Kicaje juz od dawna szykowali cos na miejsce NSX'a. W planach byla nawet topowa wersja z silnikiem V10, ale najwyrazniej na planach sie skonczylo. HSV wyglada troche jak pociety 350Z lub Tuscan. Takie pierwsze wrazenie Dzwiek jak wyscigowka, ciekawe do ilu to cudo sie kreci. Ale nastepca NSX'a bym go nie nazwal... To bardziej zabieg promocyjny nazywanie tego nastepca, niz prawdziwe przejecie ducha poprzedniego modelu.
Troche wiadomosci: Samochod zbudowany pod regulacje serii GT500. Troche ponad 500hp, silnik z przodu, V8mka 3,4litra, naped na tylna os.
Kicaje juz od dawna szykowali cos na miejsce NSX'a. W planach byla nawet topowa wersja z silnikiem V10, ale najwyrazniej na planach sie skonczylo. HSV wyglada troche jak pociety 350Z lub Tuscan. Takie pierwsze wrazenie Dzwiek jak wyscigowka, ciekawe do ilu to cudo sie kreci. Ale nastepca NSX'a bym go nie nazwal... To bardziej zabieg promocyjny nazywanie tego nastepca, niz prawdziwe przejecie ducha poprzedniego modelu.
Troche wiadomosci: Samochod zbudowany pod regulacje serii GT500. Troche ponad 500hp, silnik z przodu, V8mka 3,4litra, naped na tylna os.
Nastepca NSX? Nieee
Linka poprawiłem.
Wiadomo, następcą NSXa to on może byc tylko z nazwy, technologicznie to nic wspólnrgo pewnie nie mają... a w sumie szkoda, bo nie podoba mi sie ta wizja. ; P Wole starego dobregoNSXa, chociaż fajnie, że Honda ma takie plany.
Wszystko fajnie tylko, że Honda teraz idzie w ekologie i hybrydy przez co traci swój sportowy duch. Najlepszym przykładem jest CRZ następca CRXa, który ledwo się odpycha...
Komentarz