Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test] Subaru Legacy GT '98

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test] Subaru Legacy GT '98

    Subaru Legacy GT '98

    Dane techniczne:
    • Silnik: Boxer4 DOHC
      Pojemność: 1994cc
      Moc: 285hp / 6500rpm
      Moment obrotowy: 355Nm / 5000rpm
      Napęd: 4WD
      Skrzynia: 5-stopniowa



    Nadwozie:
    • Typ: Sedan
      Kolory: Pure White, Arctic Silver Metallic, Black Mica, Mustard Mica, Violet Blue Mica
      Wymiary: 4605mm x 1695mm x 1405mm
      Waga: 1410kg



    Cena:
    • 25 880 Cr



    Po tuningu (Turbo) :
    • Silnik: Boxer4 DOHC
      Pojemność: 1994cc
      Moc: 490hp / 7100rpm
      Moment obrotowy: 542Nm / 5600rpm
      Napęd: 4WD
      Skrzynia: 5-stopniowa



    Nadwozie:
    • Waga: 1203kg



    Koszt tuningu maksymalnego:
    • 338 200 Cr



    Wrażenia z jazdy:
    • Samochod jest spokojniejsza wersja Imprezy. Zawieszenie miekkie dobre wybiera nierownosci, ale na torze nie sprawdza sie juz tak dobrze. Waga pojazdu, duza wysokosc zawieszenia i mocne przechyly nadwozia tworza z niego miske rozgotowanego budyniu z turbodoladowaniem. Prowadzi sie srednio. 4WD pomaga niedoswiadczonym kierowcom, choc wg mnie przy takiej mocy rownie dobrze moglby to byc FR. Silnik praktycznie ten sam, co w Imprezie WRX. Radze go krecic tylko max do 7500rpm. Dalej spadek mocy jest juz zbyt duzy. Po tuningu sprawa wyglada nieco lepiej. Zawieszenie nieco sie utwardza, ale wciaz nie jest to to, co chocby w Imprezie WRX. Na prostej jest rownie szybki, ale w zakretach traci nieco. Moc prawie 500hp i swietna trakcja to chyba jedyne plusy Legacy.


    Osiągi:
    • Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
      0-100km/h: / 5.5s / 3.0s
      0-200km/h: / 23.0s / 10.1s
      0-300km/h: / Nie dotyczy / 34.6s
      MAX speed: / 275.1kmh / 346.23kmh (Auto 25)



    Czas:
    • 400m: / 14.009s / 10.825s
      1000m: / 25.467s / 19.789s (Auto 13)
      Midfield Raceway: / 1:22.015 / 1:07.716 (Auto 13, 5th 0.739)



    Historia modelu:
    • Subaru Legacy to sredniej wielkosci, japonski samochod budowany od 1989 roku. Flagowy model marki. Dostepny jako sedan i wagon. Nienaganna stylistyka Legacy pozwolila mu konkurowac m.in. z Honda Accord czy Toyota Camry. Wersje z wyzszymi osiagami byly odpowiedzia na tak ekskluzywne modele jak Audi A4, Alfa Romeo 159 czy BMW serii 3. Co ciekawe i unikalne w tej klasie, samochod oferuje naped na obie osie w standardzie i slynny silnik Boxer produkcji Subaru. Od 1989 wyprodukowano ponad 3.5mln modeli Legacy.

      Trzecia generacja modelu pojawila sie w czerwcu roku 1998. 4WD w standardzie jako jedyny w tym segmencie. Na rynek wypuszczono cala game silnikow, poczawszy od NA 2.0 po najwieksza 3litrowa jednostke. Model GT w wersji Sedan wyposazony w ten sam silnik, co B4, czyli 2litrowy, turbodoloadowany boxer o mocy prawie 300hp, byl stuningowana wersja Legacy Wagon.


    Galeria:


Pracuję...