Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Żyjąc marzeniem (Opowiadanie)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: Żyjąc marzeniem (Opowiadanie)

    4.11.11 Texas Motor Speedway
    Rick Allen. Z Texas Motor Speedway na wyścigu WinStar World Casino 350K witają was widzów SPEED TV Rick Allen
    Phil Parsons. Phil Parsons
    Michael Waltrip. I Michael Waltrip.
    RA. Zostały jeszcze tylko 2 rundy do zakończenia tego pełnego emocji sezonu. Tydzień temu na wyścigu Kroger 200 Austin Dillon utrzymał i umocnił się na pozycji lidera. Spójrzmy zresztą na Klasyfikacje generalną
    1. Austin Dillon 811
    2. James Buescher 800
    3. Ron Hornaday, Jr. 796
    3. Johnny Sauter 796
    5. Timothy Peters 763
    6. Todd Bodine 744
    PP. Z dalszej rywalizacji o mistrzostwo można już na tym etapie wykluczyć Timothy Petersa. Straty 48 punktów na pewno nie da mu się odrobić, chyba że cała pierwsza 4 zacznie się jak jeden mąż rozbijać. Tym bardziej Todd Bodine. Sądzę że raczej już nie wyprzedzi nikogo i nie powinien zbytnio ryzykować, gdyż nie ma po co.
    RA. A kto wg was wygra ten wyścig?
    MW. Myślę że to będzie Kevin Harvick. Mimo że jego występy nie kwalifikują się do kwalifikacji kierowców na pewno nie odpuści. Wygrywa przecież wyścigi w Sprint Cup Series, więc zwycięstwo akurat tutaj nie będzie problemem.
    PP. Z całą pewnością Michael.
    MW. Co do trasy oval w Texasie ma 1.5 mili długości (2.4 km) Ten Quad oval jest bardzo szybki. Duże nachylenia zakrętów pozwalają błyskawicznie pokonywać zakręty przez co średnia prędkość uzyskiwana w kwalifikacjach jest porównywalna do tej jaka jest na Daytona International Speedway.
    RA. Dzięki za komentarz. Za chwilę zacznie się przedostatnia runda tego sezonu. Więc pozostańcie na SPEED TV.

    Tymczasem ja byłem pewien dobrego wyniku. Na torze jeździło mi się jak marzenie co dało odpowiedni efekt. Kwalifikacje ukończyłem na 6 pozycji co dało mi start z 3 linii. Ale przejdźmy już do samego wyścigu. Przede mną 148 okrążeń.

    Okrążenie 21
    Początek wyścigu nie należał do udanych. Jazda po zewnętrznej stronie toru nie należała do przyjemnych rzeczy. Przez co w przeciągu 15 okrążeń straciłem 4 pozycje. Po tym jak okres żółtej flagi się skończył, a ja po wewnętrznej stronie owalu mogłem pokazać swoje umiejętności.

    Okrążenie 55.
    Brałem się stopniowo za wyprzedzanie. Wskoczenie na 9 pozycje poszło bez problemu, jednak na 55 okrążeniu mimo starań ciągle nie mogłem wyprzedzić Maxa Papisa. Okrążenie później znowu miałem okazje, jednak moją próbę przerwała zgadliście kolejna żółta flaga. Tym razem auta #29,32 i 64 uległ wypadkowi.

    Okrążenie 90.
    Koniec końców Maxa Papisa wyprzedziłem i zajmowałem 8 pozycję. Na tym okrążeniu miałem zamiar się wziąć za Johnny Sautera - pretendenta do tytułu. Jednakże opony w moim samochodzie wręcz błagały o litość. Co spowodowało spory uślizg kół, przez co nie dość że go nie wyprzedziłem, to musiałem się bronić przed atakami innych. To był znak że muszę zjechać po raz 2 do boksów.

    Okrążenie 109
    Przez przymusowy pit stop jechałem aktualnie na 9 miejscu. Przede mną jechał Justin Lofton. Postanowiłem go wyprzedzić, a sukcesu byłem niemal pewien dzięki świeżym gumom. Tak też się stało. Minąłem go płynnie i bez poślizgów.

    Okrążenie 141
    Niestety opony jak to opony ulegają degradacji wraz z kolejnymi pokonywanymi okrążeniami. Jazda na jednych oponach od 51 okrążeń była wyzwaniem, musiałem wolniej pokonywać zakręty, a to za sobą niosło konieczność bronienia się przed rywalami. Całe szczęście na tym okrążeniu na torze pojawiła się jakaś ciecz, została wywieszona żółta flaga, a po jej zdjęciu już mimo problemów utrzymałem przez te 2 okrążenia pozycje ósmą.
    LP. Ładnie James. Nie zawiodłeś mnie
    J. No ba.
    LP. Zdobyłeś tym samym 36 punktów.
    J. Dobrze wiedzieć.
    LP. Co do twoich kolegów. Miugel Paludo był 10, a Timothy Peters 12.
    J. A tak z ciekawości które miejsce zajmuje w generalce?
    LP. yyy... masz 92 punkty co daje ci okolice 40 miejsca. Na tą chwilę ci dokładnie nie powiem
    J. W porządku. Za tydzień ostatnia runda na torze Homestead miami speedway?
    LP. Poprawka za 2 tygodnie.
    J. Ano fakt.
    6.11.11 Boise
    Dowiedziałem się w tak zwanym międzyczasie, że sąd stwierdził że moja matka posiada chorobę psychiczną i umieścił ją na jakiś czas w zakładzie psychiatrycznym. Nie dziwię im się, zwłaszcza jeśli pamięta się dzień przed testami do Red Horse Racing. W każdym razie 18 Listopada czeka mnie ostatni wyścig w tym roku, więc do niego przejdźmy.

    18.11.11 Homestead miami speedway
    Rick Allen. Z Homestead miami speedway na wyścigu Ford 200 witają was widzów SPEED TV Rick Allen
    Phil Parsons. Phil Parsons
    Michael Waltrip. I Michael Waltrip.
    RA. Dzisiaj cały półświatek wyścigów NASCAR mówi o pojedynku Carla Edwardsa z Tonym Stewartem o mistrzostwo Sprint Cup Series, jednak ciekawie jest też w Camping World Truck Series, spójrzmy zresztą na tabelę
    1. Austin Dillon 854
    2. Johnny Sauter 834
    3. James Buescher 826
    4. Ron Hornaday, Jr. 806
    5. Timothy Peters 796
    6. Todd Bodine 775
    Na kogo byście obstawiali, kto według was wywalczy mistrzostwo?
    PP. Zdecydowanie bym obstawiał na Austina Dillona. W jednym wyścigu naprawdę ciężko odrobić chociaż te 20 punktów. Zwłaszcza, że spisywał się w ostatnich wyścigach naprawdę dobrze.
    MW. Zgadzam się z tobą Phil w 100%. Raczej nie spodziewam się wygranej ani Sautera, ani Bueschera.
    RA. Dzięki za wasz komentarz.
    MW. Co do toru, tor w Miami jest stosunkowo nowy. Został otwarty w 1995 roku, a jego obecna konfiguracja pochodzi z roku 2003. Jego długość wynosi 1.5 mili, ale nie jest tym samym tak samo szybki jak Texas Motor Speedway.
    RA. Dziękuje. Proszę państwa za 134 okrążenia poznamy mistrza Camping World Truck Series. Żeby się dowiedzieć kim on będzie zostańcie na kanale SPEED.

    Tymczasem tutaj nad obiektem zaszło już słońce. Tor mi się nawet spodobał i dobrze mi się na nim jeździło nawet po zewnętrznej stronie. W kwalifikacjach byłem 15 ( w końcu startowałem po wewnętrznej stronie toru) Byłem przygotowany jak nigdy, gdyż to był ostatni mój oficjalny wyścig w tym roku. Ale jedźmy już z tym koksem.

    Okrążenie 18.
    W ciasnym sznurze samochodów awansowałem o jedno oczko, jednak dopiero po tych kilkunastu okrążeniach, kiedy sznur samochodów nieco się rozluźnił i mogłem na serio wziąć się za wyprzedzanie. Moim pierwszym celem był Todd Bodine mistrz z ubiegłego roku. Z nim nie było problemu po prostu użyłem tunelu aerodynamicznego i go wyprzedziłem. Niestety mojemu dalszemu wyprzedzaniu przeszkodziła żółta flaga.

    Okrążenie 52.
    Błyskawiczny pit stop na okrążeniu 32 pozwolił mi awansować na 11 miejsce. Na 52 kółku miałem okazję wyprzedzić Jamesa Bueschera - kierowcę który ma jeszcze choć znikome szanse na mistrzostwo. Jednak z nim nie miałem problemów. ot. Przyśpieszyłem na zakręcie, wziąłem go od zewnętrznej i tyle.

    Okrążenie 86.
    Na tym okrążeniu postanowiłem wymienić opony i zatankować paliwo. Znowu się mechanicy spisali na medal i zrobili to jeszcze szybciej niż poprzednio, co dało mi kolejne 2 pozycję.

    Okrążenie 98
    Po kolejnej żółtej fladze byłem 8. Okazało się, że dokładnie przede mną jedzie mój kolega z zespołu - Timothy Peters.
    JM. James nie wyprzedzaj Timothego. Więcej zdziałasz jak będziesz za nim jechać.
    J. Eee. dobrze
    JM. Zmniejszy się tym samym opór powietrza zarówno u ciebie jak i u niego i będziecie szybciej jechali, pamiętaj nie wyprzedzaj go.
    J. Przyjąłem.
    Idąc za radą Jennifer zdziałałem z Petersem bardzo wiele. Na 113 okrążeniu już prowadziliśmy i to nawet mimo szaleńczej jazdy Johnny Sautera. Po prostu biedak nie nadążał za nami.

    Okrążenie 119
    Z racji tego że spadł deszcz, po okrążeniu 119 wyścig zostaje zakończony. Zostałem tym zaskoczony. Auta NASCAR nie są przyzwyczajone do tego typu warunków i na 3 zakręcie mój samochód wpadł w poślizg, a próbując się z niego wygrzebać przysoliłem w ścianę co mnie sprowadziło momentalnie z 2 na 5 lokatę. Jednak mimo tego wypadku miałem banana na ustach.
    J. Luis?
    LP. Tak James?
    J. Przekaż ode mnie gratulacje dla Timothy Petersa.
    LP. Jasne. Zdobyłeś w tym wyścigu 39 punktów. Łącznie w tym sezonie zarobiłeś za to łącznie punktów 127 co cię plasuje na pozycji numer 34. Mistrzostwo wywalczył Austin Dillon, a Peters zajął koniec końców 4 miejsce. Miguel Paludo za to był 17. Ładny sezon mieliśmy
    J. Fakt.
    Po wyścigu poszedłem pogratulować Timothemu.
    J. Brawo Timothy. Udało ci się gratuluje zwycięstwa i 4 miejsca.
    TP. Nie James, tym razem to nam się udało. Życzę ci powodzenia w następnym sezonie młody.
    J. Nawzajem.

    Koniec części 10 C.D.N

    Komentarz

    Pracuję...
    X