Przecież nie mierzone ile by taki Smart jechał najwięcej i nic nie wiadomo. Silnik byś pewnie włożyl po większych przeróbkach al by może dało rade. To chyba dla maniaków jdynie. Jest coś takiego jak kółka zamontowane z tyłu auta przytrzymujące go przd przewróceniem do tyłu. Wcale nie mówię, że moc jest najważniejsza. Więc po co pisałeś, że Supra może mieć problemy z takimi samochodami? Ha zagiąłem Cię ;]
Przecież nie mierzone ile by taki Smart jechał najwięcej i nic nie wiadomo. Silnik byś pewnie włożyl po większych przeróbkach al by może dało rade. To chyba dla maniaków jdynie. Jest coś takiego jak kółka zamontowane z tyłu auta przytrzymujące go przd przewróceniem do tyłu. Wcale nie mówię, że moc jest najważniejsza. Więc po co pisałeś, że Supra może mieć problemy z takimi samochodami? Ha zagiąłem Cię ;]
Napisałem tak bo u was przyjęło się przekonanie, że moc jest w samochodzie wszystkim... Ta SUPRA, CO MA 1250km ma duży moment obrotowy, który jest na pierwszym miejscu odpowiedzialny za przyspieszenie i dlatego tak napisałem bo auto, które ma 700KM ma także niższy moment i nie chodziło mi o to, że Supra przegrywa choć ma większą moc 2 krotnie tylko o to, że ma fatalne problemy z trakcją, jeżeli to auto pali gume przy 200Km/h to nie jest dobry znak w wyścigach Drag Race...
To prawda. Tak jak napisał Jakub92 moc to nie wszystko. Trzeba umieć przenieść to na asfalt. Zapewne gdyby ta Supra nie miała takich problemów byłaby bardzo dobrym samochodem idealnie nadającym się właśnie do dragów. "U nas" to znaczy gdzie? Pozatym ja jestem za przekonaniem, że aby auto miało dobre przyspieszenie musi mieć dobry stosunek mocy do masy, dużą pojemność i odpowiednie przeniesienie masy.
A widzisz mylisz się Serwer troszkę Pojemność silnika to błąd... Ponieważ silniki 2.0 potrafią bez tuningu rozwalić na draga silniki 2.5 a dlaczego?? Chodzi tu o kompresję... Dlatego amerykańskie samochody mają silniki 5.0 i 200KM dlatego nie przepadam za amerykańcami... Honda CRX w V-Tec na pierwszym biegu ma większy polot od Corvetty i nie gra tu roli stosunek masy do mocy bo CRX waży troszkę ponad tonę i ma 160KM...
Pierwszorzędną rolę gra skrzynia biegów i sprzęgło... Przeniesieniem mocy zajmuje się skrzynia biegów i sprzęgło... Co jest kolejnym dowodem na to, że moc to nie wszystko bo żeby samochód z dużą mocą mógł dobrze pojechać to trzeba wymienić skrzynię itp. i robi się z tego taki łańcuszek...
Oczywiście, że skrzynia gra dużą rolę. Szczególnie przy v-maxach, Żeby auto rozpędziło się do maxymalnej prędkości potrzebna jest długa skrzynia biegów natomiast na tory lpiej ustawić, krótko skrzynię biegów. Możliwe, że masz rację nie znam za bardzo na ustawieniach do dragów
Co jak byś wpakował np. 700km do Smarta? I jakiś większy pojemnością silnik. Prawdopodobni każd auto by wymiękło przy takim stosunku masy do mocy.
Do Smarta byś takiego silnika nie wpakował,bo takie silniki są większe od tych Smartów
No to popatrzcie na to: http://video.google.pl/videoplay?docid= ... q=hks+drag
(Musicie mieć programik Google Video,idzie go tam ściągnąć)
8 sekund do 260...I jeszcze ten ryk silnika,nie róbcie tego w domu
Ps.Ponoć to było robione bez nitro LOL
Komentarz