NIGHT RIDERS: Kary i punktacja wyścigów

Zwiń

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • NIGHT RIDERS: Kary i punktacja wyścigów

    Od jakiegoś czasu pojawia się ten temat w naszych dyskusjach, ostatnio nawet Quelxes bardzo ładnie opisał to w regulaminie swojego turnieju. Tak jak w temacie chodzi o kary za przewinienia podczas wyścigów klubowych. Poniżej przedstawiam projekt, który dostarczył mi wowa i poprosił abym opracował go w wątku a forum, co niniejszym czynię Dzięki Wacław za pomysł i opracowanie gotowca!
    Oto on, dokonałem jedynie drobnych korekt, tak aby odpowiadał specyfice naszych turniejów. Oczywiście nie jest on sztywny, można, a nawet wskazane jest dzielenie się własnymi przemyśleniami w temacie. Zapraszam do dyskusji

    Kary i sytuacje sporne

    1. Protesty można składać w czasie 48 godzin po zakończeniu wyścigu.
    2. Post z protestem osoba poszkodowana lub ew. organizator zamieszcza w wątku NIGHT RIDERS: Zgłaszanie skarg i kar po wyścigach.
    3. Protest powinien zawierać krótki opis sytuacji spornej, oraz oczywiście wyścig/turniej którego dotyczy. Jeśli zajdzie taka konieczność można dodać filmik z powtórki wyścigu obrazujący sytuację (przez youtube).
    4. Prawidłowo złożony protest powinien wyglądać następująco:
    Własny nick vs nick gracza, którego oskarżamy o złamanie regulaminu względem własnej osoby, nazwa wyścigu, numer okrążenia, numer złamanego punktu w regulaminie kar.
    Prawidłowo złożony protest, jest podstawą do uzyskania odpowiedzi. Organizator może odmówić przyznania kary przy nieprawidłowo złożonym proteście.
    5. Protesty na podstawie zamieszczonego na forum filmu z powtórki (obrazującego sytuację sporną) lub/i opisu sytuacji rozpatruje organizator oraz inni klubowicze/forumowicze uczestniczący w dyskusji. W przypadku kiedy organizator bierze udział w zdarzeniu sytuację rozpatrują pozostałe osoby (nie uczestniczące w zdarzeniu spornym). Mają oni prawo do nałożenia kar punktowych na winnego sytuacji spornej.
    6. Wysokość kar - mistrzostwa punktowane / turnieje jednorazowe:
    6.1. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany nie dozna uszkodzeń, jednak poniesie stratę czasową lub straci swoją pozycję na korzyść sprawcy: -2pkt / +10sek (w tym przypadku jeśli sprawca bezpiecznie i sprawnie odda pozycję którą zyskał przez spowodowanie niegroźnej kolizji, spory będą rozstrzygane na korzyść sprawcy tj. uniknie kary)
    6.2. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany odniesie ciężkie uszkodzenia (silnik/ośka) -8pkt / +30sek
    6.3. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (koła/zawieszenie) -4pkt / +20sek
    6.4. Spowodowanie kolizji w jednym z trzech pierwszych zakrętów wyścigu, w wyniku której poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (koła/zawieszenie) lub/i straci swoją pozycję na korzyść sprawcy: -6pkt. / +30sek / ciężkie uszkodzenia (silnik/ośka) -10pkt / +40sek
    6.5. Spowodowanie kolizji przy powracaniu na tor -10pkt / +40sek
    6.6. Umyślne (celowe) spowodowanie kolizji -20pkt / DNF = zajęcie ostatniej pozycji w klasyfikacji
    6.7. Blokowanie dublującego rywala -3pkt / +10sek (osoba dublowana ma obowiązek kontrolowania sytuacji za swoim samochodem i odpowiedniego reagowania kiedy zbliży się samochód dublującego - upraszczając, ten pierwszy umożliwia bezpieczne wyprzedzenie temu drugiemu)
    6.8. Niedozwolona obrona pozycji (zmiana toru jazdy więcej niż jeden raz) -2pkt / +10sek
    6.9. Wypchanie przeciwnika z toru -3pkt / +10sek plus ewentualna kara za uszkodzenia
    6.10. Nieodpowiednie zachowanie, chamstwo, niestosowanie się do ogólnie przyjętych zasad kultury osobistej, obrażanie innych uczestników będzie skutkowało usunięciem z eventu.
    6.11. Rozbijanie się po torze i ogólne niestosowanie się do jakichkolwiek zasad, np. jeżdżenie pod prąd, specjalne wypadki itd. – usunięcie z turnieju.
    6.12. Organizator zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub odstąpienia od kar w szczególnych przypadkach.
    7. Wszelkie sytuacje nieujęte niniejszym regulaminem rozstrzyga organizator turnieju oraz pozostali jego uczestnicy.

    Ujednolicona punktacja dotycząca wszystkich punktowanych turniejów NR:
    1 miejsce - 25pkt
    2 miejsce - 21pkt
    3 miejsce - 18pkt
    4 miejsce - 15pkt
    5 miejsce - 12pkt
    6 miejsce - 10pkt
    7 miejsce - 8pkt
    8 miejsce - 6pkt
    9 miejsce - 4pkt
    10 miejsce - 3pkt
    11 miejsce - 2pkt
    12 miejsce - 1pkt

  • #2
    Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

    Moim zdaniem troche zbyt wiele biurokracji...
    Poza tym w jaki sposob bedziecie stwierdzac co ktos sobie uszkodzil? Da sie to jakos sprawdzic?
    No i jeszcze kwestia oceny wypadku - organizator nie zawsze moze byc osoba, ktora ma niezbedne kwalifikacje (tak to nazwijmy) a poza tym jedna osoba moze miec na dany wypadek zupelnie odmienne zdanie niz np. wiekszosc (moze sie mylic) wiec to chyba nie jest najlepszy pomysl. Tym bardziej ze kary sa dosc mocne.

    Jeszcze jedno - czy wypychanie przeciwnika z toru nie jest zbyt mocno punktowane - przeciez taki incydent nie musi miec powaznych nastepstw a poza tym nie zawsze jest manewrem zamierzonym(czasem wynika po prostu z niedoskonalosci gry i widocznosci dokola wlasnego auta) a jest karany duzo surowiej niz kolizja z uszkodzeniami!

    Komentarz


    • #3
      Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

      OK, to kilka uwag ode mnie.

      5. Protesty na podstawie powtórki i opisu sytuacji rozpatruje organizator. W przypadku kiedy organizator bierze udział w zdarzeniu sytuację rozpatruje inna osoba. Ma on prawo do nałożenia kar punktowych na winnego sytuacji spornej.
      Jedna osoba to za mało. W sportach motorowych sędziów jest zawsze kilku i tak samo powinno być u nas. Mógł by to być organizator + 2 osoby wybrane z pośród uczestników turnieju + 2 osoby rezerwowe gdyby w wypadku brali udział sędziowie. Druga opcja to głosowanie wszystkich osób biorących udział w wyścigu, w którym doszło do zdarzenia (z pominięciem poszkodowanego i domniemanego sprawcy)

      6.7. Blokowanie dublującego rywala -8pkt
      Tu kara, moim zdaniem, jest o wiele za wysoka. Za spowodowanie wypadku bez uszkodzeń są -3pkt i tu chyba powinno być podobnie. Tu również trzeba być ostrożnym, bo co innego blokowanie w jednym zakręcie, a co innego blokowanie przez pół okrążenia.

      6.8. Niedozwolona obrona pozycji (zmiana toru jazdy więcej niż jeden raz) -5pkt
      Tu podobnie, jak w przypadku blokowania dublującego, kara jest dość wysoka, a przecież przewinienie nie tak duże jak spowodowanie wypadku.

      6.9. Wypychanie przeciwnika z toru na prostej -20pkt
      Tu kara jest bardzo wysoka i chyba nieadekwatna do sytuacji. Ponownie, wypychanie (zakładam, że specjalnie) nie jest tak dużym przewinieniem jak spowodowanie wypadku. Oczywiście wypychanie, może doprowadzić do wypadku, ale to już było by traktowane jako spowodowanie wypadku.

      6.10. Wypychanie przeciwnika z toru w zakręcie -8pkt plus ewentualna kara za uszkodzenia.
      Tu bym ujednolicił. Jeden przepis dotyczący wypychania, obojętnie czy to na prostej, czy na zakręcie.

      Reszta jest jak najbardziej OK i chyba wszystko co powinno się znaleźć w regulaminie dotyczącym kar, się tu znalazło.

      Komentarz


      • #4
        Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

        Zamieszczone przez siniak
        5. Protesty na podstawie powtórki i opisu sytuacji rozpatruje organizator. W przypadku kiedy organizator bierze udział w zdarzeniu sytuację rozpatruje inna osoba. Ma on prawo do nałożenia kar punktowych na winnego sytuacji spornej.
        Wdłg mnie wypadek powinien być rozpatrywany najpierw w konkretnym wątku,przez organizatora i świadków(jeżel tacy będą),ewentualnie jeżeli to nic nie da,albo nie byłoby można rozpatrywać sytuację za pomocą powtórki,ale to tylko taka moja mała sugestia.

        Jeszcze wdłg mnie 6.5 i 6.6 to ująć można by było ująć jako to samo,bo jeżeli ktoś wylatuje z piachu na tor w ślimaczym tempie i pakuje się pod samochód jadący 200/h to chyba nie liczy na to,że to się obejdzie bez stłuczki i 10 pkt to chyba mimo wszystko za 6.5 to za mało

        Co do reszty,to jak to Quelxes napisał,niektóre za wysokie,ale reszta OK. Kawał dobraj roboty Panowie

        Komentarz


        • #5
          Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

          Proponuję zacząć od tego, że nie jedna ale minimum 3 osoby powinny oceniać zaistniałe sytuacje podczas wyścigów i wypowiedzieć się na temat kar. Najlepiej gdyby były to osoby nie uczestniczące w kolizjach a jeszcze lepiej gdyby wypowiadali się klubowicze nie uczestniczący w danym wyścigu, wówczas można zapobiec stronniczości i kumoterstwu.
          O pomoc w ocenie sytuacji można też poprosić kogoś kto ogarnia temat, nie jest w klubie ale zna się na rzeczy (czyt. ja)

          Zgadzam się, że niektóre kary są troszkę za wysokie ale nie mi o tym decydować aczkolwiek nawet tak wysokich kar nie bałbym się na Waszym miejscu, bo to jedynie zmusi Was drodzy Night Riderzy do większej koncentracji i jeszcze lepszego przestrzegania zasad CRC. Sami nie lubicie być poszkodowanymi więc wysokie kary troszkę zmusza Was do tego aby troszeczkę wcześniej zahamować albo odpuścić w danym momencie przeciwnikowi.

          Osobiście jestem za tym, żeby były kary tym bardziej, że Night Riders jest elitarnym klubem i dążącym do perfekcji

          Pozdrawiam.

          Komentarz


          • #6
            Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

            Wszystko fajnie i niby dążymy do perfekcji i szacunku dla przeciwnika, ale boję się żebyśmy nie zatracili się w wyszukiwaniu kar po każdym wyscigu. Kary troszkę za wysokie jeżeli chodzi o moje odczucia, a że powinny być to nie podlega dyskusji.

            Komentarz


            • #7
              Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

              Po pierwsze cieszę się że rozgorzała dyskusja i wnosicie swoje uwagi, o to chodziło
              Po drugie ten regulamin nie jest i nigdy nie będzie doskonały, więc na pewno będą powstawały sytuacje, których nie będzie się dało jednoznacznie rozpatrzyć. Ale modyfikując go możemy ilość takich sytuacji zminimalizować. Właśnie do tego potrzebne są Wasze uwagi i propozycje
              Regulamin przed chwilą zedytowałem w oparciu o to co już napisaliście, mam nadzieję, że jest lepiej, ale oczywiście czekam na dalsze sugestie. I tu wielka prośba - wyłapując i cytując błędy podawajcie od razu propozycje lepszych rozwiązań, bo samo narzekanie że "regulamin jest be" jest mało konstruktywne

              Pozostało jeszcze odnieść się do niektórych kwestii.
              Zamieszczone przez mlokos79
              w jaki sposob bedziecie stwierdzac co ktos sobie uszkodzil? Da sie to jakos sprawdzic?
              Polecam obejrzeć powtórkę z dowolnego turnieju, w której wystąpiła choć jedna kolizja

              Zamieszczone przez Quelxes
              W sportach motorowych sędziów jest zawsze kilku i tak samo powinno być u nas. Mógł by to być organizator + 2 osoby wybrane z pośród uczestników turnieju + 2 osoby rezerwowe gdyby w wypadku brali udział sędziowie. Druga opcja to głosowanie wszystkich osób biorących udział w wyścigu, w którym doszło do zdarzenia (z pominięciem poszkodowanego i domniemanego sprawcy)
              Nie przesadzajmy, bo okaże się że zaraz powołamy sejmową komisję śledczą i nad jednym zdarzeniem będziemy debatować tygodniami Nie zapominajmy, że w NR głównie ścigamy się for fun, a sytuacje kolizyjne/sporne już nieraz się zdarzały i bywały rozwiązywane raczej bezproblemowo przez organizatora wspomaganego przez forumowiczów (w wątku "Relacje" jak do tej pory). Zedytowałem ten punkt i myślę, że razem damy sobie z tym spokojnie radę bez zwoływania rozpraw sądowych i wynajmowania ławy przysięgłych

              Pozostaje jeszcze otwarty temat:
              Zamieszczone przez siniak
              W wypadku jednorazowych turniejów nie bardzo wiem jak nakładać kary na winnych - chyba tylko w rankingu globalnym, ale to trzeba byłoby opracować dodatkową formułę chyba. Niech może specjalista Quelx się wypowie
              oraz:
              Zamieszczone przez siniak
              Nie wiem też czy wartości punktowe nie są za duże / za małe. Sprawę rozwiązałoby chyba ujednolicenie naliczania nagród punktowych za wszystkie wyścigi.
              Jako, że nikt w powyższym temacie się nie wypowiedział poniżej zamieszczam swoją propozycję punktacji, która dotyczyłaby wszystkich wyścigów w NR:

              1 miejsce - 20pkt
              2 miejsce - 16pkt
              3 miejsce - 12pkt
              4 miejsce - 10pkt
              5 miejsce - 8pkt
              6 miejsce - 7pkt
              7 miejsce - 6pkt
              8 miejsce - 5pkt
              9 miejsce - 4pkt
              10 miejsce - 3pkt
              11 miejsce - 2pkt
              12 miejsce - 1pkt

              Dzielcie się swoimi uwagami

              Komentarz


              • #8
                Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

                Usunął bym 6.10 i zmienił 6.9 na wypychanie z toru (nie zależnie czy to w zakręcie czy na prostej). Kara za to przewinienie nie powinna być wyższa niż za spowodowanie wypadku, powiedzmy -3pkt. Jeśli w wyniku tego wypychania dojdzie do wypadku to wtedy przewinienie powinno się traktować jako spowodowanie wypadku.

                Ujednolicona punktacja jest jak najbardziej OK. Chyba już z niej korzystaliśmy i myślę, że sprawdza się dobrze.

                Co do jednorazowych turniejów to rozwiązanie jest bardzo proste. Dodawanie jakiś nowych wag, albo rozwijanie formuły nie ma sensu (w rankingu) za to można do czasu zawodnika, który zawinił, doliczać czas.

                Przykłady:

                6.1. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany nie dozna uszkodzeń, znaczących strat czasowych lub straty pozycji +10sek (w tym przypadku jeśli sprawca bezpiecznie i sprawnie odda pozycję którą zyskał przez spowodowanie niegroźnej kolizji, spory będą rozstrzygane na korzyść sprawcy tj. uniknie kary)
                6.2. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany odniesie ciężkie uszkodzenia (silnik/ośka) +30sek
                6.3. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (opony/koła) +20sek
                6.4. Spowodowanie kolizji w jednym z trzech pierwszych zakrętów wyścigu, w wyniku której poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (opony/koła) +30sek / ciężkie uszkodzenia (silnik/ośka) +40sek
                6.5. Spowodowanie kolizji przy powracaniu na tor +40sek
                6.6. Umyślne (celowe) spowodowanie kolizji DNF = zajęcie 16 pozycji w rankingu
                6.7. Blokowanie dublującego rywala +10sek(osoba dublowana ma obowiązek kontrolowania sytuacji za swoim samochodem i odpowiedniego reagowania kiedy zbliży się samochód dublującego - upraszczając, ten pierwszy umożliwia bezpieczne wyprzedzenie temu drugiemu)
                6.8. Niedozwolona obrona pozycji (zmiana toru jazdy więcej niż jeden raz) +10 sek
                6.9. Wypychanie przeciwnika z toru +10sek(chodzi o umyślne działanie mające na celu nieuczciwą obronę własnej pozycji)

                Komentarz


                • #9
                  Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

                  Oki - zmienione. Czy teraz wszystko jest już ok? Czekam na ewentualne uwagi do, powiedzmy, końca miesiąca (tak żeby już na piątkowy turniej wszystko było ustalone i dopięte w temacie )

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

                    yo ...
                    Ja mam troszkę odrębne zdanie niż to prezentowane do tej pory w temacie.
                    Krótko mówiąc moim zdaniem kary powinny być mniej dotkliwe / mniejsze ale nakładane bez wyjątków przez skład sędziowski, a nie tylko na wniesiony protest. Skład sędziowski mógłby składać się z góra 3 osób (Organizator i 2 osoby z klubu, kadencyjne lub losowane). Protesty można by wnosić tylko na decyzje sędziów kiedy ktoś uważałby że został skrzywdzony lub pominięty. Unikniemy w ten sposób sytuacji gdzie na sytuację punktową wpływ by miały sympatie lub antypatie, a mniej dotkliwe kary byłyby częstsze i po zsumowania dawały by moim zdaniem obraz stylu jazdy kierowcy.

                    Dodatkowo nie podoba mi się punktacja siniaka
                    za duża dysproporcja między 1 a 3 i 2 a 3. Osoba która dojedzie na ostatnim stopniu podium moim zdaniem nie powinna tak dalece odstawać od pierwszej i drugiej
                    http://www.mygranturismo.net/12300

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

                      Masz rację Bimbak. Bardziej odstrasza nieuchronność kary niż jej wysokość.

                      Z drugiej strony jednak organizatorowi nie chce się przeglądać powtórki osobno dla każdego gracza i każdemu wlepiać kary. Należy więc maksymalnie uprościć zgłaszanie incydentów. Moim zdaniem wystarczyłoby podać numer okrążenia, numer zakrętu oraz xywki gracza poszkodowanego i sprawcy. Osoba hostująca wyścig może sprawdzić, jak to wyglądało u mniej, czy ktoś miał laga. Jeżeli sprawa jest ewidentna, to nie potrzebne są filmiki na youtube, 3 sędziów i publiczne napiętnowanie oraz ostracyzm :-)
                      Załączanie filmików oraz dodatkowi sędziowie przydadzą się w sytuacjach spornych, jednak przypadki typu "nie wyhamował przez zakrętem i przypierniczył w zderzak" mogą być oceniane przez organizatora wyścigu.

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

                        Jeśli organizator miałby sprawdzać powtórkę, czy to całą czy to tylko kawałek po podaniu przez poszkodowanego numeru okrążenia, to ja dziękuje i wysiadam z pociągu zwanego organizacja wyścigów.

                        Ja mam małe dziecko i żonę, która wcale mniej czasu nie wymaga niż mój brzdąc, i z związku z tym mam zero czasu na takie rzeczy jak sprawdzanie powtórek I tak już muszę czasami je sprawdzać podczas uzupełniania Rankingu NR by sprawdzić czy ktoś miał DNF czy może problem z netem i na to mi ledwo czasu sprawdza.

                        Szczerze, zamiast sprawdzać powtórkę w moim wolnym czasie to wolę sobie zagrać w jakąś inną grę - przez to, że tego czasu jest tak mało.

                        Przykro mi

                        Napisał Bimbak:
                        Dodatkowo nie podoba mi się punktacja siniaka
                        W tej chwili:

                        1 miejsce - 20pkt - +4
                        2 miejsce - 16pkt - +4
                        3 miejsce - 12pkt - +2
                        4 miejsce - 10pkt - +2
                        5 miejsce - 8pkt - +1
                        6 miejsce - 7pkt - +1
                        7 miejsce - 6pkt - +1
                        8 miejsce - 5pkt - +1
                        9 miejsce - 4pkt - +1
                        10 miejsce - 3pkt - +1
                        11 miejsce - 2pkt - +1
                        12 miejsce - 1pkt

                        To może coś takiego w takim razie?

                        1 miejsce - 24pkt - +3
                        2 miejsce - 21pkt - +3
                        3 miejsce - 18pkt - +3
                        4 miejsce - 15pkt - +3
                        5 miejsce - 12pkt - +2
                        6 miejsce - 10pkt - +2
                        7 miejsce - 8pkt - +2
                        8 miejsce - 6pkt - +2
                        9 miejsce - 4pkt - +1
                        10 miejsce - 3pkt - +1
                        11 miejsce - 2pkt - +1
                        12 miejsce - 1pkt

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

                          Jak powiadają 'gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść'
                          Pojawia się coraz więcej głosów co naturalnie cieszy, bo zależy Wam na doskonaleniu turniejów klubowych. Ale różne opinie mają też to do siebie, że są różne i trochę nam się ta ukierunkowana perspektywa rozjeżdża
                          Czytając 3 ostatnie posty rozumiem że:
                          chcecie niższych kar, ale rozdawanych wszystkim bez wyjątku. To drugie okazuje się niemożliwe zgodnie z tym co napisał Kmieciu i Quelx (nikomu nie będzie się chciało analizować powtórki po wyścigu celem wyłapania wszystkich sytuacji kolizyjnych i niezgodnych z CRC. Z tej prostej przyczyny wynika, że należałoby prześledzić powtórkę z perspektywy każdego uczestniczącego w wyścigu zawodnika. Jako, że wyścigi trwają ok godzinę, średnio bierze w nich udział powiedzmy 10 osób to łatwo przeliczyć ile czasu zajmowałoby to takiemu sędziemu. I to 2 razy na tydzień... )
                          W związku z powyższym najbardziej realna do realizacji pozostaje propozycja pierwotna lecz zmodyfikowana wg sugestii Kmiecia, tzn. w opisie podajemy tylko informacje ("numer okrążenia, numer zakrętu oraz ksywki gracza poszkodowanego i sprawcy") bez wrzucania filmiku. Jeśli ze strony sprawcy nastąpiłby sprzeciw wtedy poszkodowany wrzuca filmik.
                          Wysokość kar oczywiście można zmniejszyć jeśli większość tego chce, ale czekam na konkretne propozycje
                          I tutaj mała uwaga do Bimbaka - zgłosiłeś swoje uwagi dotyczące punktacji po czym nie podałeś żadnych propozycji alternatywnych (przy okazji dziękuję za to Quelxesowi ) A wiesz po czym poznaje się prawdziwego mężczyznę?

                          Punktacja zaproponowana przez Marcina jest już wrzucona w post z regulaminem. Czy reszcie ta wersja odpowiada?

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

                            Zamieszczone przez Quelxes
                            Napisał Bimbak:
                            Dodatkowo nie podoba mi się punktacja siniaka
                            W tej chwili:

                            1 miejsce - 20pkt - +4
                            2 miejsce - 16pkt - +4
                            3 miejsce - 12pkt - +2
                            4 miejsce - 10pkt - +2
                            5 miejsce - 8pkt - +1
                            6 miejsce - 7pkt - +1
                            7 miejsce - 6pkt - +1
                            8 miejsce - 5pkt - +1
                            9 miejsce - 4pkt - +1
                            10 miejsce - 3pkt - +1
                            11 miejsce - 2pkt - +1
                            12 miejsce - 1pkt

                            To może coś takiego w takim razie?

                            1 miejsce - 24pkt - +3
                            2 miejsce - 21pkt - +3
                            3 miejsce - 18pkt - +3
                            4 miejsce - 15pkt - +3
                            5 miejsce - 12pkt - +2
                            6 miejsce - 10pkt - +2
                            7 miejsce - 8pkt - +2
                            8 miejsce - 6pkt - +2
                            9 miejsce - 4pkt - +1
                            10 miejsce - 3pkt - +1
                            11 miejsce - 2pkt - +1
                            12 miejsce - 1pkt
                            Czytasz w moich myślach ale pozwolę sobie wnieść małą poprawkę:
                            1 miejsce - 25pkt - +4
                            2 miejsce - 21pkt - +3
                            3 miejsce - 18pkt - +3
                            4 miejsce - 15pkt - +3
                            5 miejsce - 12pkt - +2
                            6 miejsce - 10pkt - +2
                            7 miejsce - 8pkt - +2
                            8 miejsce - 6pkt - +2
                            9 miejsce - 4pkt - +1
                            10 miejsce - 3pkt - +1
                            11 miejsce - 2pkt - +1
                            12 miejsce - 1pkt


                            A teraz wracając do tematu dyskusji czyli kar.
                            W takiej formie ich zmniejszanie raczej nie ma sensu. Zakładając, że ścigamy się 4-FUN proponowane przez was rozwiązanie jest generalnie dla mnie do zaakceptowania, więc w sumie nie mam dalszych uwag.

                            Zamieszczone przez siniak
                            A wiesz po czym poznaje się prawdziwego mężczyznę?
                            Nie wiem siniak - nie mam takich doświadczeń :mrgreen:
                            http://www.mygranturismo.net/12300

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: NIGHT RIDERS - Kary i sytuacje sporne

                              Zamieszczone przez siniak
                              Czekam na ewentualne uwagi do końca miesiąca (tak żeby już na piątkowy turniej wszystko było ustalone i dopięte w temacie )
                              Jako, że czas na zgłaszanie swoich uwag i ew. poprawek upłynął wczoraj, więc z dniem dzisiejszym wchodzi w życie ostatnia wersja regulaminu kar oraz ujednoliconych punktacji zamieszczona w pierwszym poście.
                              Szanownych organizatorów proszę o stosowanie ich w swoich turniejach

                              Komentarz

                              Night Riders

                              Opis Klubu

                              Jeżeli chcesz ciekawie spędzić wieczór z Gran Turismo Sport to zapraszamy do Night Riders
                              Typ Grupy: Publiczna
                              Tematy: 9
                              Komentarze: 12987

                              Właściciel

                              Moderatorzy

                              Uczestnicy (3)

                              Pracuję...
                              X