NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

Zwiń

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

    Paweł, weź olej ankiety bo demokracja jeszcze nigdy i nigdzie się nie sprawdziła. Ja mogę w poniedziałek lub wtorek i piątek. We wtorek jest GTA, piątek mam zarezerwowany dla NR. To są dni wyścigów w klubach. To tyle ode mnie w kwestii dnia wyścigowego. A co do godziny, hmmm, stałe godziny wyścigów klubowych są dla mnie ok. Na godzinę 18 to nie zdążę, bo pracuję do17

    Komentarz


    • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

      Zamieszczone przez revetion
      Bardzo proszę już objaśniam: pierwszy kierowca klasyfikacji z ostatnim, drugi z przedostatnim itd. do momentu aż utworzy się 5 teamów dwuosobowych ,poźniej kierowców od miejsca 10 do 5 dodamy do wczesniej powstałych drużyn w taki sam sposób tzn. 10 kierowca klasyfikacji do teamu 1 , 9 do 2 itd. No chyba że macie imną koncepcję
      Paweł mała uwaga - zauważ że część kierowców z tej klasyfikacji już z nami nie jeździ (np. M-M, wieczorekk, koomarr), a część pojawia się na turniejach dość rzadko. Reszta musiałaby się tutaj wpisać na listę chętnych żeby wziąć ich pod uwagę. A na razie zapisało się 6 osób, co daję całe 2 teamy. Nie chce zniechęcać i życzyłbym tobie i sobie oczywiście fulla czyli 5 teamów, ale jak na razie to trochę słabo wygląda. Po prostu obawiam się że 3-osobowe teamy to chyba trochę za dużo jak na nasze dotychczasowe możliwości i doświadczenia. Ale bardzo chciałbym się mylić

      A co do dnia to sam nie wiem. W tygodniu to u mnie różnie bywa (czasem praca tudzież inne obowiązki i zajęcia uniemożliwiają mi granie), wtorek na pewno odpada zupełnie. Z kolei sobota to u mnie jedyny dzień na jakieś wyjścia / spotkania ze znajomymi etc. (bo piątki i niedziele zajęte przez turnieje ) No ciężka sprawa, chyba zdam się na wybór większości (ale cholera już to przechodziliśmy w ankiecie, gdzie jak wiadomo wygrała sobota )

      Komentarz


      • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

        Dominik jeżeli chodzi o liczbę teamów to nie musimy osiągnąć magicznej 5 wystarczą na początek 3 a później nie wykluczone że ktoś dołączy. Składy można montować z często biorących udział w turniejach kierowców a widniejących na końcowej tabeli u Finka. To jest tylko propozycja turnieju która nie musi być od razu wdrażana w życie. Poczekamy ,czas pokaże jak się dalej będzie rozwijała choć nie wykluczam też niepowodzenia. Co do dnia i częstotliwości organizacji rund turnieju to chciałbym aby odbywały się raz w miesiącu z racji na dystans do pokonania co moim zdaniem zaowocowało by może niezłą frekwencją nawet w sobotnie lub niedzielne popołudnie. Chyba znajdzie się w miesiącu jeden dzień w którym można się skrzyknąć :wink:

        Komentarz


        • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

          A widzisz teraz to mi wygląda inaczej, jeśli raz w miesiącu to zapewne większość z nas spokojnie da radę. W takich okolicznościach dzień nie gra dla mnie roli bo jeden dzień w miesiącu na pewno uda się wygospodarować (byle nie był to wtorek). No to jeszcze 3 osoby i mamy wymagane minimum teamowe, zapisujta sie klubowiczowie

          Komentarz


          • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

            Zamieszczone przez revetion
            dla mnie może to być każdy dzień tygodnia byle godzina startu była pomiędzy 18 a 19. Co o tym myślicie?
            Dla mnie odpada, min to 20.

            Komentarz


            • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

              Witam po przerwie. W GT5 doskwiera mi brak wyścigów wytrzymałościowych dla samochodów historycznych. W GT4 był taki. Zastanawia mnie czy byli by chętni do wspólnego, cyklicznego ścigania autami historycznymi na oponach historycznych (czyt. komfortowe twarde). Założenie było by takie:
              - dystans 100 km
              - pojemność do 2000cc
              - samochody z rocznika do 75 włącznie
              - opony komfortowe twarde
              - uszkodzenia włączone
              - tuning zabroniony
              - elektroniczne wspomagacze (ABS, ESP...) zabronione
              - szacunkowa częstotliwość wyścigów 2-3 razy w tygodniu.
              Czy ma to sens?

              Komentarz


              • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                Wiktor ty żyjesz Witaj po (naprawdę dłuuugiej) przerwie
                Co do twojej propozycji to przyznaję jest dość hardkorowa - opony KT i brak ABS + tak długi dystans może odstraszyć większość graczy, ale można by spróbować, żeby się przekonać jak piszesz czy to ma sens

                PS. Wpadłbyś na jakiś turniej w końcu

                Komentarz


                • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                  Dla mnie to nie ma sensu

                  Komentarz


                  • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                    Może być ciekawie

                    Komentarz


                    • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                      Nie ma sensu, bo nie ma czasu na tyle jeżdżenia w tygodniu, chyba, że o 6 rano

                      Komentarz


                      • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                        To z założenia maiał by być wyścig endurance. (wytrzymałościowy - walka nie tylko z przeciwnikami ale i z samym sobą) Taki jak Mille Miglia z Gran Turismo 4. Ja ostatnio dużo testowałem taką formę wyścigu i powiem że te oponki całkiem dobrze kleją przy lekkich, miękkozawieszeniowych samochodach. 100 km to jest jakieś 50 - 60 min. jazdy.

                        PS. Wpadłbyś na jakiś turniej w końcu
                        Nie wiem czy mogę, wszak nie należę do NR.

                        Komentarz


                        • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                          Troszeczkę zmieniłem zasady turnieju GT SERIES zapraszam do lektury i proszę o opinie.

                          Link do posta: night-riders/night-riders-propozycje-turniejowe-t7532-195.html#p143843

                          Komentarz


                          • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                            Doszły mnie słuchy że klubowiczom Night Riders brakuje wyścigów historycznymi samochodami, więc jestem w trakcie obmyślania turnieju o nazwie Mille Miglia. Mógłby on wystartować po zakończeniu Corvette Legends. Poczyniłem już wstępne testy, obliczenia i ułożyłem listę dostępnych samochodów.
                            Wyścig Mille Miglia (1000 mil) odbywał by się na dystansie 1600 km ale nie na raz oczywiście lecz powiedzmy w ok. 10 etapach po ok.160 km.

                            Tory:
                            1. Rzym
                            2. Cape Ring (tor południowy)
                            3. Monza (bez szykan)
                            4. Lamole (mój tor 7,77 km – Toskania)
                            5. Trial Mountain
                            6. ?
                            7. ?
                            8. ?
                            9. ?
                            10. Rzym (odwrócony)

                            Ograniczenia wyścigu:
                            opony KT
                            tuning zabroniony
                            brak ABS, ESP, kontroli trakcji
                            zużycie szybkie (lub bardzo szybkie – pomyślimy)
                            uszkodzenia duże
                            generalnie full realizm :-)

                            Oto lista dostępnych samochodów która może się zmieniać w toku dalszych testów:
                            Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
                            Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
                            Alfa Romeo Spider 1600 Duetto
                            Mini Marcos GT
                            Alpine A310
                            Chevrolet Corvette C1
                            Toyota Celica 1600GT
                            Isuzu Bellet
                            Isuzu Coupe
                            Mazda L10A
                            Mazda L10B

                            W trakcie testów (które już realizuje) posortuje się samochody według uzyskiwanych czasów i przydzieli chętnym do wyścigu kierowcom według zasady, szybki kierowca – wolne auto, wolny kierowca – szybkie auto (jak w GT3)
                            Wszystko o czym zapomniałem teraz napisać dopowie się w trakcie dalszych ustaleń. To tyle na razie bo muszę wychodzić z domu, jak wrócę to napiszę wyniki testów Alfy Spider i Marcosa... c.d.n.
                            Ciao.

                            Komentarz


                            • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                              wsiadaj w corvette c1 i zrob 160 km zycze powodzenia hiehie

                              Komentarz


                              • Re: NIGHT RIDERS - propozycje turniejowe

                                wsiadaj w corvette c1 i zrob 160 km zycze powodzenia hiehie
                                Nie musi być 160 km, to był tylko przykład.
                                Dystans musi być na tyle krótki żeby nie siedzieć z tym do północy i na tyle długi żeby nie przypominało to sprintu.
                                Poniżej przedstawiam wyniki testów które przeprowadziłem na torze Monza (bez szykany) w trybie on-line trening, zużycie szybkie. Test polegał na zrobieniu 10 okrążeń - wyjazd z pit-stopu, 1 okrążenie wyjazdowe, 8 okrążeń mierzonych i 1 wjazdowe.
                                Auta po remoncie silnika i przywróceniu sztywności.

                                Alpine A310VE
                                pojemność 1.6, moc 131/6500, moment 155/5500, waga 930, PO 365
                                biegi 5, nacisk na osie 40/60, balans hamulców 3/2
                                - 2:26,9
                                - 22 l
                                - 200 km/h
                                - bardzo nadsterowny

                                Mazda L10B
                                pojemność 2x0.5, moc 131/7000, moment 142/5000, waga 960, PO 360
                                biegi 5, nacisk na osie 50/50, balans hamulców 3/2
                                - 2:29,1
                                - 22 l
                                - 195 km/h <
                                - lekko nadsterowny

                                VW Golf GTI
                                pojemność 1.6, moc 115/6000, moment 144/5000, waga 820 kg, PO 367
                                biegi 4, nacisk na osie 60/40, balans hamulców 4/3
                                - 2:29,5
                                - 20 l
                                - 187 km/h <
                                - neutralny

                                Mitsubishi Galant GTO MR
                                pojemność 1.6, moc 131/7000, moment 149/5000, waga 980 kg, PO 357
                                biegi 5, nacisk na osie 60/40, balans hamulców 4/3
                                - 2:29,8
                                - 24 l
                                - 186 km/h <
                                - neutralny

                                Toyota Celica 1600 GT
                                pojemność 1.6, moc 120/6500, moment 147/5000, waga 940 kg, PO 352
                                biegi 5, nacisk na osie 60/40, balans hamulców 3/2
                                - 2:30,0
                                - 20 l
                                - 187 km/h <
                                - neutralny

                                Mitsubishi Lancer 1600 GSR
                                pojemność 1.6, moc 115/6500, moment 146/5000, waga 825 kg, PO 365
                                biegi 5, nacisk na osie 55/45, balans hamulców 4/3
                                - 2:30,3
                                - 22 l
                                - 183 km/h <
                                - neutralny

                                Isuzu Bellet 1600 GT-R
                                pojemność 1.6, moc 124/6500, moment 147/5000, waga 970 kg, PO 352
                                biegi 4, nacisk na osie 60/40, balans hamulców 3/2
                                - 2:30,3
                                - 23 l
                                - 188 km/h
                                - lekko podsterowny

                                Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600
                                pojemność 1.6, moc 117/6000, moment 145/3000, waga 745 kg, PO 383
                                biegi 5, nacisk na osie 55/45, balans hamulców 3/2
                                - 2:30,7
                                - 21 l
                                - 185 km/h <
                                - neutralny

                                Nissan Skyline 2000 GT-B
                                pojemność 2.0, moc 128/5500, moment 171/4500, waga 1095, PO 349
                                biegi 5, nacisk na osie 60/40, balans hamulców 3/2
                                - 2:30,8
                                - 23 l
                                - 185 km/h
                                - neutralny

                                Isuzu 117 Coupe
                                pojemność 1.6, moc 122/6500, moment 145/5000, waga 1050, PO 345
                                biegi 4, nacisk na osie 55/45, balans hamulców 3/2
                                - 2:31,4
                                - 22 l
                                - 186 km/h
                                - neutralny

                                Lotus Elan S1
                                pojemność 1.6, moc 105/5500, moment 145/4000, waga 693, PO 397
                                biegi 4, nacisk na osie 55/45, balans hamulców 3/2
                                - 2:31,5
                                - 19 l
                                - 180 km/h
                                - nadsterowny

                                Mazda L10A
                                pojemność 2x0.5, moc 114/7000, moment 134/3500, waga 940, PO 345
                                biegi 4, nacisk na osie 50/50, balans hamulców 3/2
                                - 2:31,7
                                - 20 l
                                - 190 km/h <
                                - lekko nadsterowny

                                Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
                                pojemność 1.6, moc 120/6500, moment 138/4000, waga 950, PO 344
                                biegi 5, nacisk na osie 55/45, balans hamulców 3/2
                                - 2:32,4
                                - 21 l
                                - 180 km/h <
                                - neutralny

                                Alfa Romeo Spider 1600 Duetto
                                pojemność 1.6, moc 115/6000, moment 146/3000, waga 960 kg, PO 344
                                biegi 5, nacisk na osie 60/40, balans hamulców 3/2
                                - 2:34,8
                                - 20 l
                                - 180 km/h <
                                - neutralny

                                Chevrolet Corvette C1
                                pojemność 3.9, moc 157/4000, moment 312/2500, waga 1309, PO 363
                                biegi 2, nacisk na osie 60/40, balans hamulców 2/1
                                - 2:35,5
                                - 25 l
                                - 165 km/h
                                - lekko podsterowny

                                Mini Marcos GT
                                pojemność 1.3, moc 80/6000, moment 112/3000, waga 559, PO 391
                                biegi 4, nacisk na osie 60/40, balans hamulców 3/2
                                - 2:36,0
                                - 15 l
                                - 175 km/h <
                                - neutralny

                                Auta powyżej posegregowałem według uzyskiwanych czasów żeby było czytelniej.

                                Komentarz

                                Night Riders

                                Opis Klubu

                                Jeżeli chcesz ciekawie spędzić wieczór z Gran Turismo Sport to zapraszamy do Night Riders
                                Typ Grupy: Publiczna
                                Tematy: 9
                                Komentarze: 12987

                                Właściciel

                                Moderatorzy

                                Uczestnicy (3)

                                PracujÄ™...
                                X