Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Lexus SC430 vs Nissan 350 Z

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #61
    Zamieszczone przez szymoniec
    Ale M5 ssie, i tak ma być bo ja tu jestem PAN i mam zawsze rację.
    Jakaż piękna ironia... zaczynam żałować, że chyba jesteśmy imiennikami...

    Buahahaha, ale debilne gadanie, naćpałeś się czy tak masz od urodzenia? M5 jest sportowe??!! Jedyne co ma sportowego to logo "M5" i tyle. M5 jest tylko szybkie, koło sportowego to nawet nie stało.

    PS. Kolejny fanboy niemieckiej motoryzacji z klapkami na oczach.
    No to czego, według ciebie, brakuje M5 do bycia wozem sportowym?

    Żeby nie było - nie jestem przeciwnikiem japońskiej motoryzacji. Bardzo podoba mi się Supra, Skyline, 300ZX, Celica... do NSX'a też nic w gruncie rzeczy nie mam. Moim ideałem wozu sportowego jest jednak M5, takie jest moje zdanie, i go nie zmienię. Uważacie, że Japończycy robią lepsze sportowe wózki? Wasze prawo. Pierwszy "Japoniec" na liście z Nurburgring'a to Skyline R34 - i jest... 34. Sami sprawdźcie.
    Robimy Offtop'a. Proponuję skończyć albo przenieść się do innego topica...

    Komentarz


    • #62
      Toyota MR2 ma na przykład 1**KM i też jest uważana za samochód sportowy.

      M5 to limuzyna z dużym silnikiem i równie dużymi osiągami. Nie jest to złe, a już napewno nie jest to wolne auto. Jednak ma duszę limuzyny.
      Supercary są tworzone do szybkiej jazdy i tylko przy okazji są dodawane im jakieś gadżety.
      BMW 5 jest przykładem auta, które jest seryjnie limuzyną. Wersja M5 ma (zaznaczam) dodatkowo świetne osiągi.

      Też bym wolał M5 do jazdy codziennej, bo te konie mechaniczne to i tak są tylko na czarną godzinę (nie intrepretujcie tego, że moc jest używana najbardziej w sytuacjach extremalnych), np. na tor wyścigowy. Na codzień będzie jeździł nim praktycznie jak normalną serią 5.
      NSX jest zbyt do takiej jazdy nie wygodny i pasuje tylko jako drugie auto na niedzielne przejażdżki (ale oczywiście nie w stylu niedzielnego kierowcy).
      http://najalternatywniej.blogspot.com/
      keep calm & carry on
      digart - lastfm
      ---
      REGULAMIN FORUM ]

      Komentarz


      • #63
        No to czego, według ciebie, brakuje M5 do bycia wozem sportowym?
        Wyglądu i klimatu, ale to tylko z mojego punktu widzenia (dla mnie auta niemieckie są nuuudne). Poza tym sportowe auto przy ostrej jeździe nie da Ci wygody takiej jak M5, z której wysiądziesz jak biznesmen, tylko da po dupie, co sprawi, że wysiadając będziesz się cieszył jak dzieciak.
        Witek Enzo dobrze podsumował:
        BMW 5 jest przykładem auta, które jest seryjnie limuzyną. Wersja M5 ma (zaznaczam) dodatkowo świetne osiągi.

        Komentarz


        • #64
          Zamieszczone przez PP89
          No to czego, według ciebie, brakuje M5 do bycia wozem sportowym?
          Wyglądu i klimatu, ale to tylko z mojego punktu widzenia (dla mnie auta niemieckie są nuuudne). Poza tym sportowe auto przy ostrej jeździe nie da Ci wygody takiej jak M5, z której wysiądziesz jak biznesmen, tylko da po dupie, co sprawi, że wysiadając będziesz się cieszył jak dzieciak.
          Witek Enzo dobrze podsumował:
          [quote:19k9k9th]BMW 5 jest przykładem auta, które jest seryjnie limuzyną. Wersja M5 ma (zaznaczam) dodatkowo świetne osiągi.
          [/quote:19k9k9th]

          Hmmm, M5 nie da po dupie?? no nie wiem....

          Komentarz


          • #65
            Tak sie składa że NSX jest szybszy na torze od 360 Modena, Gallardo itd. M5 wciąga bez problemu. Zwłaszcza ze jest jeszcze wersja NSX-R GT która co najciekawsze ma tyle samo mocy co seryjny NSX czyli 300. R34 nawet nie ma co sie równać z NSX'em...
            NO VTEC-NO FUN

            Komentarz


            • #66
              To tak jak już pisałem, LEX SC430 jest bardziej zaawansowanym technicznie samochodem :wink:

              Komentarz


              • #67
                M5 wazy 2 tony! majac 500KM mozna jechac szybko ale w zakrecie to ciagle beda 2 tony.. To sie odbija na wrazeniach z jazdy
                Teoretycznie gdyby zalozyc, ze opony i zawieszenie M5 i NSX sa w stanie wytrzymac takie same sily w zakrecie, to kierowca M5 poczuje 1G a NSXa 1,3G.. M5 1,5G i odpowiednio 2G dla NSXa..
                maruda
                A-spec 17,839 km

                Komentarz


                • #68
                  No dobra, uznajmy tak - M5 to świetny wóz ze świetnymi osiągami.
                  NSX to świetny wóz ze świetnymi osiągami.
                  Jedni wolą M5, inni - NSX.
                  No to jak, wszyscy - sztama?

                  Komentarz


                  • #69
                    Wiedziałem że przyznacie mi rację co do SC430

                    Komentarz


                    • #70
                      No to jak, wszyscy - sztama?
                      Jak dodasz słówko "sportowy" do "NSX to świetny wóz" to sztama w 100%, jak nie to w 50% :wink:

                      Hmmm, M5 nie da po dupie?? no nie wiem....
                      Odpowiedź:
                      M5 wazy 2 tony! majac 500KM mozna jechac szybko ale w zakrecie to ciagle beda 2 tony.. To sie odbija na wrazeniach z jazdy
                      Teoretycznie gdyby zalozyc, ze opony i zawieszenie M5 i NSX sa w stanie wytrzymac takie same sily w zakrecie, to kierowca M5 poczuje 1G a NSXa 1,3G.. M5 1,5G i odpowiednio 2G dla NSXa..
                      To wszystko z mojej strony dziękuje za uwage

                      Komentarz


                      • #71
                        Zamieszczone przez kyjgel
                        To tak jak już pisałem, LEX SC430 jest bardziej zaawansowanym technicznie samochodem :wink:
                        Może i tak jest, ale to nie zmienia faktu, że wg. mnie jest paskudny z wyglądu.

                        Ale on już długo jest na rynku, więc czy jest tak zaawansowany technicznie?
                        http://najalternatywniej.blogspot.com/
                        keep calm & carry on
                        digart - lastfm
                        ---
                        REGULAMIN FORUM ]

                        Komentarz


                        • #72
                          No cóż...na necie przeczytałem że Golf IV generacji też jest zaawansowany technicznie, i nie jest to bynajmniej stara "informacja"

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X