Ferrari teraz celuje w Rosję i Bliski Wschód. Widać od razu, że model zrobiony dla zysków.. po raz pierwszy mamy napęd na 4 koła.. tu też widać ukłon ku funkcjonalności. Ogólnie byłoby ok, gdyby to nie wyglądało jak taki mix... z tyłu wygląda super, z profilu już nie, ale to trzebaby na żywo zobaczyć, a z przodu wolałbym co innego niż światła od Italii.. no cóż.. zobaczymy jak to będzie wyglądać jeśli wejdzie do produkcji.
Powiem tylko tyle: wyglÄ…da strasznie
Nie widzę potrzeby żeby Ferrari produkowało auta tego typu.
To, że my, szaraczki, mówimy że takie Ferrari jest niepotrzebne to dla tej firmy kompletnie nieważna opinia. Gdyby nie mieli popytu na taki samochód to by go nie robili... auto dla bogatego Rosjanina, który chciałby sobie i w styczniu swoim Ferrari pojeździć.
Poza tym.. jak ktoś się interesuje historią firmy, to wie, że takie auto spod znaku Ferrari to żaden szok i tak naprawdę rewolucją jest jedynie AWD.
Tak jak Thooorn mówi - trochę jak Panamera, ale jak dla mnie nie do końca.. przede wszystkim auto jest 2-drzwiowe, przez co pozostaje prawdziwym gran turismo, nie jest limuzyną, ani - jak sugerują onetowi eksperci - kombi.. dlatego do Panamery bym tego auta nie porównywał, zwłaszcza że to był dla Porsche zupełnie nowy model, a w Ferrari zastępuje on tylko 612 Scaglietti.
Teraz wiele zależy od konkurencji - bo tak naprawdę podobnego shooting brake'a na rynku klasy GT nie mamy - jeśli konkurencyjne marki pójdą w ślady Ferrari to znowu Włosi wyjdą na swoje.
..co nie zmienia faktu, że nadal mam bardzo mieszane odczucia co do designu. Chcę to auto zobaczyć na żywo.
Powiem tylko tyle: wyglÄ…da strasznie
Nie widzę potrzeby żeby Ferrari produkowało auta tego typu.
To, że my, szaraczki, mówimy że takie Ferrari jest niepotrzebne to dla tej firmy kompletnie nieważna opinia. Gdyby nie mieli popytu na taki samochód to by go nie robili... auto dla bogatego Rosjanina, który chciałby sobie i w styczniu swoim Ferrari pojeździć.
Poza tym.. jak ktoś się interesuje historią firmy, to wie, że takie auto spod znaku Ferrari to żaden szok i tak naprawdę rewolucją jest jedynie AWD.
Tak jak Thooorn mówi - trochę jak Panamera, ale jak dla mnie nie do końca.. przede wszystkim auto jest 2-drzwiowe, przez co pozostaje prawdziwym gran turismo, nie jest limuzyną, ani - jak sugerują onetowi eksperci - kombi.. dlatego do Panamery bym tego auta nie porównywał, zwłaszcza że to był dla Porsche zupełnie nowy model, a w Ferrari zastępuje on tylko 612 Scaglietti.
Teraz wiele zależy od konkurencji - bo tak naprawdę podobnego shooting brake'a na rynku klasy GT nie mamy - jeśli konkurencyjne marki pójdą w ślady Ferrari to znowu Włosi wyjdą na swoje.
..co nie zmienia faktu, że nadal mam bardzo mieszane odczucia co do designu. Chcę to auto zobaczyć na żywo.
Masz rację, ale jak dla mnie to powinno mieć znaczek Alfy.
Może kiedyś się przekonam do wyglądu.
Do Panamery dalej się nie przekonałem, wygląda obrzydliwie z bliska
Komentarz