A moim zdaniem, trochę nie bardzo jest łączenie prawdziwego kierowcy z kierowcą z GT5...
Zbliżyć się czasowo np na Nurburgringu w grze a w realu... bez szans większych.
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
A moim zdaniem, trochę nie bardzo jest łączenie prawdziwego kierowcy z kierowcą z GT5...
Zbliżyć się czasowo np na Nurburgringu w grze a w realu... bez szans większych.
GT5 można częsciowo wykorzystać jako narzędzie do wstępnej nauki jazdy. Kierowcy Jutra ponieważ - każdy gracz GT będzie najprawdobniej kierowcą auta w przyszłości. Serwis ma teraz za zadanie przybliżyć świat rzeczywisty naszym graczą, tak jak to GT Academy robi. Więc próc grania, nasza społeczość będzię się w pewnym sensie uczyła jak się jeździ w realu.
Kazunori chce gracza stworzyć z gracza GT kierowce wyścigowego
a GTHOME.PL jako społeczość chce wyjść w świat rzeczywisty i porównać go do GT, oraz służyć jako źródło informacji na temat codziennej bądź sportowej jazdy dla kierowców której dzięki czemu stanie się bardziej doświadczony.
Dla nas teraz prócz grania w GT priorytetem jest kształtowanie przyszlego pokolenia bo jak wiecie GT jest idealne do poznania torow i podstawowej fizyki jazdy. Może jak GT6 to kto wie do czego będzie służyła ta gra. W przeciągu 13 lat istnieja zrobiła niesamowity postęp w integracji dwóch światów. Może troche przesadzamy teraz z tym ale myślę że o to chodzi w całej seri GT - żeby na całość iść i stać się rzeczywistością.
Ok zgodzę się podszkolić się pod tory wyścigowe poznać tor, przeciążeń na tym torze nie odczujesz w grze i nie będziesz wiedział jak się zachowa człowiek w realu... A po za tym wg mnie GT5, 6 czy wcześniejsze edycje, przepisów Cie nie nauczą, tylko bardziej zachęcą do przekroczenia barier wg mnie.
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
Chodzi o jazdę wyścigową...na TORZE. Wielu profesjonalnych kierowców wspominało o tym, że nowe pokolenie kierowców ma dużo większe pojęcie o szybkiej jeździe właśnie dzięki symulatorom, takim jak GT. I nie ma to żadnego wpływu na jazdę w ruchu ulicznym - ten temat zupełnie nas nie interesuje.
No nie wiem...
[youtube:25w6syyq]http://www.youtube.com/watch?v=uhfpZZ4Ll8w[/youtube:25w6syyq]
[youtube:25w6syyq]http://www.youtube.com/watch?v=shdS-hynLHg[/youtube:25w6syyq]
[youtube:25w6syyq]http://www.youtube.com/watch?v=NsEv-hXp96Y[/youtube:25w6syyq]
Troszkę trzeba będzie w taki realistic force feedback zainewstowac. :mrgreen:
Zamieszczone przez Bochen
I nie ma to żadnego wpływu na jazdę w ruchu ulicznym - ten temat zupełnie nas nie interesuje.
Tylko ilu nas z forum ma taką zabawkę do bawienia się w przeciążenia? Wiem, że istnieje coś takiego. A i jakie są koszty czegoś takiego z czystej ciekawości?
Skoro chodzi o jazdę torową tylko to kończę temat z mojej strony.
A może:
Z gry na tor
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
Tylko ilu nas z forum ma taką zabawkę do bawienia się w przeciążenia? Wiem, że istnieje coś takiego. A i jakie są koszty czegoś takiego z czystej ciekawości?
Taki sprzęt tak jak w tym pierwszym filmiku kosztuje około 25,000usd z tego co pamietam, ale nie jestem pewny... Bardzo dawno temu się tym interesowałem. Może ktoś inny z forum bardziej jest na bierząco z takiego rodzaju symulatorów.
Force Dynamics się nazywa, oto ich oficjalny filmik:
[youtube:12m7tw4c]http://www.youtube.com/watch?v=17Cmel8rvjU[/youtube:12m7tw4c]
Komentarz