Re: 911 Zone
Moment obrotowy oraz masa są bardzo ważne. Jak piszesz to prócz silnika to jeszcze jes dużo innych podzespołow które NSX ma lepsze. Co ciekawe 911 oraz NSX do dziś jeżdzą na drogach. Honda przewiduje 30lat żywotności dla NSX, i dopiero podobno po 50,000km lepiej się nim będzie jezdziło.
Idea obu samochodów jest taka sama. "A every day supercar", z tym że 911 ma miejsce jeszcze dla dwóch (nieco mniejszych) ludzi.
A może ten filmik co pokazałeś nie był robiony w tamtym okresie i to była ta z 2,954lb(1,340kg) (02+). Więc jeśli tak to nic dziwnego że była szybsza. W dodatku tamten koleś w 911 nie wyszło mu zmiana biegów.
Moment obrotowy oraz masa są bardzo ważne. Jak piszesz to prócz silnika to jeszcze jes dużo innych podzespołow które NSX ma lepsze. Co ciekawe 911 oraz NSX do dziś jeżdzą na drogach. Honda przewiduje 30lat żywotności dla NSX, i dopiero podobno po 50,000km lepiej się nim będzie jezdziło.
Idea obu samochodów jest taka sama. "A every day supercar", z tym że 911 ma miejsce jeszcze dla dwóch (nieco mniejszych) ludzi.

A może ten filmik co pokazałeś nie był robiony w tamtym okresie i to była ta z 2,954lb(1,340kg) (02+). Więc jeśli tak to nic dziwnego że była szybsza. W dodatku tamten koleś w 911 nie wyszło mu zmiana biegów.

Komentarz