Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z logowaniem

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• Problem z logowaniem

Witam. Mam problem z logowaniem na forum. Zaznaczam autologowanie, ale i tak mnie cały czas wywala. Nawet po zalogowaniu, po przeczytaniu wątku, gdy chcę napisać post, wywala mnie do okna z rubrykami do logowania. Wnerwiające to jest. Wszędzie dobrze tylko na forum GT5 źle! Mam Firefoxa jakby co.

Re: Problem z logowaniem

Z autologowania nie korzystam więc nie wiem.

Nie jesteś pierwszy który o tym mówi, mamy takie problemy od czasu awarii servera w czym problem nie wiem, nie jestem informatykiem.
    Co do wywalania to taka sytuacja zdarza mi się rzadko. Naciąłem się kilka razy że mimo zalogowania musiałem wpinać się jeszcze raz ale to raczej precedensy.
    I też mam mozille :wink:

Komentarz

Niestety wszystkich to dotyczy - chociaż mnie już tak często nie wylogowywuje jak kiedyś.. tak jak mówi Dreadlock - od czasu ostatniej awarii nie działa autologowanie i ogólnie są z tym logowaniem problemy.
      http://najalternatywniej.blogspot.com/
      keep calm & carry on
      digart - lastfm
      ---
      REGULAMIN FORUM ]

Komentarz

dokładnie, u mnie też nie działa, nawet po zapisaniu haseł w Operze.

Komentarz

Bo problem nie tkwi po stronie przeglądarki tylko serwera. U mnie na Chromie co prawda nie wylogowuje samo w trakcie sesji ale autologowanie nie działa

Komentarz

Zamieszczone przez Sqad
            Bo problem nie tkwi po stronie przeglądarki tylko serwera.
            No "W O W" ,dobrze że mnie uświadomiłeś :wink:

Możnaby coś z tym zadziałać, bo znudziło mi się logowanie ciągłe, szczególnie na uczelni

Komentarz