Kto wie. W planach była przecież kolejna generacja Nsxa, tak zwana Honda Hsv ale prace nad nią trochę przyhamowały przez kryzys światowy nie mówiąc o Tsunami. Jej torową wersję widać w serii SuperGT. Cywilna testowana była pod przykryciem. Ma mieć dużo mocniejszy silnik, z tego co sięgam pamięcią ok.500bhp. Mimo wszystko nie jestem przekonany, się okaże. Imo obecny Nsx jest idealnym połączeniem piękna, mocy i prowadzenia
Angello dziękuje tego nie widziałem a filmik MEGA!
HAJ-zazdroszczę! To pewnie większe wydarzenie niż Ferrari zobaczyć Masz więcej zdjęć? Opisz ważenia na żywo.
Wrażenia pierwszy raz jechałem L-ką i taka obcinka i ochrzan od instruktora Nie do wiary, zdałem prawko i pojechałem oglądać ją i fotki mam jeszcze, ale ze sobą w tle także nie dodaję. Świetny samochód, nie tuzinkowy, unikatowy, na prawdę wygodny ja się siadło w nim. Niestety nie jechałem.
a teraz fotki starszej. W Wieliczce w salonie Hondy stoi czerwona starsza jak na tych fotach
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
#13 Wóz policyjny w Japonii.
[youtube:38i6zmuo]http://www.youtube.com/watch?v=6PGkalgA6s8[/youtube:38i6zmuo]
Tam chyba zostałbym recydywistą byleby mnie nim przewieźli :mrgreen:
#14 Ten dźwięk, styl i szyk!
[youtube:38i6zmuo]http://www.youtube.com/watch?v=RzolTZy6vZE[/youtube:38i6zmuo]
Olo to chyba jakieś stare info ale dzięki Nie wiem co ma HSC to NSXa bo przecież HSV miał być/będzie następcą NSXa.
Siniu- Jest mi to obojętne. Gorszy czy lepszy zobaczymy czy będę go lubił bo jednak te NSXy są złotym środkiem między mocą/prowadzeniem/masą i wyglądem. Teraz pójdą w nowość drastycznie zmieniając stylistykę i osiągi. Wystarczy przyjrzeć się Hondzie HSV która startuje w serii GT500 i odnosi spore sukcesy. Gdzieś czytałem że ma być ok.500koni i tradycyjnie lekkie kompozyty. Ciekawe czy dostaniemy wysokoobrotowy Vtec czy rpm zostaną zredukowane na rzecz Turbo. Lata doświadczenia z NSXami pozwalają mi mieć nadzieje że wykonają kawał solidnej roboty tym bardziej że maja punkt odniesienia na którym mogą się nieco wzorować. Torowy debiut koncepta na pewno ułatwi i przyspieszy testy wozu. Poczekamy zobaczymy nie napalam się. Chociaż troszkę chyba wolałbym żeby obecny NSX przeszedł gruntowny upgrade bo stylistyka nadwozia wydaje się ponadczasowa
Tutaj tutorial dla Dreada.. Teraz będziesz wiedział jak driftować swojego NSX'a. :mrgreen:
[youtube:1u5o2vsn]http://www.youtube.com/watch?v=F-R0XLswHdI[/youtube:1u5o2vsn]
Widziałem to już dawno temu. Żałosne, nienawidzę jak jakieś posrane amerykańce wyciągnięci z taniego sitcomu którzy gucio potrafią jarają się japońskimi autami. Nic się tu nie dzieje, zero umiejętności. A ten który siedzi od kamery przyprawia mnie o bóle żołądka.
NSX lecący bokiem wygląda trochę żałośnie :mrgreen:
Hondy nie są stworzone do driftu tylko do wyższych celów, jak pokonywanie zakrętów w wyrafinowany sposób :mrgreen:
Komentarz