NIGHT RIDERS: Archiwum turniejów

Zwiń

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Turniej "LMP & GT500" - dyskusja

    Gratulacje Rev zwycięstwa, miałeś niesamowite tempo. Myślałem że może popełnisz jakiś błąd, albo na zużytych gumach zwolnisz, ale nic z tego
    Ja jestem bardzo szczęśliwy z pozycji, drugie miejsce jest fantastyczne. Mało brakowało, jeszcze kilka kółek i Michalczyk by mnie dogonił,choć nie oddałbym pozycji łatwo W ogóle nie wiem czy miałeś uszkodzenia w trakcie wyścigu czy może brak tempa, bo dwa razy bardzo łatwo Cie dogoniłem

    Wyścig ogólnie bez większych błędów, raz się uszkodziłem ale na koniec kółka zjazdowego na szczęście. Tempo nie było najlepsze, dość nierówne

    I jeszcze wielkie dzięki dla osób dublowanych, wszyscy świetnie zostawiali miejsce.

    Komentarz


    • Re: Turniej "LMP & GT500" - dyskusja

      Gratulacje dla wszystkich którzy ukończyli tak wspaniały wyścig. <brawo>
      Mój wyscig zaczął sie w 15 minucie do jego zakończenia
      i tu chciałbym podziękować Saskowi za wspaniałą walke,
      a z drugiej strony muszę cie troszkę opi******c
      kierowca taki jak ty myślę że bardzo dobrze wie co robi,
      chodz mi o mój atak na 3 pozycję.
      Poczytaj sasek tak z 10 razy co byś nie zapomniał <rozga>

      Zakręty (Corner Rights)

      CR-1 Aby mieć prawo do wewnętrznej strony zakrętu, musisz przed jego początkiem wypracować istotny overlap (pozycję do ataku) w stosunku do samochodu przed Tobą.

      "Istotny overlap" oznacza, że przód Twojego samochodu powinien znajdować się na wysokości miejsca kierowcy samochodu jadącego przed Tobą - jest to niezbędne minimum. W niektórych sytuacjach overlap powinien być większy. Kierowca przed Tobą ma prawo podążać wybranym przez siebie torem, jeżeli przed początkiem jego manewru nie został wypracowany istotny overlap.

      CR-2 Jeżeli znaczący overlap został ustanowiony przed początkiem zakrętu, to kierowca z tyłu ma prawo do niezbędnego miejsca w zakręcie. Kierowca z przodu ma wtedy obowiązek takie miejsce pozostawić.
      CR-2-A Samochód po zewnętrznej ma prawo do miejsca na całej długości zakrętu. Nie może więc być przyciskany do brzegu w drodze do końca zakrętu.

      Kierowca z przodu może oczywiście walczyć o pozycję, z zachowaniem miejsca dla kierowcy z tyłu.

      Komentarz


      • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

        Spokojnie doskonale wiem o co chodzi. Moja wina, wiem o tym. Po prostu nie mogłem jechać takim tempem jak ty bo miałem już zużyte opony i przy dohamowaniu do szykany miałem już 4-5 z przodu i pewnie dlatego tak mi hamowanie zeszło i niechcąc uderzyć próbowałem minąć, nie wyszło sorki. Zmęczenie pewnie też wdało się we znaki.

        Niemniej jednak musiałem w wyścigu wykonać 2 niezamyślone pitstopy, dzięki Rasta. Prawdopodobnie straciłem przez to 2gie miejsce bo różnica do Rholka nie była duża a pit trwa więcej niż 15 sekund. Pech chciał, że 2x trafiłem i musiałem dublować Raste. Pierwszy raz jechałem za nim 5 okrążeń i nie puścił mnie mimo iż tempo miałem lepsze o 0,5 sek na okrążeniu i migałem mu światłami na każdej prostej, wypchnął mnie na wewnętrzną w jednym z zakrętów i banda. Potem jak się naprawiłem znowu jakimś trafem znalazł się przede mną i jechałem za nim kolejne 4 okrążenia aż w końcu chciałem wyprzedzić przed szykaną... Przycisnął mnie do barierki mimo iż miałem overlap. Wtedy też mnie trochę poniosło i za niecenzuralne słowa przepraszam resztę. Specjalnie dla Rasty wkleję instrukcję co to niebieska flaga i jak należy ustępować kierowcy o 1 okr. szybszego:

        W czasie wyścigu oznacza:
        Flaga pokazywana jest gdy jeden samochód wyprzedzany jest przez drugi, mający co najmniej jedno okrążenie przewagi nad nim. Gdy flaga jest pokazywana dany kierowca ma pozwolić samochodowi, który znajduje się za nim na wyprzedzenie przy najbliższej okazji.
        Niestety w GT6 nie ma systemu flag, ale spojrzeć do tyłu i zobaczyć ksywkę nad samochodem nie trudno.
        I may be slow but I'm still ahead of you.
        Mój kanał Youtube: SasekPL

        Komentarz


        • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

          A jak sobie radzicie ze sprawdzeniem, czy atakujący was samochód z tyłu uzyskał "istotny overlap". W wypadku gry na jednym monitorze (a nie sądzę, aby ktokolwiek z nas grał w wersji wielomonitorowej) i na przykład widoku z kabiny często nie widać, czy auto z tyłu jest na pozycji, w której mam mu zostawić miejsce, czy jednak nie udało mu się uzyskać overlapu i spokojnie mogę przyciąć zakręt jadąc swoją linią.
          System przełączania na widok boczny jest zbyt wolny, aby można było to zrobić w ułamku sekundy przed samym zakrętem.
          Zostaje co - wyczucie? Puścić "na wszelki" wypadek? Czy ryzykować sporną sytuację do końca walcząc o pozycję.

          Komentarz


          • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

            Panowie dziękuję za fajne ściganie, jechało mi się dobrze jak nigdy i pobiłem swój rekord: 2godz bez uszkodzenia na Monaco. Poprzedni wynosił 1godz a jechałem wtedy Clio Trophy podczas jednej z rund organizowanej jeszcze w gt5 przez SSSmara, Adik i Armada mogą to pamiętać. Wtedy też udało mi się przyjechać na metę jako pierwszy Wracając do wczorajszego ścigania to głównym sprawcą mojego końcowego sukcesu było niewątpliwie auto jakim jechałem, myślę że w innym samochodzie nie było by już tak lekko. Podziwiam i zarazem współczuje kolegom którzy jechali Nsx-ami, te auta prowadzą się jakby chciały a nie mogły. Dziękuję wszystkim kierowcom za zerkanie w swoje lusterko wsteczne, wiem jakie to trudne na tym obiekcie i w takich autach. Mimo że wyścig w przeważającej części przebiegał dobrze to przeżyłem w nim także chwile strachu, np dublując Finka który szalał na torze i palił gumy( LAGI ) jakby jechał rundę z najlepszymi drifterami świata, tak to wyglądało z mojej perspektywy Jako że nie udało mi się zebrać odpowiednio dużych środków pieniężnych od sponsorów (PRACA) nie wystartuję na Le mans, dlatego też od dziś zaczynam przygotowania do sobotniej rundy GT3. Jeszcze raz dziękuje wszystkim za wyścig i do zobaczenia w świątyni szybkości

            Komentarz


            • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

              Zamieszczone przez Campo
              A jak sobie radzicie ze sprawdzeniem, czy atakujący was samochód z tyłu uzyskał "istotny overlap". W wypadku gry na jednym monitorze (a nie sądzę, aby ktokolwiek z nas grał w wersji wielomonitorowej) i na przykład widoku z kabiny często nie widać, czy auto z tyłu jest na pozycji, w której mam mu zostawić miejsce, czy jednak nie udało mu się uzyskać overlapu i spokojnie mogę przyciąć zakręt jadąc swoją linią.
              System przełączania na widok boczny jest zbyt wolny, aby można było to zrobić w ułamku sekundy przed samym zakrętem.
              Zostaje co - wyczucie? Puścić "na wszelki" wypadek? Czy ryzykować sporną sytuację do końca walcząc o pozycję.
              Zapraszam do pokoju w gt6, ładnie wytłumacze co i jak <mrgreen>

              Komentarz


              • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                Ja to się boje kolejnego wyścigu, po tym co widziałem na Silverstone i Monaco, jak Supra, najpierw Adika a ostatnio Mariusza, mi odchodziła. Gdzie o niebo lepiej wychodziłem z zakrętu, a po 100 metrach Mariusz uciekał mi jakby nitro odpalił Pomimo tego że to ja jechałem w drafcie
                To była kwestia ustawień czy duźo lepszego stosunku mocy do masy?

                Komentarz


                • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                  W moim przypadku dwa pity ekstra załatwił mi Prezes który ,jak pisał REV. lagował tak ze strach było się zbliżyć i w dodatku musiałem walczyć przez dużą część wyścigu z Prezesem .

                  Komentarz


                  • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                    Zamieszczone przez Rhol
                    Ja to się boje kolejnego wyścigu, po tym co widziałem na Silverstone i Monaco, jak Supra, najpierw Adika a ostatnio Mariusza, mi odchodziła. Gdzie o niebo lepiej wychodziłem z zakrętu, a po 100 metrach Mariusz uciekał mi jakby nitro odpalił Pomimo tego że to ja jechałem w drafcie
                    To była kwestia ustawień czy duźo lepszego stosunku mocy do masy?
                    Ta Supra jest podsterowna, więc jedyne moje wyjście to zrobienie z niej
                    dragstera
                    584 km
                    1090 kg
                    Stosunek masy do mocy 1,86 kg/KM
                    746Nm
                    A biegi mam tak jak na 1/4 mili

                    Komentarz


                    • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - Zespoły

                      Z powodu braku doświadczenia w wyścigach długodystansowych, oddaję swoje miejsce w BL Racing.
                      GT5 - 100%
                      GT6 - 100%
                      GTS - 100%
                      GT7 - 100%

                      Komentarz


                      • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                        O ile dwa tygodnie temu kląłem, bo mi ktoś wjechał w tył na okrążeniu formującym, tak tym razem ja wjechałem Kraziowi . Po raz kolejny zacząłem wyścig z pit-lane i dodatkowo gra zrobiła mi psikusa, bo jak przejąłem kontrolę nad pojazdem to obroty skoczyły pod sufit i powędrowałem w bandę
                        Monako nie wybacza błędów, więc średnio co 3-4 okrążenia uszkadzałem sobie koło, a następnym drugie. Myślałem że pościgam się chociaż z Polo ale się wycofał. Poszedłem w jego ślady po 20+ okrążeniach, bo na przemian rozbijałem się i przepuszczałem dublujących. Raz tylko nie przepuściłem MM, bo myślałem że to Arti mnie dogania, a na tej trasie lepiej patrzyć gdzie się jedzie niż oglądać się za siebie
                        Gratulacje dla Reva za bezbłędną jazdę i dla wszystkich tych którzy dojechali do końca.

                        Mój kanał

                        Komentarz


                        • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                          Znaczy się, Gapa, zdobyliśmy jako zespół niezbędne punkty w generalce, hehehe.

                          Komentarz


                          • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                            I tak nie miałbym szans na 10 miejsce nawet

                            Mój kanał

                            Komentarz


                            • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                              Jakie czasy kręciłeś? Ja dzisiaj trafiałem w okolicę 1.28-1.29 - to byłaby pierwsza "10", czy już druga?

                              Komentarz


                              • Re: Turniej &quot;LMP &amp; GT500&quot; - dyskusja

                                Dojechało 9 uczestników.

                                Komentarz

                                Night Riders

                                Opis Klubu

                                Jeżeli chcesz ciekawie spędzić wieczór z Gran Turismo Sport to zapraszamy do Night Riders
                                Typ Grupy: Publiczna
                                Tematy: 9
                                Komentarze: 12987

                                Właściciel

                                Moderatorzy

                                Uczestnicy (3)

                                Pracuję...
                                X