa jak za PRLu przed mięsnym .
                        Ludzie!! Nie bójcie sie, na Monaco nie można ustawić zmiennej pogody
                        Zamieszczone przez Campo
                        Ale ja w sumie nie o tym chciałem.
                        Finek, grzecznie czekamy na wyniki z Silverstone i pierwsze punkty dla tych, co dojechali .
                        Wyniki pojawia sie dzisiaj jak wrócę do domu

                        Komentarz


                        • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                          Zamieszczone przez TheFinek
                          Ludzie!! Nie bójcie sie, na Monaco nie można ustawić zmiennej pogody

                          Hahaha masz rację, nie wiem czemu ubzdurało mi się, że w GT6 wszystkie trasy mają tryb zmiany pogody i dnia i nocy .

                          BTW Monaco przy wschodzie albo zachodzie słońca i chyba dostałbym orgazmu .

                          Komentarz


                          • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                            Zamieszczone przez TheFinek
                            Nie zmieniamy nic ze zmienna pogoda ani nawet utratą przyczepnosci bo nie widzę takiej potrzeby, zreszta jak widać większość nie ma nic przeciwko żeby jeździć na takich warunkach.
                            Restartów rownież nie bedzie bo to psuje atrakcyjność i krzywdzi kierowców którzy wypracowali sobie przewagę
                            To co mają powiedzieć kierowcy którzy na suchym odjeżdżają a na mokrej nawierzchni tracą? To nie jest krzywdzące? Atrakcyjność wyścigów w GT6 polega na ich nieprzewidywalmości którą sama gra nam serwuje, więc musimy na to jakoś reagować, prawda? I żeby mi tu nikt nie pomyślał że coś sugeruję

                            Komentarz


                            • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                              Zamieszczone przez revetion
                              Zamieszczone przez TheFinek
                              Nie zmieniamy nic ze zmienna pogoda ani nawet utratą przyczepnosci bo nie widzę takiej potrzeby, zreszta jak widać większość nie ma nic przeciwko żeby jeździć na takich warunkach.
                              Restartów rownież nie bedzie bo to psuje atrakcyjność i krzywdzi kierowców którzy wypracowali sobie przewagę
                              To co mają powiedzieć kierowcy którzy na suchym odjeżdżają a na mokrej nawierzchni tracą? To nie jest krzywdzące? Atrakcyjność wyścigów w GT6 polega na ich nieprzewidywalmości którą sama gra nam serwuje, więc musimy na to jakoś reagować, prawda? I żeby mi tu nikt nie pomyślał że coś sugeruję
                              Trochę nie rozumiem co chcesz przez to powiedzieć Paweł Skoro atrakcyjność polega na nieprzewidywalności którą nam daję GT6 to po co jeszcze w to ingerować?? Odebrałem to jakbyś atrakcyjność uważał za coś złego.
                              Nie jest krzywdzące ponieważ to gra generuję pogodę która jest taka sama dla wszystkich i nikt nie może nikogo obwiniać o zawieszenie wyścigu, znowu się powtarzam...

                              Komentarz


                              • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                                Bo ingerencje w GT6 uważam za dodatkową atrakcję

                                Komentarz

                                Night Riders

                                Opis Klubu

                                Jeżeli chcesz ciekawie spędzić wieczór z Gran Turismo Sport to zapraszamy do Night Riders
                                Typ Grupy: Publiczna
                                Tematy: 9
                                Komentarze: 12987

                                Właściciel

                                Moderatorzy

                                Uczestnicy (3)

                                PracujÄ™...
                                X